Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jotain tietyntyylisiä vaatteita joissa liikkuessasi saat erityisesti miesten katseita ja millaisissa vaatteissa saat olla varmasti rauhassa

Vierailija
01.10.2019 |

.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vastaa: lihaksikkaan miehen ei kannata käyttää kauluspaitaa, tekee vain lihavan näköiseksi ja naiset eivät kiinnostu. Siksi lihaksikkaat miehet minä mukaanlukien käytän aina kireää T-paitaa. 

Vierailija
2/34 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin! Tänään yksi katsoi 3-4 kertaa siinä kun nopeasti ohitseen kuljin 🤩 Kohottaa kummasti itsetuntoa! Sen sijaan jos olisi nähnyt minut aamulla pskaisissa hiuksissani ja löhövaatteissa niin ei olisi ikimaailmassa vilkaissutkaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia vuosia sitten muistelen, että joku mies olisi katsonut, koska oli hame ja korkkarit.

Yleensä kukaan ei koskaan katso eikä nyt muutaman vuoden sisään, niin en ole varma. Ehkä pitää kaivaa taas kaapista korkkarit..

Vierailija
4/34 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepp, hameessa noin käy. Käytän kynämallisia. Mieheni ainaa kehuu pyllyäni.

Vierailija
5/34 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hame päällä ja saappaat tai korkkarit jalassa kerään katseita. Ei tarvitse olla edes mitenkään erityisen hieno tai tiukka hame. Pitkä musta sadetakki päällä en.

Vierailija
6/34 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä keksinyt asua, jossa varmasti saisi olla huomiotta. Eniten katseita tulee jos päälläni on tiukat housut yhdistettynä lyhyehköön paitaan tai vyötäröä korostava lyhythelmainen mekko. Siksipä en näitä enää juuri pidäkään.

Vierailija
7/34 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmainta aavistusta mitä miehet katsovat. Asia ei kertakaikkiaan kiinnosta.

Vierailija
8/34 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä muista että koskaan olisin huomioinut miesten katselevan mua.

Vierailija
9/34 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä juoksutrikoissa saan.

En tietenkään koskaan käytä niitä juuri siksi ja silloin kun en edes urheile.

N30

Vierailija
10/34 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värikäs yläosa, kiree yläosa ja niin et muodot näkyy. Hiukset auki 😂

Vierailija
11/34 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säkkimäisissä, tummissa ja arkisissa vaatteissa kukaa ei kato

Vierailija
12/34 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain katsotaan enemmän kuin toisissa. Mutta katsomattomuusasuja en ole vielä keksinyt, niihin vinkkejä kaipaisin. Pidin esimerkiksi urheiluliivejä jonkun aikaa sen tähden, että sillä saisi tissit mahdollisimman piiloon, lyttyyn ja mahdollisimman pieniksi. Ei auttanut. Sama ralli jatkui.

Jos oikein huomiota haen, niin sitten kellohelmainen hame, vyötärö esiin ja 3/4 osaa hihat. Mutta ei jaksa ja viitsi noita riesaksi ottaa. 

Vierailija
13/34 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein joissain todella arkisissa ja kun on nenä punainen kylästä ilmasta. Myös hameissa saan katseita jonkin verran, mutta enemmän lököhousuissa.

Vierailija
14/34 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua katsoo kaikki, ihan sama onko verkkarit ja crocsit vai iltapuku. Syy on se, että olen puolilatina. Ulkomaalaisen näköisiä toljotetaan edelleen vuonna 2019 avoimen ihmettelevästi. Siinähän tuijottavat 🤣

Vierailija
15/34 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin on jos meen ihmisten ilmoille salitrikoissa, ovat ihonmyöteiset. Tissi ja perse muodikkaat ja muutoin hoikka, timmi kroppa (urheilen paljon). Silloin miehet tuijottaa kuin lehmä uutta veräjää. Siis tuijottavat. Joskus suoraan salilta oli kiire piipahtaa kaupassa, tuntui että olin sirkuseläin jota tuijotetaan, mutta vain miehet.

Toinen paha on nahkahame ja korkokengät.

Tai polven yli saappaat ja kireät housut.

Hame ja korkokengät.

Vierailija
16/34 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä on tässä paras mittari. Vielä kun olin kolmekymppinen, miehet katseli, ei väliä mitkä vaatteet. Nyt viisikymppisenä kukaan ei katso :D.  Ja on oikeasti helpotus kun ketään ei kiinnosta enää pätkääkään :). 

Vierailija
17/34 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies vastaa: lihaksikkaan miehen ei kannata käyttää kauluspaitaa, tekee vain lihavan näköiseksi ja naiset eivät kiinnostu. Siksi lihaksikkaat miehet minä mukaanlukien käytän aina kireää T-paitaa. 

Kireä T-paita tai yleensäkin kireät vaatteet näyttävät kamalalta. Sua katsotaan kuin et osaisi aikuinen mies edes pukeutua oikeankokoisiin vaatteisiin!

Vierailija
18/34 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Cubuksesta ostettu, tumma nudevärinen perustrikootoppi, joka jostain syystä vetoaa miehiin. Varsinkin oma mies on koko ajan lääppimässä, jos sen vedän päälleni ja kerään katseita muutoinkin jos sen puen. Aina siinä päällä on joku neuletakki eikä toppi ole mitenkään provokatiivinen. En ymmärrä. Joku siinä vain on!

Vierailija
19/34 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus parikymppisenä sellainen lyhythihainen retroyöpaita, jossa oli kainalossa reikiä. Pidin sitä mekkona, usein housujen kanssa. Se oli semmoinen, että aina tuli joku ukko juttelemaan. Tälle on myös todistajia.

Vierailija
20/34 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hame ja korkosaapikkaat. Eikä tunnu haittaavan pieni ylipaino.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi