Onko Stringit ainoat oikeat alkkarimallit treenitrikoiden alle?
Kommentit (147)
Vielä jotkut jaksavat vastata palstan vakituiselle Stringi-Pervolle 🤣
Mä tykkään käyttää stringejä. Ne on ihanat trikoiden alla ja hikoilu saa muuttumaan trikoot läpinäkyviksi. Huomaa että miehet kuolaa perään ja kiihotun siitä.
T. Tosimies
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään käyttää stringejä. Ne on ihanat trikoiden alla ja hikoilu saa muuttumaan trikoot läpinäkyviksi. Huomaa että miehet kuolaa perään ja kiihotun siitä.
T. Tosimies
Hyi helvetti miehellä STRINGIT😅😄😃🤣
käyn aina salilla kun taitoluistelijoiden ryhmä siellä, ja kyllä, jokaisella stringit aikalailla aina.
olen vahingossa huomannut.
t setämies 46
Mulla on trikoiden alla hipster alushousut,jossa osa pitsiä.Pitsi näkyy valkosesta kohdasta läpi.Mulle on ihan yks hailee,jos jotain ärsyttää.Sitähän ei nää,jos mun persettä ei katsele.Mä en voi sietää stringejä.Ne on tosi epämukavat käytössä.
Stringejä on pidettävä, koska muoti.
Stringit, toinen vaihtoehto olisi saumattomat.
Mitä ihmeen väliä on sillä, näkyykö ne alushousujen rajat trikoiden läpi? Pitääkö muka muulle maailmalle uskotella, ettei käytä? Alushousut on noloja?
Minulla tasan näkyy ne alushousujen rajat. En mistään hinnasta urheilisi missään hiertävissä stringeissä. Juoksen maratoneja. Ties mistä ne narut löytyisivät 42 kilometrin juoksun jälkeen..
Lenkillä välillä näkee todella läpikuultavia juoksutrikoita ja stringit alla. Minusta näyttää aika härskiltä juosta käytännössä perse paljaana. Ehkä ne trikoot oman makuuhuoneen hämyvalaistuksessa näyttää ihan siisteiltä, mutta sopivassa auringonvalossa näkyy jokainen ihohuokonen. Tajuaakohan naiset itse sitä eli haluaako joku tarkoituksella esitellä paljaita pakaroitaan kaikille härskeille vanhoille äijille.
Vierailija kirjoitti:
Lenkillä välillä näkee todella läpikuultavia juoksutrikoita ja stringit alla. Minusta näyttää aika härskiltä juosta käytännössä perse paljaana. Ehkä ne trikoot oman makuuhuoneen hämyvalaistuksessa näyttää ihan siisteiltä, mutta sopivassa auringonvalossa näkyy jokainen ihohuokonen. Tajuaakohan naiset itse sitä eli haluaako joku tarkoituksella esitellä paljaita pakaroitaan kaikille härskeille vanhoille äijille.
Tajuaa kyllä, vaikka eivät sitä myöntäisi. Naiset ovat vaan huomiolle niin persoja, ettei mitään rajaa.
Kun minä menen kuntosalille, en mene sinne esittelemään itseäni enkä vaatteitani, vaan treenaamaan. Siksi pukeudun sellaisiin vaatteisiin (ml. alusvaatteet), mitkä tuntuvat mukavilta päällä. Minä en siis pue treenaamaan lähtiessäni stringejä enkä sellaisia housuja, joista näkyy alushousut läpi. Onneksi kuntosalini ei velvoita asiakkaitaan pukeutumaan viimeisimmän fitnesmuodin mukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kun minä menen kuntosalille, en mene sinne esittelemään itseäni enkä vaatteitani, vaan treenaamaan. Siksi pukeudun sellaisiin vaatteisiin (ml. alusvaatteet), mitkä tuntuvat mukavilta päällä. Minä en siis pue treenaamaan lähtiessäni stringejä enkä sellaisia housuja, joista näkyy alushousut läpi. Onneksi kuntosalini ei velvoita asiakkaitaan pukeutumaan viimeisimmän fitnesmuodin mukaisesti.
Sulla on asiakirjoitus👍👌😉😊
Ei todellakaan. Käytän ite slogin mummoalkkareita tai saumattomia.
-15v
Saumattomat Briefmallit parhaimmat!!!
Vierailija kirjoitti:
Saumattomat Briefmallit parhaimmat!!!
Miksi ei Stringit käytössä?!
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan. Käytän ite slogin mummoalkkareita tai saumattomia.
-15v
Et oo tosissas XDDD
Uskokaa tai älkää, mutta en käytä mitään treenitrikoiden alla.
Mitä se haittaa? Jos mulla on treenitrikoot päällä, olen mennyt treenaamaan, en keikistelemään. Sen verran hikoaa ja punastuu naama treenin aikana, että jotku alkkarinrajat on pienin ongelma ulkonäössä siinä vaiheessa. Näytän treenin jälkeen monesti ihan räjähtäneeltä.