Miksi mies kohtelee minua huonosti kun olemme muiden miesten seurassa?
Ollaan tapailuvaiheessa, oltu muutama kuukausi. Aina kun olemme joidenkin miesten seurassa, niin mies kohtelee minua ikävästi, tiuskii ja jotenkin alistaa. Joskus jos seurassamme on tuntemattomia miehiä hekin näyttävät jotenkin hämmästyneiltä ja katselevat seinille.
Mies osaa olla tosi ihana, puhua minusta kauniisti ja antaa joskus hellyyttäkin. Joskus taas ärähtelee ja haluaa alistaa. En tedä mitä ajatella! Tykkään.hänestä kaikista noista ärähtelyistä huolimatta. Haluan jotenkin ymmärtää häntä. Kunpa joku voisi kertoa minulle onko tuo mies minulle lopulta hyväksi... niin vaikea kuvitella elämää enää ilman häntä, kun hän on niin auttavainen. Sek.sikin on ihanaa, hän viehättää minua paljon.
Millaisia ajatuksia teille tästä heräsi?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häpeää, jos et ole nätti?
Siinä tapauksessa hän tuskin pyytäisi minua useasti kavereitansa tapaamaan? En nyt ihan osta tätä vaihtoehtoa.
Ap
Äläkä sinä takerru jonnen trolliin. Jätä se ääliö, hän ei ansaitse sinua.
Miehellä on kuukautiset. Paranee kuukaudessa tai parissa.
Kysy siltä mieheltä! Näiltä palstamursuilta ei kannata kysyä yhtikäs mitään
Jos mies kohtelee noin jo tapailuvaiheessa, niin sinuna juoksisin ja lujaa. Yleensä tapailuvaiheessa ihastutaan ja halutaan kohdella toista mahdollisimman hyvin ja kunnioittavasti. Noin käyttäytyvä mies ei ole aidosti tykästynyt suhun ja ei pidä sua arvossa/tarpeeksi hyvänä kumppanina, eli kohtelee sua noin, koska sun tunteilla ei ole hänelle loppujen lopuksi niin väliä. Seksin vuoksi esittää sulle välillä muuta.
Siksi, että mies on pölvästi.
Toinen juttu on, mikä on se nainen joka antaa kohdella itseään noin.
Onpas täällä taas ilkeästi muotoiltuja kommentteja. Vaikutat tosi ihanalta ja ymmärtäväiseltä ihmiseltä, joka koittaa aidosti ymmärtää toista osapuolta. On kuitenkin äärimmäisen epätodennäköistä, että mies tuosta miksikään muuttuu. Hän on epävarma eikä arvosta sinua yhtään. Eikä ole miesten välisessä hierarkiassa korkealla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häpeää, jos et ole nätti?
Siinä tapauksessa hän tuskin pyytäisi minua useasti kavereitansa tapaamaan? En nyt ihan osta tätä vaihtoehtoa.
Ap
Haluaa vaan näyttää kaverille miten nainen alistetaan eikä olla tossun alla. Tapailu sais loppua siihen, ei minua ainakaan kohdeltais kuin märkää rättiä.
Menköön ammattiauttajalle. Hanki sinä parempi rakastaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otapa tämä puheeksi, kun ne muut miehet ovat läsnä.
Noh olen kai liian kiltti ja empaattinen kun en tuollaista voisi tehdä. Mies ei ole läpeensä paha. Uskon että häntä on satutettu pahasti ja (siksi) hänen pitää yrittää jotenkin näyttää muille että on vahva ja miehekäs. Ymmärrän häntä. Onko se väärin? Ei minua satuta se että hän kohtelee minua noin, mietin lähinnä syytä kohtelun takia. Kaikelle on jokin syy ja haluaisin saada ne selville.
Ap
Huomastiko montako alapeukkua sait tälle kommentille?
Minun entinen aviomieheni oli juuri tuollainen. Siksi on entinen. Paheni vanhemmiten ja alkoi pettämään ihan avoimesti. Petti myös taloudellisesti piilottamalla rahoja säästötililleen, selvisi sitten myöhemmin minulle. Kaikki mitä hän teki, oli alistamista lopulta. Heitti jopa ruokarahan maahan kuin koiralle. Olisi pitänyt lähteä aikaisemmin. Tai oikeastaan ei olisi pitänyt ikinä mennä yhteen alunperinkään. Eikä hankkia yhteisiä lapsia. Joten, älä jää suhteeseen hänen kanssaan. Se ihanuuskin on peliä, jolla saa sinut valtaansa.