Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon " pohjia" juot ennen baariin menoa? Monelta lähdetää

Vierailija
04.10.2019 |

Ap juo puolipalloa kirkasta ja pullon punkkia. Kohta baariin.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä vastaukseni ei oikeastaan kuulu tähän, mutta kerron sen takia miten ajat ovat muuttuneet jos jotakuta lähihistoria kiinnostaa. jos nuoruudessani olisi ottanut tuollaiset pohjat kuin täällä kerrotaan ei olisi päässyt sisään ravintolaan. jos otettiin pohjat se oli naisilla 1 annos, miehillä vähän enemmän. ja lähdettiin yleensä klo 19 ja puolilta öin jo tultiin pois, taisivat mennä jo kiinni silloin, jos ei ollut yökerho kyseessä. näin siis 70- 80-luvulla.

Vierailija
22/24 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on kaksi vastausta: paikalliseen pubiin reilusti olutta ja pari kolme tuntia ennen sulkemista sisään. Jos on taas tarkoitus viettää laadukasta iltaa, pari puolen litran olutta, ravintolaan noin klo 21-23, yleensä syödään hyvin siihen keulaan.

M53

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. Jos vielä sen tekisin, niin olisin aika selaisin loppuillasta.

Vierailija
24/24 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikko juo, koska minä olen tällainen. Minä en juo, koska Veikko juo siksi, että minä olen tällainen. Jos taas Veikko ei joisi siksi, että minä olen tällainen, niin minä voisin siis juoda, koska minä en olisi nähnyt sitä, minkälainen joku on, jos hän juo siksi, että joku toinen on jonkinlainen. Eikö siis ole ihan hyvä, että Veikko juo?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme