Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla laitettu joku ammatti deeveeveen omatietoihin?

Vierailija
24.03.2024 |

Huvitukseni oli suuru kun löysin tiedon että olisin ammatiltani tarjoilija ja jäänyt eläkkeelle vuonna 2021.

Kumpikin tieto on hieman kyseenalainen. 

Jätänkö silleesä vai kysynkö että mitäs tää nyt olis?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo tulevat varmaan siitä, mitä veroilmoituksessasi on.

Vierailija
2/6 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä olen erikoissuunnittelija - jos siis DVV:n tietoja uskomme. Työni olen kuitenkin tehnyt terveydenhoitajana, joten olisi mielenkiintoista tietää, mistä tuo tieto on peräisin. Osoitteenikin on paikkaan, jossa ei ole rakennusta (talo on osoitteessa Kirkkotie 83, DVV:N mukaan osoitteeni on Kirkkotie 76, siinä on naapurin metsää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arpooko ne siellä? Miksi en ole vapaa taiteilija tai aivokirra? Tai seksologi?

No, jos tolle on joku peruste niin käsitän. 

Ap, kuurakettilentäjä. 😂 

Vierailija
4/6 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen voi itse vaihtaa, muistaakseni oma on "säätäjä".

Vierailija
5/6 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei lukenut mitään ammattia (olen opettaja), luki vain että aiempi ammattini on ollut opiskelija :D

Vierailija
6/6 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MInä olen erikoissuunnittelija - jos siis DVV:n tietoja uskomme. Työni olen kuitenkin tehnyt terveydenhoitajana, joten olisi mielenkiintoista tietää, mistä tuo tieto on peräisin. Osoitteenikin on paikkaan, jossa ei ole rakennusta (talo on osoitteessa Kirkkotie 83, DVV:N mukaan osoitteeni on Kirkkotie 76, siinä on naapurin metsää.

Voit itse korjata tiedot.  Mieti sitä, miksi tietosi eivät ole järjestelmään päivittyneet.

Ne pävittyvät muuttoilmoitusten kautta.

Sitäpaitsi DVD ei voi mistään tietää kenenkään yksilön koulutusta eikä nykyistä ammattia.

Ammatiksi sinne jää se ammatti, jonka henkilö on jossain vaiheessa elämäänsä johonkin

muuttoilmoitukseen / veroilm. merkinnyt.

DVD ei väestötietojärjestelmä.  Se ei ole koulutus- eikä ammattirekisteri.