Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka oikeasti jättää lapsen hankkimatta vela-trollien takia?

Vierailija
30.09.2019 |

Nehän voi olla vaikka itänaapurin palkkalistoilla olevia trolleja, tehtävänään romahduttaa Suomen syntyvyys ja yhteiskunta? Vähän selkärankaa nyt ihmiset, isoja päätöksiä ei tehdä sillä perusteella mitä joku häiriintynyt randomi suoltaa nettiin!

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäh??? Ei kai nyt sentään?

Vierailija
2/26 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin. Kyllä jokainen osaa itse tehdä päätöksen siitä haluaako lapsia vai ei ja onko kykenevä vanhemmaksi.

Vois jättää sen jatkuvan lapsettomista trollaamisen vähemmälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukaan. Eiköhän ne syyt ole ihan muualla.

Vierailija
4/26 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan täällä tänäänkin ollut tuon suuntaisin kommentteja.

Vierailija
5/26 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vela, enkä mikään trolli. Ihan sama mulle kuka "tekee" lapsia ja kuka ei, se on jokaisen oma asia. Kukaan ei jätä lasta hankkimatta jonkun oudon ihmisen mielipiteiden takia!! 

Vierailija
6/26 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vela, enkä mikään trolli. Ihan sama mulle kuka "tekee" lapsia ja kuka ei, se on jokaisen oma asia. Kukaan ei jätä lasta hankkimatta jonkun oudon ihmisen mielipiteiden takia!! 

Jos olet vela ei se tee sinusta trollia, mutta jos luet joitakin kommentteja täällä niin ainakin yksi kirjoittaja käyttää sellaista kieltä lapsista että se ei ole normaalia.

Vierailija
7/26 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet!

Vierailija
8/26 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun parhaat kaverit on kaikki veloja. Eivät uskalla hankkia lapsia tähän yhä hullummaksi käyvään maailmaan.

Vierailija
9/26 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vela, ja jos se tekee minusta trollin, ainakin minä itse olen jättänyt lapset hankkimatta vela-trollin, eli ihan itseni takia :D

Vierailija
10/26 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velamuoti lopahtaa ennen pitkää. Ihmiset huomaavat, että elämässä on muutakin kuin kävellä kolopallon perässä nurtsilla päivästä toiseen.

Vierailija
11/26 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voi olla hyvinkin oikeassa. Ry´s´s´ät on mestareita näissä trollauspeleissä.  Virolaisetkin he saivat lähes lopettamaan lisääntymisen. He haluavat luoda epäsopua ihmisten välille, lisätä epäsopua ja hajottaa EU:n ja Naton. 

Vierailija
12/26 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap voi olla hyvinkin oikeassa. Ry´s´s´ät on mestareita näissä trollauspeleissä.  Virolaisetkin he saivat lähes lopettamaan lisääntymisen. He haluavat luoda epäsopua ihmisten välille, lisätä epäsopua ja hajottaa EU:n ja Naton. 

Kyllähän noiden bottiarmeijoista on todisteita, mutta en nyt usko niiden liittyvän ns. lapsikatoon.

Ainakin minä ja muut tuntemani velat ei tehdä lapsia, koska meidän lapsuus oli hirveä, kamala, järkyttävä, köyhä, traumatisoiva painajainen (lue minkälaiset mt-ongelmat lamavuosien lapsilla on),

En tiedä, miten jotkut itäbotit olisivat saaneet sen aikaiseksi, ihan itse suomalaiset oli prolama, prosairaatvanhemmat, propäihdeongelmat, proköyhyys jne. silloin aikoinaan. Oma valinta ja valinnoista on seuraamuksia.

Vierailija
13/26 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään kukaan. Kyllä sekä lasten hankinta että lapsettomuus (vapaaehtoinen) on täysin itsekkäitä valintoja molemmat. Ne, jotka lapsen haluavat, tekevät sen kyllä vaikka kuka sanoisi mitä. 

Vierailija
14/26 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain vihervasemmisto saa määrittää kuka on venäjätrolli.

Vierailija
15/26 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää olko naiiveja.

Vierailija
16/26 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän noiden bottiarmeijoista on todisteita, mutta en nyt usko niiden liittyvän ns. lapsikatoon.

Ainakin minä ja muut tuntemani velat ei tehdä lapsia, koska meidän lapsuus oli hirveä, kamala, järkyttävä, köyhä, traumatisoiva painajainen (lue minkälaiset mt-ongelmat lamavuosien lapsilla on),

En tiedä, miten jotkut itäbotit olisivat saaneet sen aikaiseksi, ihan itse suomalaiset oli prolama, prosairaatvanhemmat, propäihdeongelmat, proköyhyys jne. silloin aikoinaan. Oma valinta ja valinnoista on seuraamuksia.

Suomalaisille tappiomieliala on läheinen ja akuankka mieluisampi kuin hannuhanhi. Mutta eihän valtaosalla kansaa ole hirveän kamala ja järkyttävän köyhä lapsuus! 

Vierailija
17/26 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
18/26 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisille tappiomieliala on läheinen ja akuankka mieluisampi kuin hannuhanhi. Mutta eihän valtaosalla kansaa ole hirveän kamala ja järkyttävän köyhä lapsuus! 

Hah, saattaisit yllättyä.

Katso vaikkapa tämänkin hetken lapsiköyhyystilastot, huostaanottotilastot jne. 

Tiedätkö missä kunnossa tuollaisen lapsuuden eläneiden elimistö ja hormonitoiminta on? Niillä on pysyvästi muuttuneet esim. aivot muistuttamaan sodasta selvinneiden aivoja, loppuelämän korkeat stressihormonit, kohonnut syöpäriski, kohonnut riski sydäntauteihin, valtava riski mt-ongelmiin ja itsemurhiin.

Vierailija
19/26 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tietenkään kukaan. Kyllä sekä lasten hankinta että lapsettomuus (vapaaehtoinen) on täysin itsekkäitä valintoja molemmat. Ne, jotka lapsen haluavat, tekevät sen kyllä vaikka kuka sanoisi mitä. 

Suurimmalla osalla se hankkiiko lapsen, on eri tekijöistä muodostuva päätös eikä jotain mitä on pakko tehdä joka tapauksessa. Joillakin se päätös keikkuroi kyllän ja ein keskellä, sillon voi pienikin asia ratkaista lopputuloksen.

Vierailija
20/26 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan monikin. 

Onhan isojen, ruokottoman rumien tatuointien ottaminenkin muotia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi