Jos on 42v mies jota tuntemattomat arvioi 25-30 vuotiaaksi, niin minkä ikäisiä naisia tulisi yrittää?
Tuli muutama vuosi sitten ero pitkästä suhteesta, enkä ole juurikaan edes yrittänyt tutustua naisiin. Nyt olen viimeaikoina alkanut miettiä jos vielä yrittäisi naisen löytää. Se vaan, että en yhtään tiedä minkä ikäisiä naisia minun pitäisi etsiskellä/ tavoitella. Se nyt on ainakin selvää ettei omanikäisiä eikä vanhempia naisia. Eli siis nuorempia, mutta kuinka paljon nuorempia?
P. S. Jos joku halua kommentoida että luuletko olevas joku Johnny Depp, niin en luule. Olen lyhyehkö, vaaleatukkainen, rypytön ja sileä naamasta, ja kuntoilen melko paljon. Enkä kaljuunnu. Minusta siis puuttuu kaikki selkeät ulkoiset setäytymisen tunnusmerkit.
Kommentit (52)
Älä rajaa ikää, keskity yhteisiin kiinnostuksen kohteisiin ja arvoihin. Jos siis etsit suhdetta. On muutenkin vaikea löytää ihminen jolla on samansuuntainen elämänkatsomus, päihteisiin liittyvät tavat, huumorintaju, yleissivistyksen taso jne. Muista selvittää tahtooko nainen lapsia, niitä et ilmeisesti itse tahdo kun ikää on tuon verran etkä asiaa maininnut (jos tahdot niin varmaan 30-35 olisi hyvä ja äkkiä pitäis alkaa tekemään sinun ikäsi takia).
Vierailija kirjoitti:
Voi että mikä dille taas kerran. Entä jos nyt vaikka yrittäisit sellaista josta tykkäät.
Minustakin näitä ketjuja aloittava täti on dille.
Vaikka aloittaja näyttäisi alakoululaiselta, ei hän sitä ole. Olen paljon tekemisissä nuorten kanssa, enkä kykene millään käsittämään mitä yhteistä nuorella ja nelikymppisellä voi olla. Kannattaisi miettiä haluaako ihmissuhteen, vai vain satunnaisen panosuhteen. Jos pelkkä seksi kelpaa, yrittää voi ketä vain täysi-ikäistä. Jos tähtäimessä on oikea ihmissuhde, olisi syytä vilkuilla hiukan iäkkäämpää ihmistä, kuten itsekin on.
Ketähän mun pitäisi yrittää. Keväällä takkia ostaessa myyjä vielä kysyi että onko pituuskasvu pysähtynyt.
m47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi että mikä dille taas kerran. Entä jos nyt vaikka yrittäisit sellaista josta tykkäät.
Mä taas veikkaan jotain keski-ikäistä miestä, joka kuluttaa päivänsä neljän seinän sisällä tietokonepeleihin, trollaukseen, sekä yleiseen naisten vihaamiseen, kun ei ne koskaan hänelle lämmenneet. eri
Vierailija kirjoitti:
Ketähän mun pitäisi yrittää. Keväällä takkia ostaessa myyjä vielä kysyi että onko pituuskasvu pysähtynyt.
m47
Sulla on ainakin huumorinrajua👍🐈🐱🧚♂️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas veikkaan jotain keski-ikäistä miestä, joka kuluttaa päivänsä neljän seinän sisällä tietokonepeleihin, trollaukseen, sekä yleiseen naisten vihaamiseen, kun ei ne koskaan hänelle lämmenneet. eri
Höpö höpö. Näissä vain kerjätään haukkuja miehelle.
Ja mammat menee halpaan.
Ehkä joku nelo-viisikymppinen voisi sopia sulle. Jos olet kovin lapsellinen niin viisikymppinen voisi vähän tasoittaa sinua.
Vierailija kirjoitti:
m47
Tarkoitti varmaan sun nenäkarvoja
Voisitko harkita miehiä? Oletko edes hieman bi-henkinen?
Vilho-Mikael 46 v
Minkä ikäiset ovat arvelleet sinut noin paljon nuoremmaksi? Yleensä vanhemmilla ihmisillä ei ole kovin hyvä arviointikyky. Kaikki itseä nuoremmat näyttävät heistä todella nuorilta. Onko joukossa 25-vuotiaita, jotka ovat luulleet sinua omanikäisekseen?
Mua kiinnostaa, millaisissa tilanteissa tuntemattomat ovat heittäneet veikkauksia ap:n iästä? Onko ap:lla tapana pitää galluppia kadunkulmassa vai millaisia nämä tilanteet ovat olleet?
0/5
Seko nainen esiintyy miehenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Näissä vain kerjätään haukkuja miehelle.
Ja mammat menee halpaan.
Näissä ketjuissa haukutaan sekä vanhemmat miehet että naiset. Joten en olis niin varma siitä mikä on aloittajan alkuperäinen tarkoitus. Vai onko vain saada aikaan riitaa ja haukkumista.
No minä olen 41v,
Pari vuotta sitten luultiin vielä tuon ikäiseksi, siis tuon ikäisten ja hieman nuorempien naisten toimesta jotka tekivät aloitteen. Nyt tuskin enää, ikä alkaa näkymään.
Nuorimmat joiden kanssa olen viime aikoina treffaillut olivat 27-29v.
En osaa vastata ap:n kysymykseen. Kannattaa treffailla naisia joita haluaa ja joihin uskoo omaavansa mahdollisuuksia. Jälkimmäisestä periaatteesta voi sitten kiistellä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kans ymmärrä näitä, jotka metsästävät pelkän iän perusteella. Eri asia jos nyt sattuu vain käymään niin, että ihastuu/rakastuu ikäerosta huolimatta. Mutta kai he sitten haluavat vain seksiä, ja heidän fetissinsä on alle 18-25-vuotias nainen. Harva nainen vaan tykkää olla pelkkä fetissi toisille.
Kumpikaan ei sano minulle yhtään mitään, mutta jos kesääsi kuului paljon kivoja kohtaamisia nuorten naisten kanssa niin sehän on se pääasia, ei musiikkimaku (joka oli tässä vain esimerkkinä).
Minusta ihan oikeasti jokaisen kannattaa etsiä elämänkumppania, jonka kanssa kohtaavat paitsi kemiat niin myös elämäntavat ja arvot jne.