Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesnäkökulmaa matalaan syntyvyyteen

Vierailija
30.09.2019 |

Olen pitkä, komea ja atleettinen 33-vuotias mies. En polta, enkä ole koskaan käyttänyt huumeita. Alkoholia juon harvoin, seurassa/juhlissa. Huolehdin hygieniastani ja pidän asuntoni siistinä. Harrastan vapaaehtoistyötä, musiikkia ja urheilua. Olen mukava ja toiset huomioon ottava. Pidän lapsista ja haluaisin joskus omiakin

Mutta minulla ei ole työtä, vaan elän yhteiskunnan tuilla johtuen nykyisistä työmarkkinoista. Olen kuitenkin kehittänyt omalla toiminnallani noin 10 tuhannen ylimääräiset vuositulot.

En naisille kelpaa koska ei ole vakityötä...Kaikki kaatuu tuohon yhteen seikkaan. Millään muilla positiivisilla ominaisuuksilla sen takia. Vaatimukset ovat huipussaan globalisaation myötä.

Seksiin kyllä tunnun kelpaavan mainioisti, mutta parisuhteeseen on mahdoton päästä...ja siitä luonnollinen jatkumo on että lapsia en voi tehdä.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alhaiseen syntyvyyteen on syynä se ettei naiset ja miehet pariudu yhtälailla kuin ennen, noin 40% aikuisista on sinkkuja. Ja sitten mikä on syynä sille ettei ihmiset mene parisuhteeseen yhtalailla kuin ennen?

Onko siihen syynä tasa-arvo jonka seurauksena parisuhteesta on tullut merkityksetön? Vai onko ihmisillä vain liikaa muuta miellekästä tekemistä kuin mennä parisuhteeseen? Vai onko yksinkertaisesti asiat niin ettei ihmiset halua parisuhdetta tai perhettä?

Naiset kouluttautuvat miehiä paremmin ja näin he menevät hyvä palkkaisiin töihin kun taas miehet jäävät "duunareiksi" eikä koulutetut naiset kelpuuta kumppaniksi "duunaria"?

Ovatko naiset liian nirsoja miesten suhteen? 

Naiset aina sanovat että heille riittää tavallinen mies olkoot työtön tai ei mutta loppujen lopuksi usein naiset haluavat aina sen miehekkään miehen eikä mikään tavis enään riitä...

Syntyvyys lähtisi kyllä nousuun jos naiset alkaisivat pariutumaan selvästi alaspäin koska kaikille hyvä palkkaisille naisille ei löydy hyvä palkkaista miestä.

Vierailija
22/46 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaiset asiat pitäisi matchata, sitten on vielä kemiatkin ja että on jotenkin samalla aaltopituudella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs poliittiset mielipiteesi? Oletko persu?

Vierailija
24/46 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistuisit lastenhoitoon? Suostuisitko olemaan koti- isänä jos vaimo tekee uraa?

Vierailija
25/46 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs poliittiset mielipiteesi? Oletko persu?

En ole...äänestin vasemmistoa

Vierailija
26/46 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka hullu tekisi lapsen työttömälle? Tiedätkö ap mitä lapsen kasvatus maksaa?

Mistä nuuten tulee se hokema, että "lapsi tuo rahan tullessaan". Mistä sitä rahaa alkaa sitten sataa? Melko pieni on lapsilisä ainakin.

Veikkaisin, että tuolla lohdutettiin 1800-luvulla 10 lapsen äitiä joka itki uutta raskautta ja sitä ettei ruoka riitä edellisille lapsillekaan. Saihan siitä kuitenkin muutamassa vuodessa uuden peltotyölaisen.

Vierailija
27/46 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En naisille kelpaa

tossa se syy, ei tarre kaikille kevata, riittä kun yhdelle.

Miehen pitäisi ottaa ensimmäinen nainen, joka kiinnostuu mutta ei päinvastoin. Naiselle ei mansplainata, että "se ensimmäinen vastaantuleva ukko kyllä riittää sinulle". 

Vierailija
28/46 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä ovat "omalla toiminnalla hankitut 10 000 vuositulot"? Maksatko niistä verot? Ja viekö tuo "oma toiminta" niin paljon aikaa, että tavalliseen työhön ei riitä aika/mielenkiinto?

Vaikea olisi lasta kasvattaa, jos kumppanilla ei ole tuon enempää laittaa yhteiseen kassaan. Paitsi jos nainen olisi todella hyvätuloinen.

Vierailija
29/46 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä ovat "omalla toiminnalla hankitut 10 000 vuositulot"? Maksatko niistä verot? Ja viekö tuo "oma toiminta" niin paljon aikaa, että tavalliseen työhön ei riitä aika/mielenkiinto?

Vaikea olisi lasta kasvattaa, jos kumppanilla ei ole tuon enempää laittaa yhteiseen kassaan. Paitsi jos nainen olisi todella hyvätuloinen.

En maksa veroja tuloista. Tämä on kirpparitoimintaan verrattavaa toimintaa.

Täytyy myöntää, että kaikista matalapalkkaisimmat työt eivät houkuttele, koska se tarkoittaisi vähemmän rahaa sekä vähemmän aikaa. Ei tähän mene kauheasti aikaa, mutta en kokopäivätyön kanssa jaksaisi.

-ap

Vierailija
30/46 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
31/46 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En naisille kelpaa

tossa se syy, ei tarre kaikille kevata, riittä kun yhdelle.

