Kuinka paljon " pohjia" juot ennen baariin menoa? Monelta lähdetää
Ap juo puolipalloa kirkasta ja pullon punkkia. Kohta baariin.
Kommentit (24)
Kokemus opettaa ettei baariin kannata lähteä pelti kiinni. 6 lonkeroa ja 12 jälkeen mestoille.
Joskus en yhtään, joskus pullo viiniä. Baariin yleensä 22-24 välillä.
8-12 annosta ja mieluiten 00 aikaan liikenteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Kokemus opettaa ettei baariin kannata lähteä pelti kiinni. 6 lonkeroa ja 12 jälkeen mestoille.
On kyllä tosi pitkäaika odotella iltaa, jos jo lounasaikaan eli 12 kerrot meneväsi.
Mäyräkoira pohjille, se on sopiva.
Viinipullo ja 2-4 kaljaa. Baarissa sit ei tarvi ostaa kuin yks tai kaks juomaa
En harrasta baareilua. Juon kotona tai mökillä sen mitä juon, tai matkoilla ollessa illallisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä tosi pitkäaika odotella iltaa, jos jo lounasaikaan eli 12 kerrot meneväsi.
Ehe ehe, oikeen vitsiniekka paikalla 😂
Se riippuu minkä verran on savuja. Jos oikeasti riittävästi niin pari kaljaa riittää pohjiksi. Muuten sellaiset 12-16 kaljaa tai 0,7 pullo tiukkaa. Ei niitä baarien humalaisia ihmisiä muuten kestä. Sekin ärsyttää että on alkoholin suhteen törkeän suuri sietokyky. Aivan hirveitä määriä pitää ottaa että tuntuu. Krapulat kyllä tuntuu ihan liikaakin.
En käy baarissa, mitä sielläkin sitten oikein viettää aikaansa. Joskus juon 2 lonkeroa lauantaisaunan jälkeen.
Discomiehet ja disconaiset siellä discoilevat. Parempi pysyä kotona 😂
Hyh, mua ei sais baariin millään. Mieluummin juon viiniä täällä lämpimässä ja mukavassa kotisohvassa, syöden herkkuja kynttilänvalossa
Mä olen ujo ja hiljainen, mutta yleensä en juo mitään ennen baaria enkä baarissakaan.
3 lonkeroa ja minttushotti. On huono viinapää, tulee halvaksi. :)
Paljon. Enkä mene enää baariin.
Siitä on yli 10 vuotta kun olen ollut "ulkona". Ja jossain vaiheessa tajusin että turhaan siellä käyn kun halvemmaksi tulee juoda kotona yksin kuin istua kapakassa yksin.
Vierailija kirjoitti:
Paljon. Enkä mene enää baariin.
Siitä on yli 10 vuotta kun olen ollut "ulkona". Ja jossain vaiheessa tajusin että turhaan siellä käyn kun halvemmaksi tulee juoda kotona yksin kuin istua kapakassa yksin.
Juuri näin!
Mä lähden mielelläni jo klo 21-22 paikkeilla johonkin mukavaan pubiin. En ota kotona pohjia, tai jos niin korkeintaan pari annosta. Pubista siirryn yökerhoon puolenyön jälkeen, jos tekee mieli tanssia ja jaksan jonottaa.
Mieluiten menen selvänä baariin alkuillasta, otan 2-4 olutta tms ja ajoissa kotiin.
18 bissee ja sit baariin taas tänään.