Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Stringit ainoat oikeat alkkarimallit treenitrikoiden alle?

Vierailija
30.09.2019 |

Onko sun mallit stringit & miksi?

Kommentit (147)

Vierailija
41/147 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoat oikeat, siis millä tavalla? Itse pidän tasan niitä, jotka sattuu olemaan päällä mennessä treenaamaan ja silloin ne ovat juuri oikeat. Et kai oikeasti kysy, mitä muut ihmiset ovat mieltä sinulle oikeista alkkareista??

Eikö sulle sit vaikuta et alkkarirajat näkyy trikoiden alta jos sulla sattuu olemaan Sloggi "mummomallit" jalassa????

Mitä se haittaa? Jos mulla on treenitrikoot päällä, olen mennyt treenaamaan, en keikistelemään. Sen verran hikoaa ja punastuu naama treenin aikana, että jotku alkkarinrajat on pienin ongelma ulkonäössä siinä vaiheessa. Näytän treenin jälkeen monesti ihan räjähtäneeltä.

Vierailija
42/147 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä jotkut jaksavat vastata palstan vakituiselle Stringi-Pervolle 🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/147 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään käyttää stringejä. Ne on ihanat trikoiden alla ja hikoilu saa muuttumaan trikoot läpinäkyviksi. Huomaa että miehet kuolaa perään ja kiihotun siitä.

T. Tosimies

Vierailija
44/147 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään käyttää stringejä. Ne on ihanat trikoiden alla ja hikoilu saa muuttumaan trikoot läpinäkyviksi. Huomaa että miehet kuolaa perään ja kiihotun siitä.

T. Tosimies

Hyi helvetti miehellä STRINGIT😅😄😃🤣

Vierailija
45/147 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

HOT🔥🔥🔥

Vierailija
46/147 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn aina salilla kun taitoluistelijoiden ryhmä siellä, ja kyllä, jokaisella stringit aikalailla aina.

olen vahingossa huomannut.

t setämies 46

Vierailija
47/147 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on trikoiden alla hipster alushousut,jossa osa pitsiä.Pitsi näkyy valkosesta kohdasta läpi.Mulle on ihan yks hailee,jos jotain ärsyttää.Sitähän ei nää,jos mun persettä ei katsele.Mä en voi sietää stringejä.Ne on tosi epämukavat käytössä.

Vierailija
48/147 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringejä on pidettävä, koska muoti.

Vierailija
49/147 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringit on parhaimmat!!

Vierailija
50/147 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringit, toinen vaihtoehto olisi saumattomat.

Vierailija
51/147 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen väliä on sillä, näkyykö ne alushousujen rajat trikoiden läpi? Pitääkö muka muulle maailmalle uskotella, ettei käytä? Alushousut on noloja?

Minulla tasan näkyy ne alushousujen rajat. En mistään hinnasta urheilisi missään hiertävissä stringeissä. Juoksen maratoneja. Ties mistä ne narut löytyisivät 42 kilometrin juoksun jälkeen..

Vierailija
52/147 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkillä välillä näkee todella läpikuultavia juoksutrikoita ja stringit alla. Minusta näyttää aika härskiltä juosta käytännössä perse paljaana. Ehkä ne trikoot oman makuuhuoneen hämyvalaistuksessa näyttää ihan siisteiltä, mutta sopivassa auringonvalossa näkyy jokainen ihohuokonen. Tajuaakohan naiset itse sitä eli haluaako joku tarkoituksella esitellä paljaita pakaroitaan kaikille härskeille vanhoille äijille.

Vierailija
53/147 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lenkillä välillä näkee todella läpikuultavia juoksutrikoita ja stringit alla. Minusta näyttää aika härskiltä juosta käytännössä perse paljaana. Ehkä ne trikoot oman makuuhuoneen hämyvalaistuksessa näyttää ihan siisteiltä, mutta sopivassa auringonvalossa näkyy jokainen ihohuokonen. Tajuaakohan naiset itse sitä eli haluaako joku tarkoituksella esitellä paljaita pakaroitaan kaikille härskeille vanhoille äijille.

Tajuaa kyllä, vaikka eivät sitä myöntäisi. Naiset ovat vaan huomiolle niin persoja, ettei mitään rajaa.

Vierailija
54/147 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä menen kuntosalille, en mene sinne esittelemään itseäni enkä vaatteitani, vaan treenaamaan. Siksi pukeudun sellaisiin vaatteisiin (ml. alusvaatteet), mitkä tuntuvat mukavilta päällä. Minä en siis pue treenaamaan lähtiessäni stringejä enkä sellaisia housuja, joista näkyy alushousut läpi. Onneksi kuntosalini ei velvoita asiakkaitaan pukeutumaan viimeisimmän fitnesmuodin mukaisesti.

Vierailija
55/147 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun minä menen kuntosalille, en mene sinne esittelemään itseäni enkä vaatteitani, vaan treenaamaan. Siksi pukeudun sellaisiin vaatteisiin (ml. alusvaatteet), mitkä tuntuvat mukavilta päällä. Minä en siis pue treenaamaan lähtiessäni stringejä enkä sellaisia housuja, joista näkyy alushousut läpi. Onneksi kuntosalini ei velvoita asiakkaitaan pukeutumaan viimeisimmän fitnesmuodin mukaisesti.

Sulla on asiakirjoitus👍👌😉😊

Vierailija
56/147 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Käytän ite slogin mummoalkkareita tai saumattomia.

-15v

Vierailija
57/147 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saumattomat Briefmallit parhaimmat!!!

Vierailija
58/147 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saumattomat Briefmallit parhaimmat!!!

Miksi ei Stringit käytössä?!

Vierailija
59/147 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan. Käytän ite slogin mummoalkkareita tai saumattomia.

-15v

Et oo tosissas XDDD

Vierailija
60/147 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa tai älkää, mutta en käytä mitään treenitrikoiden alla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi