Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kolme loukkaantunut Kuopiossa kauppakeskuksessa!

Vierailija
01.10.2019 |

Poliisi tiedotti väkivallanteosta kuopiolaisessa kauppakeskuksessa.
Mitä on tapahtunut?

Kommentit (870)

Vierailija
301/870 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhajoen tämän päivän isosta poliisioperaatiosta uutisoitiin aiemmin, että oli tummiin pukeutunut aseistautunut kommandopipoinen henkilö. Kaupungintalo ja koulut lukittiin. Nyt on selvinnyt, että tummiin pukeutuneella henkilöllä ei ollut asetta, vaan sateenvarjo. 

Vaikka on vakava asia, niin naurahdin tälle uutiselle kun näin tämän. Itsekin pukeudun usein tummiin ja kuljen sateenvarjo kädessä. Enpä ikinä aiemmin arvannut, että joku voi luulla minua kommandopipoiseksi kiväärimieheksi :)

Vierailija
302/870 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa, että 1994 syntyneen miehen kohde on 2002 syntynyt tyttö.

Toisella palstalla huhutaan uhrin kiusanneen tekijää.

17-vuotias tyttö kiusannut pian 30v miestä?

Ehkä uhri on sanonut "ei".

Lähempänä täysi-ikäisyyttä toi tyttö on kuin tekijä kolmeakymppiä.

Eikä kiusaaminen katso ikää.

Ei amiksissa kyllä kiusaaminen ole yleistä.

Voi voi, amiksissa pyöritetään ihan kiusaamisen vastaisia kampanjoitakin, että kyllä siellä kiusataan. Kiusaamista tapahtuu siellä, missä on ihmisiä. 

Kun minä olin amiksessa niin siellä oli outo nörtti poika luokalla, jota suurin osa luokasta kiusasi todella karulla kädellä. Mietin jo silloin, että milloinkahan tuo kilahtaa ja jopa koko luokalla olikin yleinen vitsi että milloinkahan tuo tulee ja hoitelee meidät kaikki tästä kiusaamisesta. Tämä oli parikymmentä vuotta sitten.

Itse olin ystävällinen sille nörttipojalle ja jopa söin hänen kanssaan ruokalassa usein. Loppua kohti vuosien kuluttua häntä ei kiusattu enää niin paljoa vaan porukka yhteni. Mutta ekan tai toisen vuoden aikana se tyyppi olisi voinut joku päivä kilahtaa, en olisi ihmetellyt yhtään!

Uskon että tätä samaa tapahtuu enemmän kuin kukaan kuvitteleekaan. Kiusaajien pitäisi ymmärtää karman laki, eli jos ei itse kiusattu taistele takaisin niin muuten kiusaajat saa pahaa karmaa jotain muuta kautta.

Niin julmaa. Lukioissa ei kiusata niin paljon kuin amiksessa ja siksi lukioissa ei ole kouluampumisia.

Suomen ensimmäinen ja Jokelan kouluammuskelu oli lukiossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/870 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi, amiksissa pyöritetään ihan kiusaamisen vastaisia kampanjoitakin, että kyllä siellä kiusataan. Kiusaamista tapahtuu siellä, missä on ihmisiä. 

Kun minä olin amiksessa niin siellä oli outo nörtti poika luokalla, jota suurin osa luokasta kiusasi todella karulla kädellä. Mietin jo silloin, että milloinkahan tuo kilahtaa ja jopa koko luokalla olikin yleinen vitsi että milloinkahan tuo tulee ja hoitelee meidät kaikki tästä kiusaamisesta. Tämä oli parikymmentä vuotta sitten.

Itse olin ystävällinen sille nörttipojalle ja jopa söin hänen kanssaan ruokalassa usein. Loppua kohti vuosien kuluttua häntä ei kiusattu enää niin paljoa vaan porukka yhteni. Mutta ekan tai toisen vuoden aikana se tyyppi olisi voinut joku päivä kilahtaa, en olisi ihmetellyt yhtään!

Uskon että tätä samaa tapahtuu enemmän kuin kukaan kuvitteleekaan. Kiusaajien pitäisi ymmärtää karman laki, eli jos ei itse kiusattu taistele takaisin niin muuten kiusaajat saa pahaa karmaa jotain muuta kautta.

Niin julmaa. Lukioissa ei kiusata niin paljon kuin amiksessa ja siksi lukioissa ei ole kouluampumisia.

Jokelan koulusurma tapahtui lukiossa ja samoin Puolalanmäen lukiossa v.81

Joten painu nyt kuuseen kasvamaan.

Vierailija
304/870 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhajoen tämän päivän isosta poliisioperaatiosta uutisoitiin aiemmin, että oli tummiin pukeutunut aseistautunut kommandopipoinen henkilö. Kaupungintalo ja koulut lukittiin. Nyt on selvinnyt, että tummiin pukeutuneella henkilöllä ei ollut asetta, vaan sateenvarjo. 

Kauhajokisissa aikaansai hysteriaa myös tämän päivän kolmen auton risteyskolari, jonka seurauksena oli liikenteessä useita ambulansseja. 

Vierailija
305/870 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka on vakava asia, niin naurahdin tälle uutiselle kun näin tämän. Itsekin pukeudun usein tummiin ja kuljen sateenvarjo kädessä. Enpä ikinä aiemmin arvannut, että joku voi luulla minua kommandopipoiseksi kiväärimieheksi :)

Et vai, yhtäläisyyden oivaltaa ainakin heti kun nostaa pitkän sateenvarjon hihnasta olalle.

Vierailija
306/870 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sillä tekijällä on jo takana useita väkivaltarikoksia, niin miksi sitä ei ole jo aiemmin otettu kiinni ja muurattu kiven sisään?

Poliisi on tiedottanut että mitään rikostaustaa ei tekijällä ole.

Vierailija
307/870 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain hulluillahan on se asenne, että "jos minä en voi saada sinua, niin ei kukaan voi saada sinua" ja he hoitelevat sen katkeruuksissa pois päiviltään.

Enkä puhu vain miehistä, koska ihan varmasti tällaisia tekoja naisetkin ovat tehneet.

En sano että tässä on sellainen ollut, mutta näitä tämänkaltaisia "torjuntatappoja" tapahtuu maailmalla valtavasti.

Vierailija
308/870 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"pian poliisin vastaanottaman soiton jälkeen tuli tieto Kuopion järkyttävistä tapahtumista, joiden yhteyttä silminnäkijähavaintojen kommandopipoisesta henkilöstä ei voitu sulkea pois. Kauhajoen keskustan koulujen ovet lukittiin, ja poliisi otti alueet haltuun."

Tahattomia yhteensattumia joiden vuoksi Kauhajoella ei haluttu riskeerata opiskelijoiden turvallisuutta?

Vierailija
309/870 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmassa tapauksessa poliisit itse voivat saada tästä syyteen ja ellei syyttäjä syytä niin uhri voi vaatia poliiseja vastuuseen oikeudessa.

Vierailija
310/870 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan persuilta tiukkasanaista tuomiota kantiksesta. Vai ovatko nyt vain hiljaa, koska tekijä oli kantis?

Vierailija
311/870 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kammottavaa miten täällä jauhetaan vaan että olisiko uhri ehkä kiusannut tekijää. Ihan hakemalla haetaan suoranaista hyväksyntää teolle ja maalaillaan uhrista pahaa ja ilkeämielistä.

Muistakaa että a) tätä palstaa voi lukea uhrin omaisetkin, ihan tahattomasti siis koska tässä kohtaa ei taatusti ole kaikilla läheisillä uhrin kuolemasta tietoa ja ennen kaikkia b) tuo tekijä on haavoittanut useita, kuollut uhri on hyvin voinut vain saada vakavamman iskun kuin joku muu ja sen vuoksi kuollut, johan tähän viittaisi sekin mitä sanottu että "uhri käveli luokkaan, veti miekan esiin ja alkoi huitomaan opettajaa" eikä siis tyttöä ilmeisesti ekana, tältä kantilta tosi outoa maalata uhrista kiusaajaa ja koston kohdetta ja jollain tavoin oikeutusta teolle...

Vierailija
312/870 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jänniksestä eroaminen voi olla joskus liian myöhäistä. Saattaa tulla pipi siinä välissä.

Ehkä jos naiset ei huolis noita jänniksiä, ja jättäis ne alkukättelyssä eikä iskis joku helv. hoivavietti sen sijasta.

Nainen sai mitä tilas. Toivottavasti jännis oli sun koko elämäs arvoinen :D

17 v tapaili 25 v nörttiä?

Ja oli naisen syy? OK.

Vierailija
313/870 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokelan koulusurma tapahtui lukiossa ja samoin Puolalanmäen lukiossa v.81

Joten painu nyt kuuseen kasvamaan.

Puolalanmäen lukiossa uhrina oli opettaja.

Vierailija
314/870 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillain hulluillahan on se asenne, että "jos minä en voi saada sinua, niin ei kukaan voi saada sinua" ja he hoitelevat sen katkeruuksissa pois päiviltään.

Enkä puhu vain miehistä, koska ihan varmasti tällaisia tekoja naisetkin ovat tehneet.

En sano että tässä on sellainen ollut, mutta näitä tämänkaltaisia "torjuntatappoja" tapahtuu maailmalla valtavasti.

Miksi pitää mielistellä miehiä? Juuri heillä on tuollainen asenne, ja juuri tuon asenteen takia nainen tapetaan ex-puolison tai puolison käsiin joka toinen viikko, tilastollisesti. Ennen kuin hyväksytte että kyllä, tämä väkivalta on sukupuolittunutta niin ratkaisua ei löydy.

Vierailija
315/870 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on sairaita nää naistenvihaajat. Ihan syystä olette yksin koko elämänne.

Vierailija
316/870 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala ajatella sen kuolleen tytön vanhempia, ihan hirveää saada kuulla että oma lapsi on kuollut. ja vielä tuolla tavalla.

Vierailija
317/870 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jänniksestä eroaminen voi olla joskus liian myöhäistä. Saattaa tulla pipi siinä välissä.

Ehkä jos naiset ei huolis noita jänniksiä, ja jättäis ne alkukättelyssä eikä iskis joku helv. hoivavietti sen sijasta.

Nainen sai mitä tilas. Toivottavasti jännis oli sun koko elämäs arvoinen :D

17 v tapaili 25 v nörttiä?

Ja oli naisen syy? OK.

Mikä ihme tuossa pikku ikäerossa saa nettisönköttäjät luulemaan ettei sitä tapahdu? Päinvastoin joillain 18v tai nuoremmillakin on vieläkin vanhempia ukkoja kainalossaan. 

Vierailija
318/870 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Yhtä sairaita kuin miestenvihaajat.

Vierailija
319/870 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko Halla-aho on tuominnut suu vaahdoten kantiksen tekemän väkivallan? Vai onko kusi sukassa hiljaa?

Vierailija
320/870 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Yhtä sairaita kuin miestenvihaajat.

Miestenvihaajat ei oikein väkivaltaa käytä. Wikipediasta löytyy iso lista näiden vastentahtoisten miesselibatistien hyökkäyksistä.