Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MArja-aronian kerääminen

Mies32vuotta
05.10.2019 |

Saakohan niitä kerätä esim. urheilukentän reunasta. Hirveät määrät notkuu hyviä marjoja pensaissa. Muutenkin ihmiset jättävät pihoistaan aroniat keräämättä. Hyvä marja esim. smoothieihin. Ja superterveelliunen.

Kerätkää pihoistane ihmistet"

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä saako kerätä, mutta mä olen kerännyt :) Olen myös yhdeltä naapurilta saanut luvan kerätä heidän puskastaan.

Vierailija
2/6 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava Marja. Meillä onneksi omassa pihassa. Suosittelen myös mehumaijalla mehun tekemistä ilman sokeria ja säilytys pakkasessa. Talveksi vitamiinit tallessa, hyvä pohja smoothielle ja mahtava saunajuomana!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marja-aronian hieman  karvas maku häviää syksyn mittaan. Yllätyin kun maistoin yhdestä pensaasta ohikulku matkalla aroniaa. Melkein kun mustikka! Hyvänmakuinen marja! Nyt ne ovat parhaimmillaan.

Täällä meilläkin päin ihmisten pihoissa on pitkät pensasaidat aroniaa ja ne on vaan jätetty keräämättä! Oikein oksat notkuvat marjoista? Miksi? Kaiken lisäksi aronia on yksi nopeiten kerättävitä marjoista. Isoja ja terveitä marjoja tertuissa. Ämpäri tulee täyteen puolessa tunnissa. 

Ostaako ihmiset sitten talvella niitä mauttomia ja raakoja ulkomailta tuotuja appelsiineja vitamiineiksi? Marja-aronin terveellisyys on myös ihan omaa luokkaansa. Googlettakaa vaikka! 

Kerätkäääää!!!! 

Vierailija
4/6 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marja-aronia kaipaa pakkasta. Pieni yöpakkanen ja marjan maku muuttuu täysin. Oiva herkku mehumaijaan ja soseisiin :)

Vierailija
5/6 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerää.

Syötän ne rastaille syksyisin. Varsinkin mustarastas tykkää aronian marjoista.

Vierailija
6/6 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarvitsee sitruunaa lisäksi tasapainottamaan tanniinisuutta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi