Rumasta naisesta kauniimmaksi -- miten?
Olen siis määrittelemättömän ruma ja sen seurauksena mun on vaikeaa löytää rakkautta ja parisuhdetta. Olen siis hoikka, pitkähkö, pitkähiuksinen, tatuoimaton jne., mutta näytän erikoiselta ja epämiellyttävältä synnynnäisesti (suu ja nenä ovat hieman liian isot, hymy liian leveä, hampaat hieman liian isot, silmät hieman liian vinot, poskipäät hieman liian voimakkaat jne.). Mua on luultu aina ulkomaalaiseksi, vaikka olen monta polvea taaksepäin täysin suomalainen.
Kävin kerran eräillä plastiikkakirurgin pikakonsultaatiossa ja hän totesi, että kasvoni ovat "jotenkin oudon epäsymmetriset". Kävin toisessakin konsultaatiossa plastiikkakirurgisessa sairaalassa ja sieltä en saanut aiemmin luvattua vastausta lainkaan. Kamalaa olla epämääräisen ruma -- en edes tiedä, mistä lähtisin parantamaan kokonaisuutta. Suomalaisille miehille en ole kelvannut oikeastaan koskaan (molemmat exäni harmittelivat toistuvasti, että joutuivat tyytymään minuun paremman puutteessa). Minusta eivät ole kiinnostuneet minkään ikäiset (edes vanhat) miehet tai naisetkaan. Mikä auttaisi tilanteessani?
Up