Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisella ruokavaliolla jotkut naiset pitävät siron vartalon?

Vierailija
04.10.2019 |

Hirveästi liikuntaa? Vai syövätkö vain harvoin? Puhun siis sellaisita xs-koon naisista.

Kommentit (436)

Vierailija
381/436 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään erityistä ruokavaliota. 

Olen vain sellainen "huono syömään".  Eli ruokahalua ei oikein ole. Syön vain kun on pakko. Eli tilanteissa, joissa tarjotaan ja olisi epäkohteliasta olla syömättä ja toinen on kuolemannälkä. 

Täysin kaikkiruokainen olen ja silloin kuin syön, se saa olla mitä vain. Makeasta en juuri välitä. Syön sitäkin silti, jos tarjolla on. 

Mitään anoreksiaa ei ole, jos tulee epäilys. Lähinnä yritän kovasti pitää painon viidenkympin paikkeilla. Jos velttoilee syömisen suhteen, niin äkkiä se on 47 kg ja se on todellakin liian vähän 170 -senttiselle naiselle vaikka hyvin hentorakenteinen olenkin. 

No mieluummin se 47 kiloa kuin joku 80 kiloa niinkuin suuri osa tuon pituisista nyky nuorista naisista on.

Siis häh? Jos ihminen on 170 cm, niin hän on todennäköisesti terveempi ja voi paremmin 80 kiloisena kun 47 kilosena (bmi 16.3 vs  bmi 27.7) ja luultavasti näyttääkin paremmalta tuossa isossa painossa. Jos hän olisi 10 senttiä lyhyempi, tilanne olisi eri.

Näyttää paremmalta läskinä kuin hoikkana? Eh....

Vierailija
382/436 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta. Nuorempana olin 166 cm ja 54 kg päälle kolmekymppiseksi kunnes sairastuin. Nyt olen yli 60 kg pitkälti. Vaatekoko ei silti ole hirveästi muuttunut. Vaikka läskiä onkin enemmän niin käytän kokoa XS-M riippuen vaatteesta (enkä taivuta niitä makkarankuoriksi). Mä vain olen kapea, ranteet ovat ohuet ja sormuskoko on pieni. Vielä jos sais läskiä enemmän pois, tässä kropassa näkyy kaikki jotenkin pahemmin kuin rotevammalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/436 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään erityistä ruokavaliota. 

Olen vain sellainen "huono syömään".  Eli ruokahalua ei oikein ole. Syön vain kun on pakko. Eli tilanteissa, joissa tarjotaan ja olisi epäkohteliasta olla syömättä ja toinen on kuolemannälkä. 

Täysin kaikkiruokainen olen ja silloin kuin syön, se saa olla mitä vain. Makeasta en juuri välitä. Syön sitäkin silti, jos tarjolla on. 

Mitään anoreksiaa ei ole, jos tulee epäilys. Lähinnä yritän kovasti pitää painon viidenkympin paikkeilla. Jos velttoilee syömisen suhteen, niin äkkiä se on 47 kg ja se on todellakin liian vähän 170 -senttiselle naiselle vaikka hyvin hentorakenteinen olenkin. 

No mieluummin se 47 kiloa kuin joku 80 kiloa niinkuin suuri osa tuon pituisista nyky nuorista naisista on.

Siis häh? Jos ihminen on 170 cm, niin hän on todennäköisesti terveempi ja voi paremmin 80 kiloisena kun 47 kilosena (bmi 16.3 vs  bmi 27.7) ja luultavasti näyttääkin paremmalta tuossa isossa painossa. Jos hän olisi 10 senttiä lyhyempi, tilanne olisi eri.

Useimmissa tapauksissa on tosin paljon helpompi ja miellyttävämpi projekti nostaa painonsa 47kg --> 54kg = todella hyvä. Kuin yrittää pudottaa painonsa vaikka 80kg --> 60kg.

Miellyttävää katsoa kun jatkuvasti lihoo? No ei, sitten taas miten mahtava tunne tulee kun saa 20kg läskiä pois kropasta

Vierailija
384/436 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaajo sanoi joskus radiossa, että mäkkärissä pitäisi olla myynnissä myös naistenateria. Vaimon pitää kuulemma ottaa lastenateria ilman lelua tai jätskiä, kun aikuisille ei ole vastaavaa tarjolla. Silloin tajusin, että joillakin taitaa oikeasti olla tapana syödä aika paljon minua vähemmän. Itse kuitenkin näin m-kokoisena valitsen jonkun kerrosaterian, enkä ole huomannut kaivata "naistenateriaa".

