Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesnäkökulmaa matalaan syntyvyyteen

Vierailija
30.09.2019 |

Olen pitkä, komea ja atleettinen 33-vuotias mies. En polta, enkä ole koskaan käyttänyt huumeita. Alkoholia juon harvoin, seurassa/juhlissa. Huolehdin hygieniastani ja pidän asuntoni siistinä. Harrastan vapaaehtoistyötä, musiikkia ja urheilua. Olen mukava ja toiset huomioon ottava. Pidän lapsista ja haluaisin joskus omiakin

Mutta minulla ei ole työtä, vaan elän yhteiskunnan tuilla johtuen nykyisistä työmarkkinoista. Olen kuitenkin kehittänyt omalla toiminnallani noin 10 tuhannen ylimääräiset vuositulot.

En naisille kelpaa koska ei ole vakityötä...Kaikki kaatuu tuohon yhteen seikkaan. Millään muilla positiivisilla ominaisuuksilla sen takia. Vaatimukset ovat huipussaan globalisaation myötä.

Seksiin kyllä tunnun kelpaavan mainioisti, mutta parisuhteeseen on mahdoton päästä...ja siitä luonnollinen jatkumo on että lapsia en voi tehdä.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen ja jaan tuskasi. Ajat eivät ole meille valioyksilöille helpot, mutta me nousemme vielä.

Vierailija
2/46 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan nuo irakilaiset ainakin vaikka töitä ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisiko sinulle ikäisesi työtön nainen?

Vierailija
4/46 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö, olen akateeminen nätti nainen ja olen usein seurustellut työttömien kanssa, koska heitä on asuinpaikassani Tampereella niin paljon. Ei haittaa työttömyys, tärkeintä on älykäs luonne.

Vierailija
5/46 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. 

Vierailija
6/46 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole. 

Niin mitä en ole?

ap

Vierailija
7/46 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taasen olen niin tylsää seuraa ettei itseni ikäiset naiset kiinnostu. Aika karu oli paluu sinkkumarkkinoille muutama vuosi sitten.

M36

Vierailija
8/46 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu tekisi lapsen työttömälle? Tiedätkö ap mitä lapsen kasvatus maksaa?

Vierailija
9/46 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen esiintyy miehenä vol. 564445445

Vierailija
10/46 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukut? Olen itsekin työtön nainen, ap:n ikäluokkaa, ja mietin vain että onko naisen työttömyys hänelle itselleen kynnyskysymys.

Vierailija
11/46 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nainen esiintyy miehenä vol. 564445445

Eipä ollu

-ap

Vierailija
12/46 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä nuuten tulee se hokema, että "lapsi tuo rahan tullessaan". Mistä sitä rahaa alkaa sitten sataa? Melko pieni on lapsilisä ainakin.

Vierailija
13/46 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lompakko-Lasse kuule kun sinä olet aivan kuin se lapsikin, kuluerä ja huolehdittava. Perhe-elämä ilman sinua on helpompaa kuin sinun kanssa.

Vierailija
14/46 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö, olen akateeminen nätti nainen ja olen usein seurustellut työttömien kanssa, koska heitä on asuinpaikassani Tampereella niin paljon. Ei haittaa työttömyys, tärkeintä on älykäs luonne.

Miksi älykäs luonne ei saa töitä, jos kaikenlaiset kouluttamattomat tohvelit onnistuvat löytämään työpaikan?

Vierailija
15/46 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukut? Olen itsekin työtön nainen, ap:n ikäluokkaa, ja mietin vain että onko naisen työttömyys hänelle itselleen kynnyskysymys.

Ei todellakaan ole kynnyskysymys. Ei ole väliä onko nainen töissä vai ei. Mutta sillä on väliä miten aikansa käyttää, juoko, polttaako, käyttääkö huumeita. Onko fiksu vai tyhmä...miten kohtelee muita ihmisiä. Miten suhtautuu elämäänsä. Eli kaikki muut asiat.

On fakta että työttömissä on suurempaa esiintyvyyttä edellä mainituilla lieveilmiöillä, ja siksi halusin tuoda ne esiin.

-ap

Vierailija
16/46 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä nuuten tulee se hokema, että "lapsi tuo rahan tullessaan". Mistä sitä rahaa alkaa sitten sataa? Melko pieni on lapsilisä ainakin.[/quote

En tiedä mistä tulee, mutta on kyllä ehkä maailman pas.kin sanonta. :D Samaa luokkaa kuin "toimii kuin junan vessa" ja "rakkaudesta se hevonenkin potkii".

/8

Vierailija
17/46 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole kynnyskysymys. Ei ole väliä onko nainen töissä vai ei. Mutta sillä on väliä miten aikansa käyttää, juoko, polttaako, käyttääkö huumeita. Onko fiksu vai tyhmä...miten kohtelee muita ihmisiä. Miten suhtautuu elämäänsä. Eli kaikki muut asiat.

On fakta että työttömissä on suurempaa esiintyvyyttä edellä mainituilla lieveilmiöillä, ja siksi halusin tuoda ne esiin.

-ap

Miten työttömän naisen pitäisi käyttää aikansa, jotta "kelpaisi" suhteeseen kanssasi?

Vierailija
18/46 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Miten työttömän naisen pitäisi käyttää aikansa, jotta "kelpaisi" suhteeseen kanssasi?

Jotenkin muuten kuin kuin sohvalla teeveetä katsoen ja/tai lähikuppilassa kaljan juominen.

En ole mitenkään tarkkaan määritellyt tätä asiaa : ) Tapauskohtaista, jonka varmaan itsekin tiedät.

Vierailija
19/46 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En naisille kelpaa

tossa se syy, ei tarre kaikille kevata, riittä kun yhdelle.

Vierailija
20/46 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En naisille kelpaa

tossa se syy, ei tarre kaikille kevata, riittä kun yhdelle.

Totta. Olet oikea älykkö ja oivaltaja.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi