Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anthony pudotti painoaan 60 kiloa ja sai röyhkeän yhteydenoton: "En vastannut hänelle mitään"

Vierailija
04.10.2019 |

Anthony Bayer teki suuren elämänmuutoksen, joka huomattiin myös hänen ympärillään.

Anthony Bayer, 26, kertoo suuresta elämänmuutoksesta, jonka hän on viime vuosien aikana käynyt läpi. Hän kertoo pudottaneensa painoaan jopa 60 kiloa ja samalla tietenkin myös miehen ulkonäkö muuttui.

Sen huomasi myös eräs nainen, joka oli vuosia sitten antanut Bayerille erittäin ikävää kohtelua.

Bayerin mukaan kyseinen nainen oli kouluaikoina yksi suosituimmista. Bayer, kuten moni muukin oli kovin viehättynyt naisesta. Sen vuoksi hän keräsi kaiken rohkeutensa ja pyysi naista tanssiaisparikseen. Miehen mukaan oli suuri yllätys, kun tämä vastasikin myöntävästi.

Bayer valmistautui suureen iltaan huolella. Hän osti uuden puvun, kävi parturissa sekä vuokrasi limusiinin, jolla hän ajoi hakemaan deittiään.

Kun Bayer sitten soitti tytön kodin ovikelloa, kaikki muuttui.

- Halusin tehdä häneen vaikutuksen. Soitin ovikelloa ja kun hän avasi oven, totesi hän vain; Olet liian lihava mahtuaksesi sisään ovesta ja painoi oven nenäni edestä kiinni, Bayer kertoo.

- Sydämeni särkyi. Menin takaisin limusiiniin ja itkin silmät päästäni. Sain kuitenkin kerättyä itseni ja menin tanssiaisiin. Jouduin kuitenkin pilkan kohteeksi sen jälkeen, kun kaikki saivat kuulla, mitä aiemmin oli tapahtunut.

"Lopetin pikaruoan syömisen"
Vuonna 2014 Bayer sai lääkäreiltä kuulla, että hänen on muutettava elintapojaan, mikäli haluaa pysyä terveenä. Se sai nuoren miehen tekemään suuren muutoksen ja painoa tippuikin hurjasti.

- Lopetin pikaruoan syömisen ja aloin tehdä ruokaa itse. Sen lisäksi aloin käydä kuntosalilla.

Ulkonäön muuttuessa Bayer huomasi saavansa naisilta paljon katseita. Se hämmensi.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aina ennen kokenut pelkkää torjuntaa naisten suunnalta ja yllättäen he pyysivät minua ulos, mies muistelee.

Niin teki myös nainen, joka olikin Bayerille menneisyydestä tuttu.

- Yllättäen, noin vuosi sitten, sain viesin tältä naiselta, joka oli kouluaikoina minulle todella julma. Jotenkin hän oli saanut numeroni ja lähestyi minuä hämmentävällä viestillä. Hän pyysi anteeksi ja pyysi minua treffeille. 

Lähetetyn viestin suomensimme vapaasti alle. 

"Hei Anthony. En tiedä muistatko minua, mutta kävimme samaa koulua aikoinaan. Haluan sinun vain tietävän, että olen todella pahoillani siitä, että kiusasin sinua silloin ylipainostasi ja haluaisin tietää, annatko minulle mahdollisuuden viedä sinut ulos. Olet minusta todella kuuma ja mielelläni hyvittäisin kaiken menneen sinulle", nainen kirjoitti viestissään. 

Bayerin mukaan hän ei voinut uskoa näkemäänsä. 

- En voinut uskoa sitä, että hän teki niin. En edes vastannut hänelle mitään. Voin kyllä antaa anteeksi, mutta en unohda koskaan.

Millaisia ajatuksia Bayerin tarina herättää? Muodonmuutoskuvan pääset katsomaan alta.

https://www.voice.fi/ilmiot/a-184593

Vierailija
2/27 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein muijalle. Olisi kannattanut jättää kommentoimatta uutta "kuumaa" ulkonäköä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tekee oikein pyyytäessään anteeksi - mies tekee oikein, kun vastaa naiselle näin julkisesti :)

Vierailija
4/27 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ulkonäön muuttuessa Bayer huomasi saavansa naisilta paljon katseita."

Tähän tarvitaan myös naamageenejä.

Itse olen ollut jo pitkään timmin lihaksikkaassa kunnossa mutta eipä naisilta pahemmin katseita tule eikä kukaan ole pyytämässä treffeille.

Vierailija
5/27 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ollut jo pitkään timmin lihaksikkaassa kunnossa mutta eipä naisilta pahemmin katseita tule eikä kukaan ole pyytämässä treffeille.

Oletko pyytänyt itse? Tuo Anthonyhän pyysi pahasti ylipainoisenakin koulun kaunotarta treffeille. Ei kyseinen nainen tyhjästä ilmaantunut.

Vierailija
6/27 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No suomen ulkopuolella vähän tiheämmin ylipäänsä pyydetään treffeille. Suomessa taitaa olla melko harvinaista. Paitsi tietty tinderissä.