En ota lastenateriaa, koska niissä ei ole täytteitä. Ikinä en ole jaksanut syödä loppuun koko ateriaa (hamppari, ranskalaiset ja juoma). Tykkään Mäkkiruoasta, mutta roskiin menee aina puolet jos olen yksin, jos olen miehen kanssa niin myös syö mun jämät. 

Säälittävää

Miksi? Miksi tätä on jopa peukutettu?

Vierailija
385/436 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen todella siro, ihan sama mitä syön ja kuinka paljon, silti paino pysyy siinä 57kg. 3 lastanikin on perinyt minun siron luustoni ja koulussa terveydenhoitaja on huolissaan alipainosta, vaikka lapset ovat ikäistensä pituisia, mutta tosi siroja ja lapset syövät kyllä hyvällä ruokahalulla.

Onhan tämä kivaa, kun ei lihoa, mutta toisaalta hävettää näyttää tulitikulta, jolla ei lantiota tai muitakaan muotoja. :/

Montako lehtijuttua sinusta on tehty? Olet sen verran poikkeava, että olet varmasti ollut ties missä tutkimuksissa ja olet myös maailman sairaaloiden tiedoissa.

Vierailija
386/436 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ei saisi siroa vaikka laihduttaisin xs-kokoon. En kyllä edes haluaisi olla noin pieni. Mutta siis tarkoitan, että mulla lantionmalli leveä ja muutenkin rakenne sellainen, että siroa ei saa tekemälläkään. Hoikan kyllä, mutta ei siroa. 

Vierailija
387/436 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen todella siro, ihan sama mitä syön ja kuinka paljon, silti paino pysyy siinä 57kg. 3 lastanikin on perinyt minun siron luustoni ja koulussa terveydenhoitaja on huolissaan alipainosta, vaikka lapset ovat ikäistensä pituisia, mutta tosi siroja ja lapset syövät kyllä hyvällä ruokahalulla.

Onhan tämä kivaa, kun ei lihoa, mutta toisaalta hävettää näyttää tulitikulta, jolla ei lantiota tai muitakaan muotoja. :/

Miten 57kg voi näyttää millään tavalla tulitikulta? Olet turhaan huolissasi

Vierailija
388/436 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jonkun mielestä XS koko tavoiteltava asia? Joistain kommenteista saa ainakin sen kuvan.

Vierailija
389/436 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo pieni-/suuriluustoisuus on ihan huuhaata. Onhan se kivampi uskotella itselleen, että lutte siinä painaa, mutta totta se ei ole. Ylimääräinen läski vaan kertyy kehoon niin tasaisesti, että siitä näkee vain hyvin pienen osan ihon alla. Loppu tuntuu muka kuuluvan kuvaan, ja ajatellaan että se on sitä suuriluisuutta, vaikka ihan sitä samaa ihraa se on.

Mites niin päin kun painaa vähän mutta näyttää isolta?

Vierailija
390/436 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 500-600 kcal/vrk syömällä ja liikkumalla kaksi tuntia päivässä painoin 54-57 kg. Kyllästyin kolmekymppisenä jatkuvaan heikotukseen ja nälkään: 1800 kcal/vrk syömällä ja samalla liikuntamäärällä painan nyt 65 kg. Myös havainnot lähipiiristä tukevat samaa: vain (liian) vähän syömällä pysyy pienenä. N 169 cm

Vierailija
391/436 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imeskelen posket lommolla proteiinipatukoita.

Vierailija
392/436 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli yhtäkkiä mieleen, kun eräs jonkin verran pullava työkaverikin aikanaan julisti, että hänestä ei edes saisi mitään tikkua, vaikka laihtuisi kuinka paljon. Oli kuulemma niin isot luut ja vanttera ruumiinrakenne. Vain pari vuotta myöhemmin vakava sairaus osoitti kuvitelman vääräksi. Oli meinaan todella siro, pieni ja hento, vaikka pituus samana pysyikin.

