Onko Stringit ainoat oikeat alkkarimallit treenitrikoiden alle?
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoat oikeat, siis millä tavalla? Itse pidän tasan niitä, jotka sattuu olemaan päällä mennessä treenaamaan ja silloin ne ovat juuri oikeat. Et kai oikeasti kysy, mitä muut ihmiset ovat mieltä sinulle oikeista alkkareista??
Eikö sulle sit vaikuta et alkkarirajat näkyy trikoiden alta jos sulla sattuu olemaan Sloggi "mummomallit" jalassa????
Yhdeksällä kymmenensä näkyy ne stringitkin trikoiden alta.
Hyi olkoon, naru haisevassa persevaossa. Yök.
Miksi Trikoot ? Itse kuntoilen pelkissä Stringeissä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Trikoot ? Itse kuntoilen pelkissä Stringeissä.
En itsekkään ymmärrä miksi Salilla pitää olla trikoot. Pelkät stringit riittää ne peittää kuitenkin sukupuolielimet.
Ollaanhan rannallakin pelkissä stringeissä ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoat oikeat, siis millä tavalla? Itse pidän tasan niitä, jotka sattuu olemaan päällä mennessä treenaamaan ja silloin ne ovat juuri oikeat. Et kai oikeasti kysy, mitä muut ihmiset ovat mieltä sinulle oikeista alkkareista??
Eikö sulle sit vaikuta et alkkarirajat näkyy trikoiden alta jos sulla sattuu olemaan Sloggi "mummomallit" jalassa????
Katselen kyllä mielelläni treenattua pyllyä. Tosi hyvä pylly ei mummo-Sloggeista huonommaksi mene. Jos donna tuntee olonsa hyväksi, ne ovat OK.
M41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se muille kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä se vaikuttaisi!? Jokainen tietää, että useimmilla on alushousut trikoiden alla.
Laita mitä tahot trikoiden alle. En katso