Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako keisarileikkauksen sen kautta että on jo yli 40-vuotias synnyttäjä. Kun luulen et kunto ei kestä tavallista synnytystä enää.

Vierailija
03.10.2019 |

Kertokaa joku!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ole selvinnyt kahdesta sektiosta helposti. Ei ollut edes haavasärkyä. Viikon päästä sekstiosta olen ollut jo jumpassa. Eli ei voi etukäteen tietää.

Vierailija
22/29 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtisin ulkomaille missä saa sektiön ilman typeriä pelkopoleja.

Sehän se oliski kevyempi vaihtoehto. Voi pyhä yksinkertasuus sun kanssas. Et vissiin oo synnyttänyt?

Minulla oli ihan riittävän kivuliasta istua viikko sektion jälkeen 100 kilometriä kotiin. Ja ihan hyvin ja nopeaa sektiosta toivuin.

Saati lennellä ja ajella ulkomailta vauvan ja tavaroiden kanssa ees taas. Saati se pieni vauva jota raahattais raasua missä sattuu hakemassa infektioita.

Fiksu oot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtisin ulkomaille missä saa sektiön ilman typeriä pelkopoleja.

Sehän se oliski kevyempi vaihtoehto. Voi pyhä yksinkertasuus sun kanssas. Et vissiin oo synnyttänyt?

Minulla oli ihan riittävän kivuliasta istua viikko sektion jälkeen 100 kilometriä kotiin. Ja ihan hyvin ja nopeaa sektiosta toivuin.

Saati lennellä ja ajella ulkomailta vauvan ja tavaroiden kanssa ees taas. Saati se pieni vauva jota raahattais raasua missä sattuu hakemassa infektioita.

Fiksu oot.

Ja mukavan hintasta touhua.. varsinki jos tulisi komplikaatioita vauvalle tai itselle. Voi tulla äkkiä ikävä kotiin.

Vierailija
24/29 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen saanut kaksi lasta sektiolla ja meni aivan loistavasti. Tietysti oli nuutama viikko kipua ja epämukavuutta mutta eipä sen jälkeen mitään.

Osa sektioista menee hyvin ja niistä toipuu nopeasti. Monesti kuitenkin käy niin, että potilas menettää paljon verta, verenpaineet alkaa heittelemään (mistä seuraa ongelmia) tai haava-alueelle tulee jälkikäteen ongelmia. Kyseessä on iso vatsan alueen leikkaus. Etukäteen ei voi tietää, miten sektio tulee menemään ja miten toipuu. Se että sinulla meni hyvin ei tarkoita että naapurilla tai ap:lla menisi hyvin. Monella ei mene.

Ja lapsi kärsii mahdollisesti enemmän sektio synnytyksessä. Meidän muksulle tuli sektion jälkeen diagnoosiksi sektion jälkeinen vaisuus/uneliaisuus tmv joka kesti usean päivän. Ja sanovat suoraan, että enemmän vastaavia ongelmia sektio lapsilla.

Heh, oletkos kuullut millaisia riskejä vauvalla on alatiesynnytyksessä?

Vierailija
25/29 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa iän puolesta. Pelkopolin kautta saa. En kyllä tiedä, että kuinka helppoa se on.

Vierailija
26/29 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos niin huonossa kunnossa niin ehkä kannattas jättää raskautumiset väliin.

Vierailija
27/29 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen saanut kaksi lasta sektiolla ja meni aivan loistavasti. Tietysti oli nuutama viikko kipua ja epämukavuutta mutta eipä sen jälkeen mitään.

Osa sektioista menee hyvin ja niistä toipuu nopeasti. Monesti kuitenkin käy niin, että potilas menettää paljon verta, verenpaineet alkaa heittelemään (mistä seuraa ongelmia) tai haava-alueelle tulee jälkikäteen ongelmia. Kyseessä on iso vatsan alueen leikkaus. Etukäteen ei voi tietää, miten sektio tulee menemään ja miten toipuu. Se että sinulla meni hyvin ei tarkoita että naapurilla tai ap:lla menisi hyvin. Monella ei mene.

Ja lapsi kärsii mahdollisesti enemmän sektio synnytyksessä. Meidän muksulle tuli sektion jälkeen diagnoosiksi sektion jälkeinen vaisuus/uneliaisuus tmv joka kesti usean päivän. Ja sanovat suoraan, että enemmän vastaavia ongelmia sektio lapsilla.

Heh, oletkos kuullut millaisia riskejä vauvalla on alatiesynnytyksessä?

Ei poista sitä tosiasiaa että niitä on huomattavasti enemmän sektiolla syntyneillä.

Vierailija
28/29 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et saa iän puolesta. Pelkopolin kautta saa. En kyllä tiedä, että kuinka helppoa se on.

Jos johdonmukaisesti ilmoittaa, että haluaa sektion, sen kyllä saa. Tsemppiä AP:lle, ymmärrän tilanteesi, älä kuuntele lannistavia ääniä!

Vierailija
29/29 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääliö älä lyö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos raskaaksi on onnistunut tulemaan, kestänee kunto synnytyksenkin.

Tässä se on suuri viisaus. Kaikki maailman naiset, jotka ovat raskautuneet, kestävät synnytyksenkin.

Tai siis...

Maailmanhistoriassa on paljon naisia, jotka eivät ole selviytyneet synnytyksestä. Mutta koskaan en ole kuullut kenestäkään, joka olisi ollut kyllin nuori tulemaan raskaaksi mutta liian vanha synnyttämään alateitse.