Lue keskustelun säännöt.
* * * Torstaita Joulun tähtöset! * * *
01.06.2006 |
Aamu alkoi puoli kuusi :) Tuli Hesarit luettua ja sumpit vetästyä ennen töihin menoa.
Pari kulausta sain kahvia juotua ja sitten tyssäsi. Jänskää, kun ennen olen ollut pannu päivässä tyyppiä :D
Työhousut ovat vaihtuneet siviileihin eilen, saas nähdä, milloin joku heittää kommenttia tästä.
Huomenna olisi toinen neuvolareissu edessä, saa nähdä mitä tuleman pitää. Kuuluuko sydämen ääniä vai ei =)
Kuinkas muilla on lähtenyt päivä käyntiin?
Terkuin, Tirppana ja Salamatkustaja 10+2
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kuvittelin jo, että vointi alkaa jo parantua, mutta tänään on kyllä ollut yli etova ja väsynyt olo. Etovan olon olen kyllä huomannut olevan yhteyksissä väsymykseen ja etova olo ainakin siirtyy sopivalla syömisellä, joka on välillä makeaa ja välillä raikasta tai vaikka leipää. Eli kaikki käy ja masu kasvaa ;) Syitä on varmasti kaksi, eli masussa asustava aarre sekä syöminen.
Lapsille kerrottiin tällä viikolla (3 ja 5 v). Ovat olleet aivan innoissaan. Suunnitelevat kuinka hoitavat ja miettivät kumpikohan sieltä tulee. Ja kertovat keskimäärin kaikille vastaantulijoille. Hauskaa.
Kotitöitä meillä tekee molemmat aika tasan. Tosin miehen siisteyskäsitys on esim. aika erilainen kuin minun, mutta olen muistanut pitää suuni kiinni ja ollut kiitollinen hänen tekemisistään. Kiitos ja positiivinen palaute auttaa ainakin meillä huomattavasti miestä innostumaan ja tekemään hommia. Vaihtoehtokysymykset ovat myös joskus käytössä. Lasten myötä on myös oma asenne kotitöihin ja esim. juuri siisteyskäsitykseen muuttunut huomattavasti. Näissä asioissa on löytynyt jonkinlaista suurpiirteisyyttä entisen pedanttisuuden sijaan, mitä en pidä ollenkaan pahana asiana. Oletteko muut huomanneet samaa?
jaris3 & aarre 12+4