Palstan saannot
Olisiko liikaa pyytaa etta palstankayton saannot julkaistaisiin kaikille.
Olen kirjoittanut tanne USAn etusivun uutisia ilman mitaan kannanottoa- avaruuteen haviaa. Koko maa puhuu jostain aiheesta mutta AV:lla se on tabu.
Ihmettelen: usalainen
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Palstan tärkein sääntö on se, että jos vedät herneen nenään mistä tahansa, voit ilmoittaa viestin asiattomaksi ja se poistetaan.
Ilmoitin viestisi asiattomaksi.
Jokin tai jotkin käyttämäsi sanat jäävät ennakkoseulaan ja viestisi menee ”hyväksyttäväksi” hyllylle tuomiopäivään saakka.
Sanat voivat olla absurdejakin, en tiedä millä robotiikalla ne valikoituvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstan tärkein sääntö on se, että jos vedät herneen nenään mistä tahansa, voit ilmoittaa viestin asiattomaksi ja se poistetaan.
Ilmoitin viestisi asiattomaksi.
Minä myös, pannaan mamman väitteet testiin.
Vierailija kirjoitti:
Kun poistaisivatkin vain asiattoman viestin mutta harmittaa kun koko (usein mielenkiintoinen) ketju haviaa.
Vierailija kirjoitti:
Jokin tai jotkin käyttämäsi sanat jäävät ennakkoseulaan ja viestisi menee ”hyväksyttäväksi” hyllylle tuomiopäivään saakka.
Sanat voivat olla absurdejakin, en tiedä millä robotiikalla ne valikoituvat.
Juu, mm. kiv apuhe ja Saksan entinen johtaja.
Vierailija kirjoitti:
Kolmas ilmoitus. Ei näytä mamman teoriat oikein toimivan.
Ihmettelen sitä, että "lihava" ei siirry automaattisensuroitavaksi tai "työtön", koska näistä ryhmistä ei kirjoiteta kuin pilkka-aloituksia.
Jossain voisi listata myös oikeat muelipiteet, että tietää mitä mielipiteitä täällä sallitaan.
Vierailija kirjoitti:
Jossain voisi listata myös oikeat muelipiteet, että tietää mitä mielipiteitä täällä sallitaan.
Jos ei järki riitä päättelemään minkälaisten arvojen takana kaupallinen perhelehti voisi seistä, niin ei se järki varmaankaan riitä minkänlaisen fiksun tekstin tuottamiseen. Siinä kohtaa on siis ihan win-win jättää kirjoittamatta kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
https://www.vauva.fi/artikkeli/keskustelualueen_saannot?_ga=2.141336690…
Tuolla ei ole kerrottu kiellettyjä sanoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei järki riitä päättelemään minkälaisten arvojen takana kaupallinen perhelehti voisi seistä, niin ei se järki varmaankaan riitä minkänlaisen fiksun tekstin tuottamiseen. Siinä kohtaa on siis ihan win-win jättää kirjoittamatta kokonaan.
No ei minun järkeni osaa päätellä milloin vaikka ok-käsimerkki on muuttunut pahaksi tai milloin sitä urheilukisamaata pitää ihailla ja milloin kritisoida.
Vierailija kirjoitti:
Lue nuo säännöt jotka joku linkkasi. Siellä kielletään mm. Trollaus ja spammaus. Muistaakseni myöskään pitkiä lainauksia ulkopuolisten teksteistä ei katsota hyvällä. Kirjoita itse väitteesi. Lisäksi oman agendan ajaminen ei kuulu hyväksyttyihin juttuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmas ilmoitus. Ei näytä mamman teoriat oikein toimivan.
Luuletko että mode poistaa ne sillä sekunnilla kun ilmoitus tulee. Viive voi olla mitä tahansa.
Esimerkiksi ketju Kuopiosta on saanut roikkua koko eilisen palstalla, vaikka säännöt kieltävät onnettomuuksia ja rikoksilla mässäily.
Tästä ketjusta on kadonnut minun puolivahingossa postaamani aiemmin kielletty sana Pierre, joka lähti eetteriin ilman selitystä. Olettekohan ilmoitelleet sitä asiattomaksi, vai onko se kuitenkin mustalla listalla edelleen.
Katsotaan, mitä tälle viestille tapahtuu :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue nuo säännöt jotka joku linkkasi. Siellä kielletään mm. Trollaus ja spammaus. Muistaakseni myöskään pitkiä lainauksia ulkopuolisten teksteistä ei katsota hyvällä. Kirjoita itse väitteesi. Lisäksi oman agendan ajaminen ei kuulu hyväksyttyihin juttuihin.
Jos haluan tuoda tietoisuutta vaikka sairaudestani, eikö se ole oman agendan ajamista? Tai hlökoht huoleni ilmastonmuutoksesta?
https://www.vauva.fi/artikkeli/keskustelualueen_saannot?_ga=2.141336690…