Miehen pitäisi ottaa ensimmäinen nainen, joka kiinnostuu mutta ei päinvastoin. Naiselle ei mansplainata, että "se ensimmäinen vastaantuleva ukko kyllä riittää sinulle". 

Jos se mies vinkuu ettei kelpaa kellekään, niin on ihan olennaista tiedustella että onko tilanne sittenkin sellainen että olisit kyllä kelvannut mutta sinulle itsellesi ei kelvannut. Eli ei voi mussuttaa että kukaan ei kiinnostu, jos kyse onkin siitä että ne eivät kiinnostu joista itse kiinnostuu.

Vierailija
32/46 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sontasäkki kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö, olen akateeminen nätti nainen ja olen usein seurustellut työttömien kanssa, koska heitä on asuinpaikassani Tampereella niin paljon. Ei haittaa työttömyys, tärkeintä on älykäs luonne.

Miksi älykäs luonne ei saa töitä, jos kaikenlaiset kouluttamattomat tohvelit onnistuvat löytämään työpaikan?

Koska täällä Tampereella ei ole juuri ollenkaan akateemisille hyviä ja kunnianhimoisia työpaikkoja (paitsi koodareille). Esim. mainosala ja monet muut luovan alan paikat ovat pääosin pk-seudulla.

Tampereella makaa paljon koulutettua työvoimaa himassa. mutta tämä on jo ohis.

Vierailija
33/46 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ollut joskus töissä ap? Onko sinulla koulutusta johonkin ammattiin?

Vierailija
34/46 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ollut joskus töissä ap? Onko sinulla koulutusta johonkin ammattiin?

Olen ollut töissä noin vuoden ajan elämästäni.

Lukion olen käynyt ja kirjoittanut.

Vierailija
35/46 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan tuo on. Ei naisia kiinnosta miten mukava henkilö on kyseessä, tai edes miten komea, miten sivistynyt jne. jos et mene suurpääoman palvelukseen johonkin firmaan ja tuota rahaa.

Raha on ainoa asia joka naisille ratkaisee siinä teini-iän jälkeen.

Itse sain perintöä ollessani 31, ja voin sanoa että asetelma muuttui päälaelleen sen jälkeen. Kun mm. asuinpuitteista näki että rahaa on, niin perheenperustajia oli tyrkylle asti, vaikka tismalleen sama ihminen olen ollut kaikki nämä vuodet.

Voin sanoa, että ei enää kiinnosta kun olen nähnyt naisen todellisen luonteen. He näkevät miehessä vain ja ainoastaan kävelevän rahapussin.

36/46 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain jää nyt kertomatta. Onko se ”oma toiminta” jotain hampun kasvattamista, vai mitä?

Työttömyys ei ole Ap:n naisettomuuden syynä, vaan joku muu asia, josta ei nyt kerrottu.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
37/46 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mulla ja miehellä 4 lasta ja joka kuukausi kulut on sellaiset 6000e. Lapsilisät on jotain päälle 400. Millään lapsilisällä ei perhettä elätä vaan se vaatii että MOLEMMILLA on hyväpalkkaiset työt. Suurin kuluerä on okt, perhe tarvitsee 6h+k talon.

Vaikka lapsia olisi vain kaksi, edelleen puhutaan muutaman tonnin kuukausikulusta. Työkkärin rahoilla ei perhettä elätetä.

Vierailija
38/46 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, mulla ja miehellä 4 lasta ja joka kuukausi kulut on sellaiset 6000e. Lapsilisät on jotain päälle 400. Millään lapsilisällä ei perhettä elätä vaan se vaatii että MOLEMMILLA on hyväpalkkaiset työt. Suurin kuluerä on okt, perhe tarvitsee 6h+k talon.

Vaikka lapsia olisi vain kaksi, edelleen puhutaan muutaman tonnin kuukausikulusta. Työkkärin rahoilla ei perhettä elätetä.

Kummasti silti lähiöistäkin löytyy niitä kuuden lapsen perheitä joissa vanhemmat työttömiä ja ihan hyvät on vaatteet ja ruuat, ja vanhemmilla on usein joku autokin.

Eli et nyt kerro tässä ihan totuutta. Kyllä tuillakin saa tilavan asunnon ja pelkästään lapsilisää tulee n. tonni kuussa. Asumistuki kattaa asunnon ja päälle tulee korotettu työmarkkinatuki tai toimeentulotuki. Myös lastenhoidon tuki Kelalta kattaa päivähoitomaksut täysin.

Vierailija
39/46 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi lasta ja "muutaman tonnin kulut"? Mihin perustuen?

Itsellä kaksi pientä lasta ja olen yh. Vuokra 760€ (kolmio), omat ruokani 150€, lasten ruuat yhteensä n. 200€ kuussa (teen paljon ja laadukasta moneksi päiväksi kerralla), lasten vaatteet, vitamiinit jne. n. satanen kuussa.

Vähän yli tonni menee koko systeemin pyörittämiseen. Bussilippuni maksaa muutaman kympin ja satunnaiset viihteet kuten kuukausittainen leffakäynti muutaman kympin.

Vierailija
40/46 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö, olen akateeminen nätti nainen ja olen usein seurustellut työttömien kanssa, koska heitä on asuinpaikassani Tampereella niin paljon. Ei haittaa työttömyys, tärkeintä on älykäs luonne.

Olen seurustellut - mutta et seurustele enää. Miksi et?  Monen kanssa teit lapsia? Ketjun aihehan ei ollut seurustelu vaan syntyvyys/ perheen perustaminen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä