Huono parisuhde
Miksi ihmiset pysyy huonoissa parisuhteissa? Miksi mennään naimisiin ihmisen kanssa, joka ei edes sillä hetkellä tunnu oikealta? Miksi kulissit täytyy pitää pystyssä?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
No, takana on jo kymmenen vuotta, eli koko nuoruuteni. Jos haluan lapsia, ne on tehtävä nyt, en voi odottaa että ensin eroan ja vakiinnun uuden kumppanin kanssa. Jos edes löytäisin sellaista heti kenen kanssa haluaisin vakiintua.
Lapset korjaan halu saada lapsia; mien ihana perustelu ja selitys! Ja tyytymättömyys epäkelpoon kumppaniin ilmeni vasta nyt, eikä lainkaan aiemmin kuluneen kymmenen vuoden aikana?
Kai oli ennenkin jotain, ja siis erottiinkin välissä, mutta nyt huomaa että aikaa on vain kulunut. Mitä tässä nyt pitäisi tehdä? Olen kuitenkin jo 34 -vuotias nainen.
Itse menin naimisiin, koska en tiennyt rakkaudesta mitään. Kuvittelin sitä kai rakkaudeksi. Nyt oon ihastunut työkaveriin...
Minäkin tarvitsen varmaan tuollaisen epätoivoisen naisen. Minusta en ole ihan oikeastikaan huono kumppani ja parisuhteen perusasiat ovat kunnossa, mutta aina se tuntuu kaatuvan ihan normaaleihin erimielisyyksiin, joita kaikilla varmasti tulee.
Mikä on huono parisuhde? Omassa pitkäkestoisessa, aiemmin hyvin onnellisessa suhteessani on tällä hetkellä menossa huonompi vaihe, tekeekö se suhteesta huonon? Mietin näitä kysymyksiä siis itsekin.
No, takana on jo kymmenen vuotta, eli koko nuoruuteni. Jos haluan lapsia, ne on tehtävä nyt, en voi odottaa että ensin eroan ja vakiinnun uuden kumppanin kanssa. Jos edes löytäisin sellaista heti kenen kanssa haluaisin vakiintua.