TIEDÄN etten näytä 30-v, mutta myyjä ei kysynyt henksuja
Kun ostin yhden sidukan. OLEN LOUKKAANTUNUT!!!
Viimeksi pari viikkoa sitten baarissa kysyttiin peippörit ja tiedän kyllä näyttäväni nuorelta. Siitä on niin monesti sanottu. SILTI OLEN LOUKKAANTUNUT TÄSTÄ TAPAHTUNEESTA!! Jotenkin aspahenkilöt tuntuvat arastelevan asiaa! Jotenkin aina viime tipassa mainitsevat, että juuuuu ja voooisin ne henkkarit vilkaista...
Kommentit (22)
Veikkaan että vaikutan niin itsevarmalta nykyään, koska en panikoi enää.
Vierailija kirjoitti:
Yli 40v joka kuvittelee olevansa nuorekas?
:DD No olen alle 30. Että tiedän kyllä olevani nuorekas.
Yksi teoria on, että näytän yrmystyneeltä. Perusilmeeni on välillä vähän tuima, koska kulmakarvani ovat aika matalalla (mutta eivät rumasti :DD). Ehkä he ajattelevat, että alan räyhäämään, jos kysyy henksuja!
Vierailija kirjoitti:
Olet ehkä päässyt rupsahtamaan.
No enpä ole. Näen kyllä itsekin peiliin ja minulle sanotaan myös nuoresta naamasta.
Aiemmin olen ollut panikoiva, mutta nykyään olen niin itsevarman oloinen että sekin varmaan vaikuttaa. Mutta silti loukkaa tuommoinen meininki!
Paniikkhäiriö on siis minulla. Nykyään lääkitys.
Vierailija kirjoitti:
Yksi teoria on, että näytän yrmystyneeltä. Perusilmeeni on välillä vähän tuima, koska kulmakarvani ovat aika matalalla (mutta eivät rumasti :DD). Ehkä he ajattelevat, että alan räyhäämään, jos kysyy henksuja!
Ei, sä alat räyhäämään jos niitä ei kysytä.
Parasta vaan totutella, et ikuisesti näytä nuorelta ja siirtymä voi hyvinkin olla yhdestä päivästä kiinni.
Minkä ihmeen takia aikuisilta ihmisiltä pitää kysyä paperit tuotteista, joita saa ostaa 18 vuotta täytettyään. En ymmärrä lainkaan. Jos olisin kassalla, en taatusti kysyisi papereita kuin niiltä, jotka näyttävät alaikäisiltä enkä joiltain kulahataneilta aikuisilta, jotka kuvittelevat olevansa niin kovin nuoren näköisiä. Älytöntä tämä nykyaika.
Sä olet vanhentunut ja vanhenet koko ajan, on niillä myyjillä muutakin tekemistä kuin kysyä aikuisilta ihmisiltä papereita. Onko se vanheneminen noin pelottavaa??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, sä alat räyhäämään jos niitä ei kysytä.
Parasta vaan totutella, et ikuisesti näytä nuorelta ja siirtymä voi hyvinkin olla yhdestä päivästä kiinni.
:DD Juurihan sanoin että baarissa kysyttiin henkkarit :DD pari viikkoa sitten. Ääliö. Ja kyllä näytän nuorelta, uskottelit mitä uskottelit. Ei ole montaa kuukautta, kun minulta kysyttiin ikää. "Kun näytät niin nuorelta."
Vierailija kirjoitti:
Sä olet vanhentunut ja vanhenet koko ajan, on niillä myyjillä muutakin tekemistä kuin kysyä aikuisilta ihmisiltä papereita. Onko se vanheneminen noin pelottavaa??
:DDDD Olen alle 30 :) Ja en todellakaan näytä 30-vuotiaalta, vaikka kovasti yritätte niin uskotella.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia aikuisilta ihmisiltä pitää kysyä paperit tuotteista, joita saa ostaa 18 vuotta täytettyään. En ymmärrä lainkaan. Jos olisin kassalla, en taatusti kysyisi papereita kuin niiltä, jotka näyttävät alaikäisiltä enkä joiltain kulahataneilta aikuisilta, jotka kuvittelevat olevansa niin kovin nuoren näköisiä. Älytöntä tämä nykyaika.
Voi vttu :DDD Ensinnäkin se lukee LAISSA ja toiseksi minä en ole ikäiseni näköinen ja näen sen kyllä peilistä. Näytän nuoremmalta, vaikken miltään 12-vuotiaalta. Ei tarvitse olla lapsen näköinen ollakseen nuoremman näköinen. Ääliö.
On se jännä miten yritätte niiiin kovasti uskotella, etten ole nuoren näköinen :DD En ole väittänyt näyttäväni lapselta, mutta se ei olekaan ikäistään nuoremmalta näyttämisen edellytys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henksuja.
Just, olet kyllä "nuorekas".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henksuja.
Just, olet kyllä "nuorekas".
Juu, olen edelleen alle 30 :)
Ja nuoren näköinen. En tosin vanhakaan ole :D
Ostit siideriä vaikka rahat on loppu? Se siitä sun järkevästä rahankäytöstä. :D