Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FWB:n kanssa yhteydenpito

Vierailija
01.10.2019 |

Te joilla sellainen on, kuinka tiivistä yhteydenpitonne on? Silloin kun tekee mieli tavata vai jutteletteko niitä näitä muutenkin?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, kuin joku aiempikin Fwb on eri asia kuin vakipano.

Itse olin ensin ystävä mun fwb:n kanssa. Se, että harrastamme seksiä yhdessä, on vain syventänyt ystävyyssuhdetta. Me viestimme lähes päivittäin, joskus vähemmän, joskus enemmän. Käymme silloin tällöin myös lounaalla tai kahvilla. Seksin yhteydessä me myös aina juttelemme, paljonkin. Siihen on molemmilla tarve.

Olemme molemmat myös tahoillamme parisuhteessa, seksittömissä sellaisissa. Tämä juttu paikkaa seksin puutteen. Mutta seksi on myös ihanaa ihmisen kanssa, joka välittää sinusta.

Vierailija
22/36 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ylläoleva sitten oikeastaan eroaa parisuhteesta eli tässä tapauksessa sivusuhteesta? Välitätte toisistanne, mutta kumpikaan ei ole ollut missään vaiheessa ihastunut? Ette harkitse jossain vaiheessa yhteistä elämää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa yhdessä tehdään myös arkisia asioita - se arki jää elämättä tälläisessä suhteessa. On kerman kuorintaa. Me olemme itse asettaneet itsellemme rajat, tästä ei ole tulossa parisuhdetta. Me emme soittele tai soitamme vain poikkeustilanteessa ja kunnioitamme siten toistemme perheitä ja perhe-elämää. Silti voimme auttaa ja tukea toisiamme, kuten ystävät.

Minulla ainakin on myös ystäviä, joiden kanssa parisuhteesta ei tulisi yhtään mitään. En ole varma voisiko meidtä tulla pari.

Ja kyllä minä olin alkuun ihastunutkin. Tällä hetkellä arvostan ja kunnioitan, välitän ja haluan hyvää. Vaikea selittää. En roiku hänessä, pärjään yksinkin, mutta hyvälle ystävälle haluaa kertoa asioista, niistä jota minulle tapahtuu. Ihan niin kuin hänkin kertoo minulle. Ja seksi on älyttömän hyvää.

Ja sitten kotona on toinen arki ja todellisuus.

Ikää meillä molemmilla on 50 +, ehkä sekin vaikuttaa asiaan. Ei tarvitse hötkyillä.

Vierailija
24/36 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee. Rakastajan kanssa viestitellään paljon kaikesta. Pari nuorempaa rakastajaa - vai millä termillä heitä kutsuisi - laittavat silloin tällöin viestejä, mutta lähinnä sovitaan tapaamisista.

Oli minulla FWB joka oli (ja on yhä) parhaita ystäviäni. Hänen kanssaan viestiteltiin ja soiteltiin paljon. Ollaan yhä lähes päivittäin yhteydessä. Ei oltu ihastuneita toisiimme.

Jos kyselijä toivoo, että viestittely tarkoittaakin, että mies on ihastunut ja toivoo enemmän niin voi voi. Kyllä hän sanoisi jos haluaisi. Älä särje sydäntäsi turhilla toiveilla!

Vierailija
25/36 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen häntä joka päivä töissä, joten sikälikin yhteyttä tulee pidettyä usein. Tapaamme seksin merkeissä ehkä 3-4 kertaa kuussa. Lisäksi juttelemme Facebookissa. Kyllä minusta on tärkeä pitää yhteyttä. Itselläni ei toimi seksi ilman mitään henkistä yhteyttä. Olen kiinnostunut toisesta, koen, että olemme jonkinlaisia ystäviä. Olemme kumpikin tahoillamme suhteissa. Itselläni syy tähän järjestelyyn on se, että vakisuhteessa seksiä on niukasti, se on aina yhtä ja samaa, eikä kumppani ole muutenkaan erityisen seksuaalinen.

