Miksi naisilla ei ole ns. sukukalleuksia?
Nehän on vaan miehillä. EI ole mitään näytettävää vai?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
No katsos, kun siinä kävi niin, että Jumala aikoinaan miehen ja naisen luodessaan meni lopuksi antamaan miehelle pippelin. Nainen siitä itkemään, että mitä minulle nyt sitten enää jäi...? ”Aivot, ystävä rakas, aivot!”, vastasi Jumala. Tasan ei siis mennyt lahjat.
😂😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No katsos, kun siinä kävi niin, että Jumala aikoinaan miehen ja naisen luodessaan meni lopuksi antamaan miehelle pippelin. Nainen siitä itkemään, että mitä minulle nyt sitten enää jäi...? ”Aivot, ystävä rakas, aivot!”, vastasi Jumala. Tasan ei siis mennyt lahjat.
Niinpä. Miehellä on vain munat.
Niin, mitä nyt nobelisteista 95% on miehiä. Ja käytät internetiä joka on miehen keksinto, tietokoneella jonka mikroprosessori, näppäimistö, näyttö ovat miesten suunnittelemia.
No nyt kolahti ja pahasti jollekin miehelle 😃. Pidä sinä vaan sukukalleutesi, minä tyydyn aivoihini.
Mieshän on se joka toimii. Nainen on alusta lisääntymiselle. Miehen pitää olla kykenevä toimimaan, naisen lisääntymään. Siitä tulee seksuaalinen vetovoima.
mitäpä sitä avaimella tekee jos ei ole lukossa avaimenreikää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avain joka avaa kaikki lukot on huippuavain. Lukko joka aukenee kaikille avaimille on paska lukko.
Ne on sisäpuolella.