Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaisi että otetaan seksiin mukaan toinenkin mies. Eli olisi kahden miehen kanssa sängyssä.

Vierailija
01.10.2019 |

Onko kukaan kokeillut miten toimii. Itseäni ajatus kiihottaa. Mut mies on kahden vaiheilla et jos hän tulee mustasukkaiseksi.

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homoja on ne, jotka ei uskalla tyydyttää naista vaan ovat epävarmoja itsestään. Ne on niin homoja, ettei uskalla kahden hetero miehen voinin tyydyttää naista koska pelkäävät kiihottuvansa enemmän tästä hetero miehestä kuin naisesta. Minä en oo tavannu yhtään homo miestä joka haluaa 2m+n asetelmaa.

Jos en riitä yksin naiselleni, saa hän vapaasti etsiä ryhmäseksiä yksin sinkkuna. Minä olen normaali mies joka etsii rakkautta ja pitää seksiä kahden rakastavaisten välisenä asiana. Te voitte pervoilla keskenänne ja voitte vaikka kuvata siitä Ylelle "dokumentin" missä julistatte irstailun hienoutta. Minulla ei ole ongelmia seksuaalisuuteni kanssa kuten valitettavasti monella nykyään on.

Niin kovaa vakuuttelua ja selittelyä että taisi se ketjun oikea kaappihomo löytyä.

Vierailija
62/75 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on niin hyvä. No itse olen sitä kanssa exälle ehdottanut ei lämmennyt koskaan. Jos uuden miehen kanssa sitten.

Kohta on nyksäkin exä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homoja on ne, jotka ei uskalla tyydyttää naista vaan ovat epävarmoja itsestään. Ne on niin homoja, ettei uskalla kahden hetero miehen voinin tyydyttää naista koska pelkäävät kiihottuvansa enemmän tästä hetero miehestä kuin naisesta. Minä en oo tavannu yhtään homo miestä joka haluaa 2m+n asetelmaa.

Jos en riitä yksin naiselleni, saa hän vapaasti etsiä ryhmäseksiä yksin sinkkuna. Minä olen normaali mies joka etsii rakkautta ja pitää seksiä kahden rakastavaisten välisenä asiana. Te voitte pervoilla keskenänne ja voitte vaikka kuvata siitä Ylelle "dokumentin" missä julistatte irstailun hienoutta. Minulla ei ole ongelmia seksuaalisuuteni kanssa kuten valitettavasti monella nykyään on.

Niin kovaa vakuuttelua ja selittelyä että taisi se ketjun oikea kaappihomo löytyä.

No tämä! Selvä tapaus.

Vierailija
64/75 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto!

Vierailija
65/75 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiihoittaa ajatus tuollaisesta.

Olen sinkku mies kenellä on iso penis mutta ei jättiläinen ja minua kiinostaisi rakastella varattua niin että mieskin tulisi mukaan aktiin. Mikä tekee miehesi mustasukkaiseksi mahdollisesti?

Vierailija
66/75 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä todella ahdasmielistä porukkaa täällä. Nauttikaa seksistä, unohtakaa mustasukkaisuus. Niin kauan kun kaikki nauttivat, eikä ketään pakoteta eikä painosteta mihinkään, niin kaikki on ok.  Meillä on vapaa suhde eli seksi muidenkin kanssa on hyväksyttyä. Ei mustasukkaisuutta eikä valehtelua tai pettämistä. Elämä ja seksi voi olla myös hauskaa.

Vierailija
67/75 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintti on. Samoin nämä aisurit. Oksettavaa touhua. Mies on naisestaan katteellinen eikä tarjoa muille. Phyi

Vierailija
68/75 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 miestä sängyssäni olisi just hyvä :) Mies ei tahdo jaksaa niin paljon kuin minä haluaisin. Itselläni on kuukaudessa reilu viikko sellaista tiehän panon kautta, jolloin kelpaisi koko ajan. Mies taas haluaa tasaisesti pitkin kuukautta 2-3 päivän välein. Kompromissinä hän joutuu kärvistelemään pari viikkoa kuusta ja minä pari viikkoa. Jos saisin kymmeniä kertoja päivässä silloin kun haluan, viitsisin kyllä taipua miehen lämmittelyihin silloinkin kun itseäni ei oikein tee mieli. Pari miestä lisää kiimaviikoille helpottaisi oloani kummasti :)

Vierailija
69/75 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mitä idiootteja vastauksia noi kaappihomoilut. Joku sama tyyppi noita laittaa ja itse peukuttaa ylöspäin.

Vierailija
70/75 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sit ollakin. Mutta entä jos nainen haluaa kahta miestä samaan aikaan? Mikä nainen sit on?

Se on hyvä ratkaisu saada kahta miestä samaan aikaan. Sellainen nainen on ihana.

Vierailija
71/75 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi on mustasukkainen ja bi-seksuaali niin voit kysyä jos hän haluaa bull miestä sen jälkeen kuin olet saanut orgasmin bull mieheltä jos hän tykkää tälläisestä? Ei kannata alistaa tai painostaa, jos hän omasta tahdosta haluaa tosiaan. Pitää olla ymmärtäväinen.

Vierailija
72/75 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos AP haluaa kaksi miestä lisää sänkyyn niin sittenhän se on kolmen miehen kimppa.

Vierailija
73/75 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo näin miehisestä näkökulmasta ainakin itselleni ollut todella kiihottava kokemus. Mies oli omaa keskivertokaluani hieman isompi. Ei haitannut pätkääkään vaan nautin vaimoni huokailuista vieraan naidessa, hyväilin vaimoni rintoja, vatsaa hieroin klitorista yms. Vaimoni otti itseltäni suihin vierasn naidessa takaapöin, vierasn lauettua kääntyi minuun ja sain työntyä kuumaan vastanaituun pilluun.

Vierailija
74/75 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies+vaimo38 kirjoitti:

No onhan tuo näin miehisestä näkökulmasta ainakin itselleni ollut todella kiihottava kokemus. Mies oli omaa keskivertokaluani hieman isompi. Ei haitannut pätkääkään vaan nautin vaimoni huokailuista vieraan naidessa, hyväilin vaimoni rintoja, vatsaa hieroin klitorista yms. Vaimoni otti itseltäni suihin vierasn naidessa takaapöin, vierasn lauettua kääntyi minuun ja sain työntyä kuumaan vastanaituun pilluun.

Se olisi niin kuumaa saada kaverina rakastella vaimoasi ja laueta spermaani hänen vaginaan lujaa. Pääsisit tosi hyville liukkaille. Voisit kosketella naisesi rintoja ja klitorista ja olla hänen kanssa kädekkäin kuin työnnänyn häntä takaata päin ja koskettelen hänen rintoja.

Vierailija
75/75 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet parit käyttävät seksileluja lisäpiristeenä, useimmiten dildoja. Tätä ei pidetä nykyään minään perversiona tai miehen homouden merkkinä. Sooloseksiä lelun kanssa harrastava varmaan voisi korvata lelun toisella ihmisellä. Samoin pariskuntana saa varmasti lisäkiksit, jos "leluna" on kolmas ihminen. Jos pidän/pidämme toista/kolmatta ihmistä seksileluna ja olen/olemme mielelläni ja halukkaasti vastavuoroisesti hänelle seksileluna satunnaisessa suhteessa, niin ketä tämä kamala esineellistäminen oikein satuttaa? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä