Onko Stringit ainoat oikeat alkkarimallit treenitrikoiden alle?
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä stringi jankuttaja...
Sun ei TARVITSE LUKEA JOS EI KIINNOSTA!!!!!
Haha, Stringi-Pervolta paloi käpy! Tunge se prrsiisees! 😂
Mitä varten naiset käyttävät nykyään sellaisia trikoita mitkä on suunniteltu pitämään pakarat erillään jos persus näyttää kiinteämmältä ja isommaltta, mutta sitten kuitenkin pahastuvat jos miehet katselevat herkkujen pomppimista.
Tosin monella vastaan tulevalla naisella ei ole mitään alkkareita alla mikäli kamelinvarpaita os uskominen.
Ei stringejä vaan kunnon tsekkiläiset raappahousut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoat oikeat, siis millä tavalla? Itse pidän tasan niitä, jotka sattuu olemaan päällä mennessä treenaamaan ja silloin ne ovat juuri oikeat. Et kai oikeasti kysy, mitä muut ihmiset ovat mieltä sinulle oikeista alkkareista??
Eikö sulle sit vaikuta et alkkarirajat näkyy trikoiden alta jos sulla sattuu olemaan Sloggi "mummomallit" jalassa????
No eipä kyllä täällä ainakaan vaikuttaisi mitään. Jos jotain häiritsee se, että trikoideni alta erottuu "mummomallit", niin olkoon hyvä ja kääntäköön katseensa pois minun takalistostani.
Kyllä pitää stringit olla treenihousujen alla, muuten en viitsi edes kuvaa ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki. Ja ainoa oikea trikoomalli on sellainen pari kokoa liian pieni ja mahdollisimman läpikuultava. Ainakin kun katsoo mitä naiset käyttävät nykyään.
Juu, tätä näkee paljon. Ja se, että niillä trikoilla mennään pitkin kaupunkia pylly paljaana kun ei huomata että mustakin jumppahousu saattaa näyttää läpi... tai että monet housut näyttää selluliitin tietyssä valossa läpi housujen vaikka olis kuinka hoikka ja urheilullinen. Mutta se on nyt muotia.
Miten tarkkaan sä niitä pyllyjä tiiraat? En ole ikinä nähnyt selluliittiä housujen läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki. Ja ainoa oikea trikoomalli on sellainen pari kokoa liian pieni ja mahdollisimman läpikuultava. Ainakin kun katsoo mitä naiset käyttävät nykyään.
Juu, tätä näkee paljon. Ja se, että niillä trikoilla mennään pitkin kaupunkia pylly paljaana kun ei huomata että mustakin jumppahousu saattaa näyttää läpi... tai että monet housut näyttää selluliitin tietyssä valossa läpi housujen vaikka olis kuinka hoikka ja urheilullinen. Mutta se on nyt muotia.
Miten tarkkaan sä niitä pyllyjä tiiraat? En ole ikinä nähnyt selluliittiä housujen läpi.
Hyvin tarkkaan tietenki. Näkyy kun on tietynlainen- ja värinen materiaali sekä esim kauppakeskuksen valaistus.
Kaikilla salikissoilla stringit, vpl ehdoton nou, nou.
Minä nainen 50v käytän stringejä vain jumppatrikoiden alla. En koskaan muulloin. Käytän stringejä nimenomaan sen takia, että en halua alushousujen näkyvän päälle päin.
Olen koko ikäni harrastanut liikuntaa eri muodoissa ja nähnyt tuhansia naisia jumppavaatteissaan. Mutta stringejä en muista nähneeni jumppatrikoiden läpi, ainoastaan vain niitä "mummo alkkareita" jotka oikeasti näkyvät ikävinä poimuina trikoiden läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi selluliitin näkyminen on huono asia? En voi millään ymmärtää, miksi sitäkin pitäisi hävetä. Itseäni ei henkilökohtaisesti haittaa, vaikka alushousut näkyisivät vähän housujen läpi treenatessa. Trikoot on muuten niin mukavat ja käytännölliset, että annan mennän vain, enkä niin välitä. Hirveän monia täysin kyykyn kestäviä trikoita en ole pihiyttäni halunnut ostaa. Stringit mulla on käytössä kyllä aina trikoiden kanssa.
Mikä sun ikä?25-30 vai 35-40?
35. Miksi kysyt?
Jahah, trikoo- ja stringiukkeli taas keräämässä onanointimateriaalia!
Minä käytän ihan perus alkkareita, jos näkyy rajat läpi niin sittenpä näkyy. En tosin käytä mitään ohuen ohuita vaaleita trikoita ja harvemmin kuljeskelen trikoissa ilman takamuksen peittävää paitaa missään salin, kodin tai lenkkipolun ulkopuolella. Jos jonkun silmää häiritsee niin voi lopettaa takamukseni tiirailun ja keskittyä vaikka siihen omaan treeniin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoat oikeat, siis millä tavalla? Itse pidän tasan niitä, jotka sattuu olemaan päällä mennessä treenaamaan ja silloin ne ovat juuri oikeat. Et kai oikeasti kysy, mitä muut ihmiset ovat mieltä sinulle oikeista alkkareista??
Eikö sulle sit vaikuta et alkkarirajat näkyy trikoiden alta jos sulla sattuu olemaan Sloggi "mummomallit" jalassa????
Ei, kun se ei mua haittaa. Jos sinä tiiraat jumpassa minun ahteria, niin edelleenkään minä en tiiraa siellä jumpassa omaa ahteriani. Jos haluat keskittyä oman treenisi sijasta minun alkkareihin, niin ihan vapaasti vaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän ihan perus alkkareita, jos näkyy rajat läpi niin sittenpä näkyy. En tosin käytä mitään ohuen ohuita vaaleita trikoita ja harvemmin kuljeskelen trikoissa ilman takamuksen peittävää paitaa missään salin, kodin tai lenkkipolun ulkopuolella. Jos jonkun silmää häiritsee niin voi lopettaa takamukseni tiirailun ja keskittyä vaikka siihen omaan treeniin :D
Asiaa👍👌👌😉😊
Vierailija kirjoitti:
Minä nainen 50v käytän stringejä vain jumppatrikoiden alla. En koskaan muulloin. Käytän stringejä nimenomaan sen takia, että en halua alushousujen näkyvän päälle päin.
Olen koko ikäni harrastanut liikuntaa eri muodoissa ja nähnyt tuhansia naisia jumppavaatteissaan. Mutta stringejä en muista nähneeni jumppatrikoiden läpi, ainoastaan vain niitä "mummo alkkareita" jotka oikeasti näkyvät ikävinä poimuina trikoiden läpi.
Jaahas, onhan täällä myös pervo-mummo, joka saa kicksit toisten naisten mummoalkkareista.
On se huvittava näky kun on liian pienet trikoot jalassa & stringit alla niin ne on törkeesti peppuvaossa eikä edes takki estä näkyä. Joka viikko näkee tämmöisiä kaupassa & kaupungilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stringit ovat peppuhammaslankaa. Narua pitkin nesteet kulkevat kätevästi pepusta pimppuliin.
Ei jokapäiväiseen käyttöön siis.
Mitä nestettä sulta pepusta valuu?
Hiki ja sitä myöten muutakin
Käytän stringejä trikoiden alla lenkillä sekä salilla.
Ei kiinnosta jos joku näkee rajat. Nykyajan trikoot niin ohuita että välillä kyykätessä kuultaa varmasti värit läpi jopa mustista trikoista.
Brief yms rajat tuntuvat ja näkyvät pitkälle. Bokserit mahottumuus trikoiden alla.
Niin ja olen mies.
Mielestäni stringit ja trikoot ja muutkin vaatteet eivät ole vain yksinoikeutettuja naisille.
Parhaat trikoot itselläni ovat juurikin naistenmalleja. Miesten omissa kauhea munakukkaroleikkaus edessä. Siintä vasta vehkeet erottuvatkin.
Stringit ovat kyllä ihan miesten valikoimista. Esim Zalandolta alle 10€/3kpl.
Villiinnyn täysin kun vaimo laittaa stringit ja tiukat trikoot. En voi olla puristelematta treenattuja pakaroitaan.