Vierailija
26/36 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kenelläkään tällainen suhde onnistuneesti muuttunut vakavammaksi?

Älä. Heitä haaveesi suoriltaan romukoppaan.

En sitten heittänyt ja nyt ne sitten lentävät sinne omin avuin.

Tässä kai pitää paikkaansa se että oppirahat on vaan maksettava.

Vierailija
27/36 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te parisuhteessa olevat oikeutatte itsellenne toimintaanne? Siis jos salaatte puolisolta tekonne. Itse oon suhteessa jossa puoliso on ollut haluton parivuotta. Toki seksiä on ollut koko ajan, mutta kuitenkin niin vähän että se turhauttaa. Eroa pyörittelen mielessäni ja haaveilen uudesta suhteesta. Toteutukseen menee vasta jos/kun asutaan eri osotteissa.

Vierailija
28/36 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te parisuhteessa olevat oikeutatte itsellenne toimintaanne? Siis jos salaatte puolisolta tekonne. Itse oon suhteessa jossa puoliso on ollut haluton parivuotta. Toki seksiä on ollut koko ajan, mutta kuitenkin niin vähän että se turhauttaa. Eroa pyörittelen mielessäni ja haaveilen uudesta suhteesta. Toteutukseen menee vasta jos/kun asutaan eri osotteissa.

Itse haaveilin FWB:stä kun olin kuivan suhteen loppumetreillä. Sitten eron myötä vapaus kun koitti ja se FWB löytyi, ei se mennytkään niinkuin piti.

Ennen eroa en olisi sellaista kuitenkaan voinut ottaa.

Vierailija
29/36 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä samankaltainen tilanne, nähdään 3-4 kk välein, kumpikaan ei halua etäsuhdetta, eikä yhteinen elämä ole mahdollista eri maissa kun asutaan.

Molemmilla on vapaus tapailla muita niin halutessaan, mutta kumpikaan ei niin juuri nyt tee. Kyllähän tämä jossain vaiheessa tulee luonnollisesti loppumaan kun toinen aloittaa seurustelusuhteen.

Ehkä näin olosuhteiden pakosta, toivon, että ystävyyssuhde tulee aina pysymään, vaikka benefits-osa jääkin pois.

Yhteyttä pidetään päivittäin niin kuin muidenkin kavereiden kanssa. Joskus voi tulla viikonkin tauko, mitään velvollisuuksia ei ole. Emme koskaan puhu erossa ollessa, viestittely riittää.

Vierailija
30/36 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä samankaltainen tilanne, nähdään 3-4 kk välein, kumpikaan ei halua etäsuhdetta, eikä yhteinen elämä ole mahdollista eri maissa kun asutaan.

Molemmilla on vapaus tapailla muita niin halutessaan, mutta kumpikaan ei niin juuri nyt tee. Kyllähän tämä jossain vaiheessa tulee luonnollisesti loppumaan kun toinen aloittaa seurustelusuhteen.

Ehkä näin olosuhteiden pakosta, toivon, että ystävyyssuhde tulee aina pysymään, vaikka benefits-osa jääkin pois.

Yhteyttä pidetään päivittäin niin kuin muidenkin kavereiden kanssa. Joskus voi tulla viikonkin tauko, mitään velvollisuuksia ei ole. Emme koskaan puhu erossa ollessa, viestittely riittää.

Edellisen sivun eri maissa asuvien kanssa, lainaus jäi pois.

Vierailija
31/36 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vääntäkää mulle nyt rautalangasta, mikä on fuckbuddyn ja fwb:n ero!. Musta on kiinnostunut mies, jolla tiedän olevan säätöjä, vähintään yksi tällä hetkellä mutta en tiedä onko enemmänkin. Väittää etsivänsä tyttöstävää, mutta käytös minua kohtaan vaikuttaa lähinnä uuden fuckbuddyn tai fwb:n hakemiselta, vaikka yrittää kyllä olla kiinnostunut muustakin minussa.

Voiko olla niin ettei mies osaa muuta käytöstä vai miten tähän pitäisi suhtautua? Itse en harrasta satunnaista seksiä missään muodossa, ja taustallani on päättyneitä parisuhteita pari. Enkä itse nyt edes ole haku päällä millään muotoa muutenkaan, tämä tyyppi vaan tuli vastaan ja on juteltu, on ihan kiinnostava ja viehättävä tyyppi sinänsä. Mutta toi säätöhomma arveluttaa... Kellään kokemuksia asian tiimoilta??

Vierailija
32/36 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vääntäkää mulle nyt rautalangasta, mikä on fuckbuddyn ja fwb:n ero!. Musta on kiinnostunut mies, jolla tiedän olevan säätöjä, vähintään yksi tällä hetkellä mutta en tiedä onko enemmänkin. Väittää etsivänsä tyttöstävää, mutta käytös minua kohtaan vaikuttaa lähinnä uuden fuckbuddyn tai fwb:n hakemiselta, vaikka yrittää kyllä olla kiinnostunut muustakin minussa.

Voiko olla niin ettei mies osaa muuta käytöstä vai miten tähän pitäisi suhtautua? Itse en harrasta satunnaista seksiä missään muodossa, ja taustallani on päättyneitä parisuhteita pari. Enkä itse nyt edes ole haku päällä millään muotoa muutenkaan, tämä tyyppi vaan tuli vastaan ja on juteltu, on ihan kiinnostava ja viehättävä tyyppi sinänsä. Mutta toi säätöhomma arveluttaa... Kellään kokemuksia asian tiimoilta??

Friends With Benefits, FWB voi olla sama kuin pelkkä fuckbuddy, mutta FWB:n kanssa voi tehdä muutakin kuin panna. Mutta kyllä ne melko samoja juttuja on. Kummassakin tapauksessa on tärkeää, että kumpikin saa tästä suhteesta sen mitä haluaa. Eli seksuaalisen tyydytyksen, ja FWB:n kanssa mahdollisesti myös muutakin kuin seksiseuraa ja ja vaikka tukea eri elämäntilanteisiin.

Vierailija
33/36 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä, kuin joku aiempikin Fwb on eri asia kuin vakipano.

Itse olin ensin ystävä mun fwb:n kanssa. Se, että harrastamme seksiä yhdessä, on vain syventänyt ystävyyssuhdetta. Me viestimme lähes päivittäin, joskus vähemmän, joskus enemmän. Käymme silloin tällöin myös lounaalla tai kahvilla. Seksin yhteydessä me myös aina juttelemme, paljonkin. Siihen on molemmilla tarve.

Olemme molemmat myös tahoillamme parisuhteessa, seksittömissä sellaisissa. Tämä juttu paikkaa seksin puutteen. Mutta seksi on myös ihanaa ihmisen kanssa, joka välittää sinusta.

Itsekkin miettinyt tätä että miten muut pitää yhteyttä fwb kavereihin kun on suhteessa. Itselle myös nämä kaverit kenen kanssa seksiä harrastettu on olleet kavereita muutenkin. Välit on sitten olleet sellaiset että viestitellään ja nähdään ja höpötellään ja katsotaan telkkaa yms yhteisiä juttuja ja sen lisäksi seksiä

Vierailija
34/36 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestitellään välillä, mutta harvoin. Päivittäinen viestintä alkaa muuttua ihastukseksi....joten en suosittele. 

Ps. kokemusta on

Vierailija
35/36 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viestittele panomisujen kanssa muusta kun silloin kun olisi tarkoitus panna. Pelkään, että lähetän väärän viestin väärälle naiselle. Kaikilla kun ei ole samanlaiset halut ja toiveet.

Vierailija
36/36 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viestitellään välillä, mutta harvoin. Päivittäinen viestintä alkaa muuttua ihastukseksi....joten en suosittele. 

Ps. kokemusta on

Miksi et? Ihastus on ihana asia. Suhteen suola. Ilman ihastusta olo on nopeasti ontto. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan