Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Stringit ainoat oikeat alkkarimallit treenitrikoiden alle?

Vierailija
30.09.2019 |

Onko sun mallit stringit & miksi?

Kommentit (147)

Vierailija
141/147 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita mitä tahot trikoiden alle. En katso

Vierailija
142/147 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoat oikeat, siis millä tavalla? Itse pidän tasan niitä, jotka sattuu olemaan päällä mennessä treenaamaan ja silloin ne ovat juuri oikeat. Et kai oikeasti kysy, mitä muut ihmiset ovat mieltä sinulle oikeista alkkareista??

Eikö sulle sit vaikuta et alkkarirajat näkyy trikoiden alta jos sulla sattuu olemaan Sloggi "mummomallit" jalassa????

Yhdeksällä kymmenensä näkyy ne stringitkin trikoiden alta.

Hyi olkoon, naru haisevassa persevaossa. Yök.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/147 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Trikoot ? Itse kuntoilen pelkissä Stringeissä.

Vierailija
144/147 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Trikoot ? Itse kuntoilen pelkissä Stringeissä.

En itsekkään ymmärrä miksi Salilla pitää olla trikoot. Pelkät stringit riittää ne peittää kuitenkin sukupuolielimet.

Ollaanhan rannallakin pelkissä stringeissä ?

Vierailija
145/147 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoat oikeat, siis millä tavalla? Itse pidän tasan niitä, jotka sattuu olemaan päällä mennessä treenaamaan ja silloin ne ovat juuri oikeat. Et kai oikeasti kysy, mitä muut ihmiset ovat mieltä sinulle oikeista alkkareista??

Eikö sulle sit vaikuta et alkkarirajat näkyy trikoiden alta jos sulla sattuu olemaan Sloggi "mummomallit" jalassa????

Katselen kyllä mielelläni treenattua pyllyä. Tosi hyvä pylly ei mummo-Sloggeista huonommaksi mene. Jos donna tuntee olonsa hyväksi, ne ovat OK.

M41

Vierailija
146/147 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se muille kuuluu? 

Vierailija
147/147 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä se vaikuttaisi!? Jokainen tietää, että useimmilla on alushousut trikoiden alla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme