Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootko koskaan sivusta huomannut, että kahden ihmisen välillä on ns. kemiaa?

Vierailija
05.10.2019 |

Jokin juttu meneillään tai tuloillaan. Vai jääkö tämä esim. työyhteisössä yleensä huomaamatta?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on komea, niin kemiaa on melkein jokaisen naisen kanssa.

Jos nainen on tavis tai sitä kauniimpi, kemiaa on melkein jokaisen miehen kanssa.

Muilla en ole huomannut mitään erityisiä kemioita, mutta toki järki ja vaistot saavat ihmiset edes jonkun kanssa pariutumaan.

Vierailija
2/29 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on tavis tai sitä kauniimpi, kemiaa on melkein jokaisen miehen kanssa.

Muilla en ole huomannut mitään erityisiä kemioita, mutta toki järki ja vaistot saavat ihmiset edes jonkun kanssa pariutumaan.

Kemia on molemminpuolista vetovoimaa tai miksi sitä haluatkaan kutsua.

Sinä siis tosissasi väität, että kaunis nainen tai komea mies tuntee vetoa keneen tahansa metsänpeikkoon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä siis tosissasi väität, että kaunis nainen tai komea mies tuntee vetoa keneen tahansa metsänpeikkoon?

Tuo on niitä tasoteoriajonneja, joilla on autistinen mutta neitseellinen käsitys parisuhdeasioista.

Vierailija
4/29 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä huomaan asian, mutta henkisen väkivallan uhrina tarkkailen ihmisten eleitä ja mikroilmeitä ihan eri tavalla kuin keskiverto ihminen. Usein huomaan myös toiseen suuntaan eli näen koska pariskunnalla ei ole kaikki hyvin.

Vierailija
5/29 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetovoima on helppo huomata ulkopuolisenkin. Ihmiset, jotka tuntevat voimakasta vetoa toisiinsa, eivät vain pysty käyttäytymään normaalisti. Katseet, hymyt, äänensävyn ja käytöksen muuttuminen, tunteiden epätoivoinen peittely, kaikenlainen jäykkyys ja omituisuus käytöksessä.

Hauskaa seurattavaa!

Vierailija
6/29 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai!

Kyllä sen vain näkee. Varsinkin naiset jotenkin sähköistyvät, sivelevät hiuksiaan, ryhti jotenkin kohenee ja hymy usein herkässä :)

Miehistä ei ihan samalla tavalla näe tai minä en ainakaan sitten tunnista sitä. Vilkuilevat kiinnostuksensa puoleen. Aloittavat puheen usein merkittävillä itseensä kohdistuvilla asioilla eli vähän kehuskelevat. 

Mutta ihan arkipäivää. Tätä tapahtuu joka puolella, vaikka koirapolulla... 

Vierailija
7/29 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tässä kuitenkin ole se mahdollisuus, että olet ylitulkinnut tai tehnyt vääriä päätelmiä?

Vierailija
8/29 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niin läpinäkyvä. 

Ihan kaikkialla aina huomataan mun kiinnostus johonkin mieheen. Itse en eleitäni tiedosta, mutta päivänselvää muille. 

Tulevat sanomaan, että taidat olla ihastunut herraan x.  Ilmeisesti lukutaito tässä asiassa on varsin yleinen ominaisuus. 

Olen kysynyt, että mistä sen nyt huomaa. Vastaus on vain: sen nyt näkee sun olemuksesta :D

Vierailija
9/29 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on niitä tasoteoriajonneja, joilla on autistinen mutta neitseellinen käsitys parisuhdeasioista.

”Sosiologia on yhteiskuntatiede, jonka tutkimuskohteena on ihmisten keskinäinen vuorovaikutus, sosiaalinen toiminta yhteisöissä ja kokonaisten yhteiskuntien rakenteen ja toiminnan tutkimus.”

Ovatko sosiologit autisteja, kun pyrkivät ymmärtämään ihmisten vuorovaikutusta ja sosiaalisia rakenteita?

Vierailija
10/29 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että pitää toista ihmistä viehättävänä on ihan eri asia, kuin "kemia", voimakas vetovoima toista kohtaan.

Minun käsittääkseni juuri tuo vetovoima aiheuttaa sitä outoutta käytöksessä. Viehättävän ihmisen kanssa jutellessa varmaan kuka tahansa hymyilee ja korjailee ryhtiään :)

Vierailija
11/29 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä ole ainakaan päässyt yllättämään. Jos pääsis voisipa tuota kysyä notta tarvittaanko täälä ohjastajaa. Tamma ja orihan täältä jo löytyneepi.

Vierailija
12/29 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

omg

Vierailija
13/29 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen usein näkee! Ainakin itse olen sellainen, että joko synkkaa sataprosenttisesti tai ei ollenkaan! Näkee sen myös muista, katsoo toisiaan aivan eri tavalla!

Vierailija
14/29 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki työpaikan salasuhteet olen huomannut heti. Huonosti ne on aina päättynyt, yleensä toisen osapuolen työpaikan vaihtoon.

Vierailija
15/29 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein. Muutaman kerran olen nähnyt kemian jo pari vuotta ennen kuin pari on löytänyt toisensa. Olen sanonut miehelleni, että nuo kuuluvat yhteen, näkisivätpä he sen. En kuitenkaan ole mikään amor, joka yhdistää pareja. Tarkkailen vaan. Vetovoima ajaa heidät yhteen.

Vierailija
16/29 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta olen vaistonnut, että kaksi paria menee naimisiin, ennenkuin ovat itse sen tajunneet. Yhden parin olen saattanut yhteen. 

Yleensä en jaksa tarkkailla ihmisiä, minulla on muutakin ajateltavaa ja tekemistä. Mutta jossain illanviestossa kyllä näkee, jos asiat eivät ole hyvin pariskunnan kesken. Katseet ja eleet toista kohtaan, vaistomaiset keholliset reaktiot. Täytyy olla oscar-tason näyttelijä, jos sitä ei näe.

Vierailija
17/29 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä miellän olevani parempi ihmistuntija, kuin ihmiset yleensä. Voisin perustaa jonkin seuranhakupalvelun, ja saattaa amorina ihmiset yhteen. Aina sitä ei voi katsoa suoraan yhtenevistä asioista tai toiveista, minkälainen kumppani olisi hakusessa. Sen TUNTEE.

Vierailija
18/29 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuon yleensä huomaa. Sen yleensä huomaa moni muukin kuin minä, jos on heidän kanssaan vain tekemisissä. Mitäpä tuossa kunhan ei ole oikeasti salasuhde, eli molemmat tai jompikumpi varattuja. Noista tapauksista alkaa ilkeät juorut leviämään nopeasti.

Vierailija
19/29 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huomaankin niin pidän asian omana tietonani.

Juoruilu on maailman ala-arvoisinta.

Sitäpaitsi jonkun ihmisen kanssa viihtyy paremmin kuin toisen eikä silti olla menossa suhteeseen.

Vierailija
20/29 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen viimeinen joka tajuaa, jos mulla on kemiaa jonkun kanssa, kaikki muut näkee sen kyllä viikkoja etukäteen. Ja vihjeitä ymmärrän yhtä huonosti, olenhan mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan