Jos on 42v mies jota tuntemattomat arvioi 25-30 vuotiaaksi, niin minkä ikäisiä naisia tulisi yrittää?
Tuli muutama vuosi sitten ero pitkästä suhteesta, enkä ole juurikaan edes yrittänyt tutustua naisiin. Nyt olen viimeaikoina alkanut miettiä jos vielä yrittäisi naisen löytää. Se vaan, että en yhtään tiedä minkä ikäisiä naisia minun pitäisi etsiskellä/ tavoitella. Se nyt on ainakin selvää ettei omanikäisiä eikä vanhempia naisia. Eli siis nuorempia, mutta kuinka paljon nuorempia?
P. S. Jos joku halua kommentoida että luuletko olevas joku Johnny Depp, niin en luule. Olen lyhyehkö, vaaleatukkainen, rypytön ja sileä naamasta, ja kuntoilen melko paljon. Enkä kaljuunnu. Minusta siis puuttuu kaikki selkeät ulkoiset setäytymisen tunnusmerkit.
Kommentit (52)
17-19 lienee sopiva ikähaarukka kaltaisellesi alfalle
18-25-vuotiaita, kuten kaikki muutkin miehet. Paras voittakoon :)
Vierailija kirjoitti:
Vai että 25-vuotiaaksi :D
Etkö usko vai?
AP
Kai nyt 42v osaa itse tuon arvioida.
Jos siis on mitä väittää, eikä vain aloittamassa uutta ikäeroketjua av:lle.
Minä uskon sinua, ei hätää. Tällä palstalla vain huomaa aina sen huvittavan denialistisen asenteen, että mies ei voisi olla hyvinsäilynyt, ja jopa suorastaan komea, 42-vuotiaana. Mutta asiaan, eli minkäikäisiä muikkeleita kannattaisi katsella? Sanoisin että haitari menee siinä 18 - 33 hujakoilla, ihan mitkä omat preferenssisi ovat. Samaa mieltä olen, että turha katsella oman ikäisiä naisia kerran olet itse harvinaisen laatuyksilö.
Yritä mitä yrität. Jos et yhtään tajua, miksi rouva lähti, yrität turhaan.
Omanikäisiä eli noin 35-45-vuotiaita. Et tarvitse mitään pikkulikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Saan paljon enemmän huomiota selkeästi nuoremmilta naisilta.
AP
Voi että mikä dille taas kerran. Entä jos nyt vaikka yrittäisit sellaista josta tykkäät.
Voisit vaikka kokeilla ihan livenä minkä ikäisten kanssa alkaa juttu luistamaan? Saatat löytää itsesi 38-45 vuotiaiden seurasta. Vanhoja eikö totta? Ei hätää, kyllä naiset nopeasti vaihtaa nuorempaan.
Mitä sinä naiselta haluat? Jos tykkäät lähteä hänen kanssaan Flow-festareille ja istua iltaa kuuntelemassa kaksikymppisten juttuja, niin tottakai sinulle sopii kaksikymppinen nainen! Minkä ihmeen takia kysyt meiltä, millaista naista haluaisit? En ihan oikeasti ymmärrä tätä. Etsi sellaista naista, jonka kanssa olet kaikin puolin samalla aallonpituudella. Ei vain iän puolesta vaan arvomaailmaltasi, asenteiltasi, kiinnostuksen kohteiltasi jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saan paljon enemmän huomiota selkeästi nuoremmilta naisilta.
AP
Niin sä luulet
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä naiselta haluat? Jos tykkäät lähteä hänen kanssaan Flow-festareille ja istua iltaa kuuntelemassa kaksikymppisten juttuja, niin tottakai sinulle sopii kaksikymppinen nainen! Minkä ihmeen takia kysyt meiltä, millaista naista haluaisit? En ihan oikeasti ymmärrä tätä. Etsi sellaista naista, jonka kanssa olet kaikin puolin samalla aallonpituudella. Ei vain iän puolesta vaan arvomaailmaltasi, asenteiltasi, kiinnostuksen kohteiltasi jne.
Kypsän ja tasapainoisen kuuloista puhetta.
Vierailija kirjoitti:
Heitän vielä asiaa selvittävän jatkokysymyksen: mitä esiintyjiä kävit tänä kesänä Flow'ssa kuuntelemassa? Jos et käynyt siellä niin kerro mitä muita keikkoja olet käynyt kuuntelemassa. Jos et ylipäänsä ole musiikista kiinnostunut, niin kerro missä muissa sellaisissa tilaisuuksissa viihdyt, missä kaksikymppiset viihtyvät. Entä kuinka paljon ystävissäsi on kaksikymppisiä ja mitä te teette yleensä yhdessä?
Kannattaisi yrittää n. 40 vuotiasta psykologia joka parantaa näistä harhoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heitän vielä asiaa selvittävän jatkokysymyksen: mitä esiintyjiä kävit tänä kesänä Flow'ssa kuuntelemassa? Jos et käynyt siellä niin kerro mitä muita keikkoja olet käynyt kuuntelemassa. Jos et ylipäänsä ole musiikista kiinnostunut, niin kerro missä muissa sellaisissa tilaisuuksissa viihdyt, missä kaksikymppiset viihtyvät. Entä kuinka paljon ystävissäsi on kaksikymppisiä ja mitä te teette yleensä yhdessä?
En käynyt kesällä festareilla, kun oli muuta tekemistä. Viimeisin keikka jolla olen ollut, oli Lasten Hautausmaan keikka. Sitä edellinen oli LauNaun.
AP
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi yrittää n. 40 vuotiasta psykologia joka parantaa näistä harhoista.
Pitääkö psykologin luo tuoda mukana ne harhaiset minulle tuntemattomat tai puolitutut, jotka on luulleet minua 25-30 vuotiaaksi? Et jos se psykologi haluaa vaikka parantaa ne?
AP
Lataa tinder ja ota selvää minkä ikäiset yrittää sua. Sitten käyt kylvämässä siementä mahdollisimman monen kanssa. Helppoa.
Vai että 25-vuotiaaksi :D