Kokemuksia Fitlinestä?
Tarviin aika nopeasti rahaa kun opiskelen ja on yksi laina mikä pitää maksaa niin saako Fitlineltä aika nopeasti rahaa jos tekee paljon töitä? Oon urheilullinen joten tykkään varmaan tuotteista ja kaverin siskolla on niitä kans ja se kyl tykkää. Äiti jotain sano et ei mutta en oikeen tiiä kun se taas ei oo urheilullinen ja pitää hömpötyksenä terveellistä elämän tapaa. Mut jos jollain on kokemuksia niin kertokaa ihmees
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt hyvä tyttö siihen soopaan liity... Kuuntele äitiäs.
Miksi? Onks huonoo kokemusta vai? Ja päätän kyllä ihan itse koska oon täysikänen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Onks huonoo kokemusta vai? Ja päätän kyllä ihan itse koska oon täysikänen.
No on huonoja kokemuksia siinä ielessä että se on huijaus. Just Helsingin Sanomissakin on juttua sen vaarallisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on huonoja kokemuksia siinä ielessä että se on huijaus. Just Helsingin Sanomissakin on juttua sen vaarallisuudesta.
Lisään vielä, että ihan tääl vauvapalstallakin tosta suositumpien joukosta löytää keskustelun aiheesta, niin lue vaikka sitä.
kuukaudessa oot maksanu laskut ja saat jo uuden bemarin.
suosittelen
Vierailija kirjoitti:
kuukaudessa oot maksanu laskut ja saat jo uuden bemarin.
suosittelen
Ai sulle kävi näin? Ei kuulosta kovin uskottavalta, mut oon kuullu autosta kyllä. Tarvin lähinnä rahaa et ei välttis autoo