Voi PRKL!!! Mies ilmoitti et on ylitöissä tänään TAAS VAIHTEEKS!!!
Menee hermot! Tontilla tarttis olla hakkaamassa puita yms, mutta mies joutui ylitöihin. Eli töissä 6-22.
Muuttohommat kesken, laatikoita ympäri kämppää. Ei liikkumatilaa! Mä en jaksa noita laatikoita nostella ja omat laatikot olen järjestänyt, mutta miehen laatikot ne vaan täs lojuu. Menee jo pikkuhiljaa hermot kun täytyy pomppia laatikoitten yli tai jos ei hypi yli, ni sit lyö jalkoja laatikoihin. Nytkin kaikki jalat ihan naarmuilla.
MÄ EN KESTÄÄÄÄ!!!! :' (
Kommentit (50)
Fletch:
(työ menee tiukassa paikassa kaiken muun edelle) ja ylitöitäkin riittää. Toki tiesin tämän jo mieheni ottaessani, enkä kuvitellutkaan, että asia muuttuisi, eikä miehenikään minulle siitä valehdellut ja muuta väittänyt. Silti voi elää onnellista perhe-elämää, kun ei keskity ruikuttamiseen, vaan tekee itsekin aktiivisesti töitä perhe-elämän sujumisen eteen.Meillä myös ylläolevassa tekstissä kuvattu tilanne. Ja tiedän, ettei minua ymmärrä täällä moni, koska teen meillä kaikki kotityöt ja suurimman osan lasten hoidosta mutta itse en myöskään ymmärrä teitä, jotka haluavat kehitellä näistä asioista aina riidan. Ei ilmeisesti suhteessa muutenkaan ole kaikki hyvin, kun jaksetaan aina vaan ruikuttaa miehen tekemisistä tai tekemättä jättämisistä. Eikö voisi keskittyä positiivisiin asioihin negatiivisten sijaan? Jos tavarat on tiellä, niin miksei niitä voi siirtää itse? Miksi turhaan pilata (ainakin melkein) joka ikinen päivä valittamalla jostain ihme laatikoista, kun saman energian voisi käyttää vaikka niiden tyhjentämiseen tai siirtämiseen? :)
masennusta poteva kotiäiti, joka ei muuten ymmärrä mistä tässä keskusteluketjussa oikein on edes kysymys.. Kuka ei siirrä laatikoita ja minne ja miksi? Täh? Eihän ne laatikot leipää pyydä ja jos tiellä ovat, ne voi siirtää sivuun..What' s the problem?
Miehet ei tajua mitä on olla perheellinen.... munkin mies tuosta vaan aina ilmoittaa, että nytpä lähden huomenna työmatkalle sinne ja tänne.
Ei joudu miettimään pätkääkään lastenhoitojärjestelyjä yms.
Mutta toisaalta, mä pidän suuni kiinni, koska mun mies tienaa 4 kertaa enemmän kuin minä ja elättää myös minua, vaikka itse töissä käynkin.
Ja onneksi olen osannut elää " omaa elämääni" , en elä mieheni kautta. Mä ja lapset touhuillaan omiamme, kun mies on poissa.
Ei me itketä kotona, vaan tavataa kavereita jne.
Tsemppiä!
Kotiini en voi ketään pyytää koska se on sellainen suoraan sanottuna kaatopaikka.
Ja se on totta, että miesten ei tarvi ajatella mitään muuta ku et miten jaksaa taas herätä seuraavana päivänä töihin. Kun mun täytyy miettiä kaikki loput asiat! Ei ole kovin helppoa!
Ja nyt tuntuu et ne laatikot ovat vaan yksi asia muiden joukossa jotka suututtavat mua niin paljon. Mutta pienestä se kaikki on joskus kiinni kun joutuu sietämään miehen tekemättömiä asioita koko ajan!
ap
Ja joka muuttaa miehesi kanssa valmiiseen taloon.
Ikävää, että työntekijät suostuu noin hirveisiin ylitöihin. Tarkoittaa sitä, että firma tarvitsisi lisää työvoimaa, mutta pihit työnantajat eivät palkkaa, vaan repivät voittoa työntekijöiden kustannuksella :(
Ja kun miehesi tulee arvatenkin väsyneenä kotiin, et näytä hapanta naamaa vaan päinvastoin hellit häntä. Naama mutrulla olemalla et voita mitään.
Ja sulle joka sanoit että toivottavasti sillä on toinen nainen. Eipä taida olla! ;)
ap
Ja enää ei yksinkertaisesti jaksa!
ap
Ei ihme, että eroja tulee kun miesparka yrittää rakentaa prinsessalle taloa. Prinsessa vaan säälii itseään ja miehestä viis. Huh huh.
Olen yrittänyt elää kuten ennenkin, mutta ei yksinkertaisesti jaksa! Mulla on taaperonkin kans tekemistä ihan tarpeeksi. Ja iso koira lisäksi! Joten hommia riittäää!!!
Jos ne laatikot sais vaan pois tieltä, ni olisin onnellinen.
ap
...ei ihme ettei mies jaksa jos itsekään et jaksa mitään...myös minä olen raskaana, pieniä lapsia ja koira sekä muutto takana....
Mies ylitöissä lauantaihin asti, tekee 5-22 töitä. Eilen tuli illalla ja ilmoitti että sunnuntainakin PÄÄSEE töihin. Lapset ikävöi :C
No tässä sen näkee mikä on miehellä tärkeintä :(((
No, ehkä mun täytyy sit rehkiä ja riehua täällä että lapsi syntyisi näillä viikoilla, ni sit kaikki on varmaan niin iloisia ja tyytyväisiä???
ap
aamulla jo seitsemäksi töihin normaalin kahdeksan - puoli yhdeksän sijaan.
tekee nyt kahta vuoroa peräkkäin ja näin menee suunnilleen koko kesä :C
13
jospa se mieskin viihtyis ja tekis sit enemmän kotona...
Vierailija:
No, ehkä mun täytyy sit rehkiä ja riehua täällä että lapsi syntyisi näillä viikoilla, ni sit kaikki on varmaan niin iloisia ja tyytyväisiä???
ap
Ei kukaan olisi siitä iloinen ja tyytyväinen, mutta tuskinpa se laatikoiden tyhjentäminen synnytystä käynnistäisi ja nyt kyse ei ole siitä. Kyse on siitä, että sinä omalla asenteellasi valitset, minkälainen elämäsi on. Miehesi tekee rankasti töitä. Hän tuskin tekee sitä sinun kiusaksesi, vaan esimerkiksi siksi, että teillä olisi varaa rakentaa se oma koti ja elättää lapsenne, ehkä jopa varaa siihen, että sinä hoidat lapsia kotona kauemmin kuin äitiysloman. Kiukuttelemalla sinä teet vain oman mielesi mustaksi, pilaat lapsesi päivän ja aiheutat ongelmia parisuhteeseesi. Kukaan ei jaksa katsella avuttomia martyyreja. Sinä olet aikuinen, terve nainen ja pystyt enempään kuin luuletkaan, kun vain otat pääsi pois pensaasta ja alat toimia ikuisen valittamisen sijaan.
Mutta en yksin.