Vierailija
393/436 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo pieni-/suuriluustoisuus on ihan huuhaata. Onhan se kivampi uskotella itselleen, että lutte siinä painaa, mutta totta se ei ole. Ylimääräinen läski vaan kertyy kehoon niin tasaisesti, että siitä näkee vain hyvin pienen osan ihon alla. Loppu tuntuu muka kuuluvan kuvaan, ja ajatellaan että se on sitä suuriluisuutta, vaikka ihan sitä samaa ihraa se on.

Vääristynyt kehonkuva, joko itsellä tai katsojalla.

Vierailija
394/436 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin 500-600 kcal/vrk syömällä ja liikkumalla kaksi tuntia päivässä painoin 54-57 kg. Kyllästyin kolmekymppisenä jatkuvaan heikotukseen ja nälkään: 1800 kcal/vrk syömällä ja samalla liikuntamäärällä painan nyt 65 kg. Myös havainnot lähipiiristä tukevat samaa: vain (liian) vähän syömällä pysyy pienenä. N 169 cm

Et varmasti syönyt noin vähän jos tuon verran painoit. Kyllä noilla kaloreilla olisi laiha.

Vierailija
395/436 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et varmasti syönyt noin vähän jos tuon verran painoit. Kyllä noilla kaloreilla olisi laiha.

Vaa'an kautta meni ja menee kaikki. Lasken kalorit.

Vierailija
396/436 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 158cm ja painan 42kg. Vaatteissa koko xs tai xxs.

Vhhlla pidän diabetesta kurissa. Esimerkkipäivä ruokailujen suhteen.

Aamu: kreikkalainen jogurtti, marjoja, pähkinöitä, kahvia ja kermaa.

Lounas: iso salaatti ja kylmäsavulohta. Oliiviöljyä.

Päivällinen: uunijuureksia, salaattia, 150-200g pihvi, majoneesia johon dippaan uunijuureksia.

Iltapala: manteleita, kreikkalaista jogurttia, marjoja/1kpl hedelmää (ei banaania)

Tuossa on varmasti yli 2 000 kcal. Öljyssä, majoneesissa ja pähkinöissä on niin paljon energiaa. Ihme että pysyt tuossa painossa. Ylläpitokalorisi ovat noin 1 300, jos et liiku.

https://tdeecalculator.net/

Paraskin huutelija, et ymmärrä elimistön toiminnasta näköjään muuta kuin kalorit :)

Vain kaloreilla on merkitystä

Surullista, että joku luulee näin.

Vierailija
397/436 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaa'an kautta meni ja menee kaikki. Lasken kalorit.

Miten sitten olit tuon kokoinen noilla kaloreilla? Ihmettelen vain

Vierailija
398/436 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 158cm ja painan 42kg. Vaatteissa koko xs tai xxs.

Vhhlla pidän diabetesta kurissa. Esimerkkipäivä ruokailujen suhteen.

Aamu: kreikkalainen jogurtti, marjoja, pähkinöitä, kahvia ja kermaa.

Lounas: iso salaatti ja kylmäsavulohta. Oliiviöljyä.

Päivällinen: uunijuureksia, salaattia, 150-200g pihvi, majoneesia johon dippaan uunijuureksia.

Iltapala: manteleita, kreikkalaista jogurttia, marjoja/1kpl hedelmää (ei banaania)

Tuossa on varmasti yli 2 000 kcal. Öljyssä, majoneesissa ja pähkinöissä on niin paljon energiaa. Ihme että pysyt tuossa painossa. Ylläpitokalorisi ovat noin 1 300, jos et liiku.

https://tdeecalculator.net/

Paraskin huutelija, et ymmärrä elimistön toiminnasta näköjään muuta kuin kalorit :)

Vain kaloreilla on merkitystä

Surullista, että joku luulee näin.

*Tietää. Ei tuo jota kommentointiin edes ole laiha, lyhyt vain.

Vierailija
399/436 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vääristynyt kehonkuva, joko itsellä tai katsojalla.

Voi luoja tätä kehopositiivisuusaikakautta

Vierailija
400/436 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasta kun pääsisi naimaan...

https://images.app.goo.gl/XEDTPVfsfFjF8MwC8

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi