Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos on 42v mies jota tuntemattomat arvioi 25-30 vuotiaaksi, niin minkä ikäisiä naisia tulisi yrittää?

Vierailija
01.10.2019 |

Tuli muutama vuosi sitten ero pitkästä suhteesta, enkä ole juurikaan edes yrittänyt tutustua naisiin. Nyt olen viimeaikoina alkanut miettiä jos vielä yrittäisi naisen löytää. Se vaan, että en yhtään tiedä minkä ikäisiä naisia minun pitäisi etsiskellä/ tavoitella. Se nyt on ainakin selvää ettei omanikäisiä eikä vanhempia naisia. Eli siis nuorempia, mutta kuinka paljon nuorempia?

P. S. Jos joku halua kommentoida että luuletko olevas joku Johnny Depp, niin en luule. Olen lyhyehkö, vaaleatukkainen, rypytön ja sileä naamasta, ja kuntoilen melko paljon. Enkä kaljuunnu. Minusta siis puuttuu kaikki selkeät ulkoiset setäytymisen tunnusmerkit.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo. Ihan varmasti saat nuorilta naisilta huomiota. Jos saisit, et olisi jossain vauvapalstalla kyselemässä.

M53

Vierailija
42/52 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi että mikä dille taas kerran. Entä jos nyt vaikka yrittäisit sellaista josta tykkäät.

Mä en kans ymmärrä näitä, jotka metsästävät pelkän iän perusteella. Eri asia jos nyt sattuu vain käymään niin, että ihastuu/rakastuu ikäerosta huolimatta. Mutta kai he sitten haluavat vain seksiä, ja heidän fetissinsä on alle 18-25-vuotias nainen. Harva nainen vaan tykkää olla pelkkä fetissi toisille.

Mä en kans ymmärrä näitä, jotka metsästävät pelkän pituuden perusteella. Eri asia jos nyt sattuu vain käymään niin, että ihastuu/rakastuu pituuserosta huolimatta. Mutta kai he sitten haluavat vain seksiä, ja heidän fetissinsä on yli 185cm mies. Harva mies vaan tykkää olla pelkkä fetissi toisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 ylöspäin. Ei muiden arviot tee susta nuorempaa. Jätä tytöt rauhaan!

Vierailija
44/52 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

35 ylöspäin. Ei muiden arviot tee susta nuorempaa. Jätä tytöt rauhaan!

Tämä ketju on jo moneen kertaan todettu provoksi.

Joten kelle oikein vastasit????

Vierailija
45/52 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi yrittää n. 40 vuotiasta psykologia joka parantaa näistä harhoista.

Pitääkö psykologin luo tuoda mukana ne harhaiset minulle tuntemattomat tai puolitutut, jotka on luulleet minua 25-30 vuotiaaksi? Et jos se psykologi haluaa vaikka parantaa ne?

AP

Tuskin, mutta psykologi tn kysyy miten joudut ilmeisesti jatkuvasti tilanteisiin jossa tuntemattomat ihmiset tulevat ihmettelemään ikääsi.

Jos viiskymppiseltä näyttävä tuntematon mies tulisi yhtäkkiä tivaamaan multa minkä ikäiseltä näyttää, sanoisin ihan oman turvallisuuteni vuoksi, että 25:lta.

Vierailija
46/52 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vain otsikon. Vastaukseni: suosittelen noin kolmekymppisiä naisia. Ehkä 29-35 voisi olla sopiva haarukka.

Vierailija
47/52 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä takia tätä väitetään provoksi ja naisen kirjoittamaksi? Minkä takia kaikki keskustelut menevät nykyään tähän provo-huuteluun?

Vierailija
48/52 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 vuotta täyttänyttä miestä ei todellakaan voi sekoittaa 25-vuotiaaksi :D trust me.

N25

Vierailija
49/52 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi että mikä dille taas kerran. Entä jos nyt vaikka yrittäisit sellaista josta tykkäät.

Mä en kans ymmärrä näitä, jotka metsästävät pelkän iän perusteella. Eri asia jos nyt sattuu vain käymään niin, että ihastuu/rakastuu ikäerosta huolimatta. Mutta kai he sitten haluavat vain seksiä, ja heidän fetissinsä on alle 18-25-vuotias nainen. Harva nainen vaan tykkää olla pelkkä fetissi toisille.

Mä en kans ymmärrä näitä, jotka metsästävät pelkän pituuden perusteella. Eri asia jos nyt sattuu vain käymään niin, että ihastuu/rakastuu pituuserosta huolimatta. Mutta kai he sitten haluavat vain seksiä, ja heidän fetissinsä on yli 185cm mies. Harva mies vaan tykkää olla pelkkä fetissi toisille.

Tätä "faktaa" kun lukee riittävän usein, niin alkaa suorastaan harmittaa ettei ole toiminut sen mukaisesti. eri

Vierailija
50/52 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä takia tätä väitetään provoksi ja naisen kirjoittamaksi? Minkä takia kaikki keskustelut menevät nykyään tähän provo-huuteluun?

Koska samantyyppisiä ikäeroketjuja aloitetaan parhaimmillaan toistakymmentä päivässä. Joka päivä vähintään se muutama.

Jännä miten samasta asiasta aloituksia tekevät osuvat aina tänne, päivästä toiseen.

Vierailija
51/52 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrität mitä yrität ja saat sitten sen, johon rahkeet riittävät, ihan kuten kaikilla muillakin.

Vierailija
52/52 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että miksikö? Voi jösses sentään.

Aloitus on aina samanlainen ja yhtä typerä.

Aina tarkoitus on kerätä haukkuja miehelle.

Jos olet ap niin mikä ihme sua RIIVAA.

Pidätkö itseäsi normaalina?????

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi