Mies sanoi todella loukkaavasti ja nyt vain itken :(
Emme siis seurustele, vaan tapailleet. Mies sanoi, ettei ole ennen minua ollut rakastunut oksettavan näköiseen naiseen. Kehuu vaan kovasti kuinka mukava ja ihana olen. Mielestäni tuo oli kyllä törkeää.
Kommentit (63)
Todella loukkaavasti sanottu. Arvosta itseäsi ja etsi parempi mies.
Hyi että mikä mies. Kai lopetit jo suhteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastamansa ihmisen näkee aina kauniina. Aina.
Näin mies juuri perusteli asian.
Ap
Miten sinä sitten oksettavan näköisenä kuulut kuvioihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Oksettavan näköinen = kaunis?
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö
Täytyy olla tyhmä miehen joka niin sanoo. Eikö osaa käyttäytyä. Minä en itkisi jos minulle noin sanottaisiin. Sanoisin takaisin. Toisen haukkuminen on sama asia kuin itsensä kehuminen. Laita viesti En ole ikinä kuullut tuommoista, minulla on tyylinä että ihmisille puhutaan ystävällisesti. Tai haluatko, että sanon että en ole ikinä noin etovan ja yksinkertaisen miehen kanssa seurustellut. Enkä seurustele tästä eteenpäinkään. En salli että minua nimitellään.
Vanhemman tädin vinkki: Tuo oli niin loukkaavasti sanottu, että henkilön tunnetaidoissa tai yleisessä käytöksessä on jotain pahasti vialla. Nyt jos suhde on vielä tuore, kaikkein helpointa olisi nostaa kytkintä. Jos et kuitenkaan ole valmis lähtemään, kannattaa alkaa asennoitumaan siihen, että miehen sanoma ei tule jäämään ainoaksi loukkaukseksi, vaan tulet jatkossakin kuulemaan vastaavia möläytyksiä niin kauan, kun olet suhteessa ko. henkilöön. Usko tämä ihan huviksesi.
Tässä kohdassa voit punnita, onko lähteminen helpompaa nyt, vai asuntolainan ja 2 muksun kanssa.
Toisaalta on vaikea tajuta että joku olisi niin tyhmä, että sanoisi noin tyhmyyttään. Kyseessä voi olla täysin tahallinen sanominen. Jokainen ymmärtää ettei noin sanota ja että niin sanominen on törkeää. Luulen että kyseessä ns.piiloilkeily. Itkemällä osoitat vain että otit vastaan kuittailun. Minä sanoisin että minulle ei puhuta noin. En salli nimittelyä.
Vierailija kirjoitti:
Vanhemman tädin vinkki: Tuo oli niin loukkaavasti sanottu, että henkilön tunnetaidoissa tai yleisessä käytöksessä on jotain pahasti vialla. Nyt jos suhde on vielä tuore, kaikkein helpointa olisi nostaa kytkintä. Jos et kuitenkaan ole valmis lähtemään, kannattaa alkaa asennoitumaan siihen, että miehen sanoma ei tule jäämään ainoaksi loukkaukseksi, vaan tulet jatkossakin kuulemaan vastaavia möläytyksiä niin kauan, kun olet suhteessa ko. henkilöön. Usko tämä ihan huviksesi.
Tässä kohdassa voit punnita, onko lähteminen helpompaa nyt, vai asuntolainan ja 2 muksun kanssa.
Nämä ovat niitä epäkelvon miehen ensimmäisiä signaaleija, joilta ihastuneet naiset sulkevat silmänsä. Sitten kadutaan vuoden- kymmenen vuoden päästä miten olisi heti pitänyt ymmärtää laittaa suhde poikki. Kannattaa lukea tuota "Kun mietit eroon päättynyttä avioliittoasi niin mitä virheitä teit matkan varrella" -ketjua.
Noin ei sanota vahingossa. Aivan tietoinen veto. Motiivia voi vain arvailla. Joko haluaa murentaa itsetuntoasi ja korostaa, että on liian hyvä sinulle, paikkaa huonoa itsetuntoaan sinua mollaamalla. Tai silkkaa ilkeilyä. ÄLÄ JÄÄ KATSOMAAN!
Vierailija kirjoitti:
Noin ei sanota vahingossa. Aivan tietoinen veto. Motiivia voi vain arvailla. Joko haluaa murentaa itsetuntoasi ja korostaa, että on liian hyvä sinulle, paikkaa huonoa itsetuntoaan sinua mollaamalla. Tai silkkaa ilkeilyä. ÄLÄ JÄÄ KATSOMAAN!
Juurin näin. Kyllä niitä kaikenmaailman sanojia on, jos on vain otollinen kohde. Niin sanotaan ihmiselle jolle uskalletaan sanoa. Sellaista puhetyyliä ei tule sallia.
Jos tämä on totta, tuo on varmaan joku vajaa pelimiesstrategia, jolla nainen pyritään sitouttamaan laskemalla tarpeeksi itsetuntoa (eli ajattelemaan, ettei voi saada ketään muuta).
Aloin itkeä, kun luin ap:n aloituksen. Voimia.
Vierailija kirjoitti:
Voit sanoa että sinä et ole aikaisemmin rakastunut vajakkiin
Kiitos, tää sai mut nauramaan 😂
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hyi että mikä mies. Kai lopetit jo suhteen?
En ole nyt tämän jälkeen nähnyt häntä. En kuitenkaan ole puhunut asiasta hänen kanssaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Oksettavan näköinen = kaunis?
Niinpä. Sanoi, että mulla on niin ihana luonne, että se häivyttää mun ulkonäön puutteet.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla tyhmä miehen joka niin sanoo. Eikö osaa käyttäytyä. Minä en itkisi jos minulle noin sanottaisiin. Sanoisin takaisin. Toisen haukkuminen on sama asia kuin itsensä kehuminen. Laita viesti En ole ikinä kuullut tuommoista, minulla on tyylinä että ihmisille puhutaan ystävällisesti. Tai haluatko, että sanon että en ole ikinä noin etovan ja yksinkertaisen miehen kanssa seurustellut. Enkä seurustele tästä eteenpäinkään. En salli että minua nimitellään.
Mäkin yleensä pystyn sanomaan takaisin. Mutta tämä tuntui kun joku olisi lyönyt mua. Menin täysin lukkoon, järkytyin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kauniista sanoista ❤️ Ymmärrän tuon, mutta en halua ymmärtää. Vaikea selittää...
Ap
Voit sanoa että sinä et ole aikaisemmin rakastunut vajakkiin