Vierailija
7/27 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anthony oli/on rohkea, sinä ehkä et.

Vierailija
8/27 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisen pitäisi sinua metsästää? Sinun pitäisi oikeasti metsästää häntä. Näin se normaalissa elämässä menee. Jos nainen tuijottaa tai katselee sinua käy juttusille.

mies51v

Vierailija
9/27 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ohis tai sitten ei, mutta miksi, oi miksi ei Anthony pyytänyt tanssiparikseen jotakuta ujoa hissukkatyttöä...?

:/

Vierailija
10/27 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se menee. Nyt kun olen ihan hyvän näköinen, kelpaisinkin yhtäkkiä samoille miehille jotka haukkuivat yläasteella rumaksi. Ei kiinnosta.

Vierailija
11/27 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

The same old story kirjoitti:

Vähän ohis tai sitten ei, mutta miksi, oi miksi ei Anthony pyytänyt tanssiparikseen jotakuta ujoa hissukkatyttöä...?

Niinpä. Piti saada jännänainen ja ujot hissukkatytöt jäivät lehdellä soittelemaan kun tämä plösökin tavoitteli koulun suosituinta tyttöä.

Vierailija
12/27 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se nyt pitää kestää jos joku sanoo ei. Sekä naisten että miesten pitää se kestää.

Vierailija
13/27 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Piti saada jännänainen ja ujot hissukkatytöt jäivät lehdellä soittelemaan kun tämä plösökin tavoitteli koulun suosituinta tyttöä.

Tämä oli tarinan opetus.

Vierailija
14/27 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herättää sellaisia ajatuksia, että toiset ne vaan ovat pinnallisia. 

Vierailija
15/27 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä tarinassa sekä Anthony että the Bitch.

Vierailija
16/27 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Anthonyhän pyysi pahasti ylipainoisenakin koulun kaunotarta treffeille. Ei kyseinen nainen tyhjästä ilmaantunut.

Tässä kohtaa piileekin se ongelma tarinan uskottavuuden kannalta. Kaveri on luultavasti keksinyt tämän riipaisevan tarinan saadakseen mediahuomiota.  Oikeasti: irl pyytävätkö ylipainoiset pojat niitä koulun kaunottaria treffeille? Useinhan ylipainoinen ihminen kamppailee itsetunto- ja itseluottamusongelmien parissa, eikä vapaaehtoisesti  ottaisi pakkeja. Itse en ole ylipainoinen, mutta naama on sitä tasoa, että itsetunto-ongelmia on ihan riittämiin enkä kyllä lähtisi pyytämään sitä suosittua hyvännäköistä tyyppiä treffeille vain saadakseni kuulla että ei tässä elämässä.

Vierailija
17/27 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä tarinassa sekä Anthony että the Bitch.

Kyllä. Ehkä olisvatkin sopineet toisilleen? Jos pinnallisuudeltaan olisivat tajunneet tutustua

Vierailija
18/27 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Anthonyhän pyysi pahasti ylipainoisenakin koulun kaunotarta treffeille. Ei kyseinen nainen tyhjästä ilmaantunut.

Tässä kohtaa piileekin se ongelma tarinan uskottavuuden kannalta. Kaveri on luultavasti keksinyt tämän riipaisevan tarinan saadakseen mediahuomiota.  Oikeasti: irl pyytävätkö ylipainoiset pojat niitä koulun kaunottaria treffeille? Useinhan ylipainoinen ihminen kamppailee itsetunto- ja itseluottamusongelmien parissa, eikä vapaaehtoisesti  ottaisi pakkeja. Itse en ole ylipainoinen, mutta naama on sitä tasoa, että itsetunto-ongelmia on ihan riittämiin enkä kyllä lähtisi pyytämään sitä suosittua hyvännäköistä tyyppiä treffeille vain saadakseni kuulla että ei tässä elämässä.

Amerikoissa ollaan toista maata. Ujoutta ei arvosteta. Shy = loser. Itsetuntoa ja kunnianhimoa riittää.

Treffikulttuurissa pojat/miehet hyvin aktiivisia.

Vierailija
19/27 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti: irl pyytävätkö ylipainoiset pojat niitä koulun kaunottaria treffeille?

Olin ylakoulussa kaunis ja sellainen prom queen -tyylinen tytto. Minua ja kavereitani pyysi tanssiaisiin monikin ns.vahemman komea ja ylipainoinen poika. Ihan ystavallisesti kylla heille vastattiin, meista kaikki valitsi joko poikaystavan tai sitten sen pojan jonka kanssa oli laheisin kaveri. Tama 2000-2010-lukujen taitteessa.

Vierailija
20/27 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Murrosikäiseltä ei tule vaatia aikuisen kokemuksen kautta hankkimaa tietoa.

Anthonyn ensimmäinen karvas oppi oli, että kauneus ei välttämättä ulotu pinnan alle. Tyttöhän oli suostunut hänen parikseen ja sitten nolasikin hänet kaikkien edessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi