Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä on töissä ja kotona lempinimiä tutuille asiakkaille / hassulle naapureille....

Vierailija
01.10.2019 |

... mietitkö koskaan millä lempinimellä sinut tunnetaan lähikaupassasi tai naapurissasi?

Omaksi lempinimeksi veikkaan kaupassa ”Pirjo-pussiton” tai ”bonusnainen”
Ja naapurissa ”punatakki”

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on "juopot" seinänaapurina ja "hipit" alakerrassa. Näillä ei ole tarkoitus loukata, mutta seinänaapurit dokaa jatkuvasti ja alakerran taiteilijat on, no, hippejä. Ihmisinä kaikki ihan mukavia varmaankin.

Me taas ollaan hipit, mutta juoppoja en paikallista, joten ei varmaan olla samassa talossa. :D Demoneilla oli tapana kirkua ja mäiskiä toisiaan ilmastointikanavan alla, ei täälläkään muuten kuulu mitään.

Vierailija
22/37 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hampiherra (Vanha ukko, jolla on vitivalkoiset sopimattomat tekarit)

Päihtymys-Paavo

Vinopää-Viivi

Bailu-YH-rouva

Bailu-YH-rouva, made my day! 😂 joo, voin kuvitella...

Ohis, mutta miksi melkein kaikki YH:t ovat joko partypissiksiä tai muuten vaan W t?

Koska se kuvastaa sinun sisäistämaailmaa eli sinua ja miten maailman näet. Sinun luoma maailma on toki dinulle itselleen tosi, joku sanoisi illuusioksi. Tosi se on myös niille jotka värähtelevät samalla taajuudella kuin sinä, ei muille, muille se on vain sinä ja ajatuksesi muista eli sisimpäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita lempinimiä, mutta hyväntahtoisia ja vain niille joiden nimeä en tiedä.

Vierailija
24/37 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempinimi ei ole haukkumista, siihen on oma terminsä: haukkumanimi. Monesti lempinimi helpottaa tunnistamista ja kertoo kohteesta jotakin oleellista.

Minua on aina kutsuttu nimellä isoTuula. Luokallani oli 2 Tuulaa ja olin se suurempi. Olen kookas, 182/76.

Vierailija
25/37 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kerrostalossa asuessamme naapureina Pullukka (joka tuli tupakoimaan ikkunamme alle) sekä yläkerrassa Kuseja (viron kielen tekijännimi), joka virtsasi keskelle pönttöä. Nykyisessä asuinpaikassamme naapurit tunnetaan enimmäkseen nimeltä. Yksiä naapureita sanotaan yleisesti kauppiaiksi, koska he pitivät ennen kauppaa.

Vierailija
26/37 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaamasen Kaarina, etsii olisko vasmmistoo vai oikeestoo ?  Ikineiti istuu talvellakin pimeessä. Koiranainen = jolla 3 koiraa. Pommisuoja kyylääjä. Kyylä 7 / 24 , jos saa kiinni jatkuu jutut pommisuojasta sodasta. Insinööri-Immu polttaa aina roskia, vaikka savuaa pahasti. Monimuotoperhe, jolla on sinun ja minun ja yhteislapset, selostavat sekavasti kuka asuu kaukomailla, aina eri paikka tai lapsi ??. Biltema -jantteri, puhaa aina vaihtuvilla autoilla tallissa jotain.. Kaikki ihan kivoja. Mieheni on lempinimeltää " johtaja  ".   Paritaloja asutaan.  Kyylää joutuu kiertämään toisesta ovesta kulkemalla.

Vierailija
27/37 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kylillä moikkaustuttuja ja muita keiden nimiä en tiedä. Esim. Kirjasto-setä. Mustin emäntä. Seija ja Pirjo ( näyttävät ihan sen nimisiltä) : D  reipas-mummo (vetreä ja iloinen sauvakävelijä). Huumori-hujoppi(kaupan mieskassa joka aina vitsailee). Naapurissa hevari-hessu ja kissanainen, joka taluttaa aina kissaansa valjaissa pihalla.

Vierailija
28/37 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsistit yleensä harrastavat tuota. Loukkaavat lempinimet tuottavat heille mielihyvää.

Asiaa voi katsoa myös huumorin kautta. Liikanimet ovat yhtä vanhoja kuin inhimillinen puhe.

Vierailija
29/37 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyihmiset ovat niin värittömiä ja kunnollisia.

Vierailija
30/37 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän työkavereita: Loskasaapas, Veuvikaula, Moso, Klohjomono. Muun muassa. Näistä liikanimistä muodostui miltei oikeita.

Naapureita: Kiukkumummo ja Valittajamummo. Ensiksi mainittu oli mielestäni mukava, mutta lapsilla oli jotain skismaa.

Koulukiusaajani, aikuisenakin mäntti: Urea Kefalus. Se on latinaa...

Vierailija
31/37 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme muista naapureiden nimiä, joten kutsutaan niitä tyyliin mummeli, yksinhuoltajaisä, venäläisperhe. Ei sen kummempia lempinimiä. Yksi huonosti käyttäytyvä perhe on ihan vaan "ne mulkut".

Vierailija
32/37 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käy töissä puikkonokka, suihkuryssä ja kusenhenkäys

Vierailija
33/37 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla ja miehellä on lempinimet meidän työkavereille! kotona kun kerrotaan mitä töissä tapahtui, niin lempinimillä puhutaan. ihan hyväntahtoisia nimiä on, mutta tämä lähti siitä kun kummankin töissä on monta saman nimistä hlöä niin piti jotenkin heidät erottaa :D

Vierailija
34/37 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naapuri on "RoskaVana", koska se raahaa roskikselle käsissään kaiken, ja sitä pudonnutta roskaa on sitten rappukäytävässä, hississä, ulko-ovella ja roskakatoksen edessä maassa! Näkee selvästi kuka on vienyt kun omalta oveltaan asti menee se vana! Käyttäisi roskapusseja kuten muut normaalit ihmiset!!

Vierailija
35/37 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikanaan mulla asui naapurissa röökimummo. Tunnettiin koko talossa sillä nimellä, ja syystä.

Täälläpäin myös on eräs "röökimuija".

Lisäksi:

davelindholmi, myssypää, punatakkinen, koiramummo, tuulettelija, lökähousu.. onhan näitä. On varmasti minullakin joku lempinimi, olen sen verran kummallinen mutta en tiedä sitä nimeä vain. 

Vierailija
36/37 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
37/37 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkaina oli joskus Kranaatti, Hämmentynyt permanentti, Yskivä kynsisieni, Papukaija, Luuska

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme