Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen väärän miehen jälkeläinen. Ja nyt sain tietää totuuden. Äitini petti isäpuolta ja niin sain alkuni. Mulla on silti isäpuolen sukunimi

Vierailija
02.10.2019 |

mut oikea isäni kertoi totuuden ennen kuolemaansa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinulla oli isäpuoli jo ennen syntymääsi?

Vierailija
2/16 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai sä oo oikeasti kuvitellut, että sun isäpuoli on sun biologinen isä? Se on jo vähän niinkuin siinä tittelissä: isäPUOLI.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini nyt vielä vanhana kun elossa on, käyttäytyy tietyllä tavalla kun puhun oikeasti isästäni hänen etunimellään. Tiedän että rakastaa tätä miestä vieläkin vaikka kuollut. Miksei tajunnut erota mun isäpuolesta?!

Vierailija
4/16 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun isä"puoli" on kasvattanut sut ja rakastanut sua lapsenaan sun koko elämän ja jos säkin koet hänet sun isäksi eikä hän ole tämän tultua ilmi hylännyt sua, silloin hän on ihan oikea isä. Se toinen on biologisen materiaalin luovuttaja. Kai sitä vois ehkä sanoa bio-isäksi.

Vierailija
5/16 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä sama joka halusi periä isäpuolen omaisuuden?

Vierailija
6/16 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitetään, että jopa 22% lapsilla isä on joku muu kuin mitä on syntymätodistukseen merkattu.

Vierailija
7/16 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sinulla oli isäpuoli jo ennen syntymääsi?

Jos vaikka AP on alkanut nimittää isäänsä isäpuoleksi saatuaan tietää totuuden?

Vierailija
8/16 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkee temppu mun äidiltä etten saanut kasvaa oikean isäni kanssa. Sain kamalan isäpuolen.

Vierailija
9/16 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törkee temppu mun äidiltä etten saanut kasvaa oikean isäni kanssa. Sain kamalan isäpuolen.

Miten tunnet oman isäsi, jos sait tietää vasta juuri ennen kuolemaansa? Tunsitteko siis jo aiemmin ja vasta kuoleman lähestyessä kertoi? 

Jotenkin tämä tarina ei nyt oikein lähde lentoon...

Vierailija
10/16 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tunnet oman isäsi, jos sait tietää vasta juuri ennen kuolemaansa? Tunsitteko siis jo aiemmin ja vasta kuoleman lähestyessä kertoi? 

Tottakai sen isän, jota ei koskaan ole tuntenut, on täytynyt olla maailman upein ihminen ja superhyvä isä :) Ei todellakaan mikään renttu ja varattujenvikittelijä ja tyyppi, joka hylkää jälkikasvunsa muiden miesten kasvatettavaksi...

Vierailija
11/16 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä nimellä on?

Vierailija
12/16 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muistakaa nyt että äitihän ajattelee aina vain lapsen parasta. Tai niin ainakin monesti väitetään.

Vierailija
13/16 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai sen isän, jota ei koskaan ole tuntenut, on täytynyt olla maailman upein ihminen ja superhyvä isä :) Ei todellakaan mikään renttu ja varattujenvikittelijä ja tyyppi, joka hylkää jälkikasvunsa muiden miesten kasvatettavaksi...

Kuka sitä naista pakotti avaamaan jalat ventovieraalle?

Vierailija
14/16 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitihullu yrittää transformoitua isähulluksi.

Vierailija
15/16 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

provo

Vierailija
16/16 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono kopio pari päivää sitten olleesta jutusta, jossa joku kertoi että testamentissa oli kerrottu että kuka on oikea isä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä