Komentaako teidän miehet keittiössä?
Ihmettelen vähän. Ollaan muutama vuosi asuttu yhdessä. Nyt olen havahtunut tajuamaan, että en saa tehdä keittiössä mitään omin päin. Mies kertoo aina, mitä tehdä ja miten tehdään. Kuitenkin minä pääosin teen kaikki keittiötyöt. Onko tämä oikein tai normaalia?
Kommentit (7)
On. Naisen hääpuku on tarkoituksella sen takia valkoinen, että se soveltuu muiden keittiökalusteiden joukkoon.
Ei komenna. Hoitaa kaikki ruuanlaittoon liittyvät hommat ja enimmät tiskit laittaa koneeseen, minä viimeistelen ja järjestelen.
Jos ei toisen tapa tehdä kelpaa, sitten mies tekee itse.
Onko vinkkejä, kuinka kertoisin miehelleni, että en tykkää, että hän määrää niin paljon?
Ap
ja sinäkö et kerro miehellesi missään kohtaa miten joku pitää tehdä?
Mä komentelen keittiössä. Hoidan pääsääntöisesti ruoanlaiton, sekä pidän keittiön siistinä. Itkemistähän siitä tulee, vaimo leikkaa perunat jollain leipäveitsellä, aivan väärällä tekniikalla. Sit ku koittaa neuvoa ni kilahtaa?! Mitä vtua, mä olisin ainakin ihan tyytyväinen ku joku neuvoisi helpomman / nopeamman tavan. Sit ne astiat lojuu siellä tiskialtaassa siihen asti kunnes meikäläinen käy ne siivomassa.
Pitää hyväksyä toisen tapa tehdä. Eli miehesi ei saa komentaa sua eikä toisinpäin.