Minulla on suhde 29-vuotiaan miehen kanssa ja kaverit eivät hyväksy sitä
Itse olen 48-vuotias. Mies on kiva, järkevä ja kypsä ja seksuaalisesti sovimme loistavasti yhteen. Ei tämän ole tarkoitus olla loppuelämän suhde, mutta nyt on mukavaa tapailla. Ikävää on se, että kaverini huomauttelevat miehen iästä ja melkein joka kerta tavatessamme kertovat, miten eivät itse pystyisi olemaan niin nuoren kanssa. Ei tunnu kivalta. En minäkään sano heidän miehistään, etten voisi olla sellaisen miehen kanssa (mikä on totta). Mitä voin sanoa, etten joudu riitoihin kaverien kanssa? Haluan että huomauttelu loppuu.
Kommentit (33)
Se että Ap tietää itse mitä ajatella ja tehdä omalla elämällään minun silmissäni ajaa sinut ohi pitkälle niistä jotka tietävät vain miten muiden pitäisi ajatella.
Onko se palstan oma 29v+3+4+4+4 mies
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä varman tulisi sanomista jos olisi toisinpäin, kun se on niin yleistä. Mutta onneksi muut ihmiset eivät kahden aikuisen tekemisiin voi vaikuttaa joten tehkää mitä itse haluatte
Roskaa. Täällä on joka päivä ketjuja joissa haukutaan miestä samassa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 48-vuotias. Mies on kiva, järkevä ja kypsä ja seksuaalisesti sovimme loistavasti yhteen. Ei tämän ole tarkoitus olla loppuelämän suhde, mutta nyt on mukavaa tapailla. Ikävää on se, että kaverini huomauttelevat miehen iästä ja melkein joka kerta tavatessamme kertovat, miten eivät itse pystyisi olemaan niin nuoren kanssa. Ei tunnu kivalta. En minäkään sano heidän miehistään, etten voisi olla sellaisen miehen kanssa (mikä on totta). Mitä voin sanoa, etten joudu riitoihin kaverien kanssa? Haluan että huomauttelu loppuu.
Parahin puuma, kolleegani! Sano niille että joudatte painua v*ttuun jos ette tajua sitä että kahden aikuisen välisissä suhteissa ei ole mitään huomauttelemista!
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvata. Miksi nuori mies sekaantuisi mummoon? Pakko olla joku nekro- tai gerontofiili tai muu vastaava pervo.
Miksi alapeukut???
Vastaava kommentti nuoresta naisesta saisi mammat hurraamaan.
Seksikkäät puumat saavat ilmaseks.. toisin, kun samanikäiset papat joutuu maksamaan kalliisti nuoresta naisesta.. Älä välitä kaverisi ovat vaan kateellisia nuoresta viriilistä miehestä.. Itsellä kanssa nuori rakastaja ollut pari vuotta.. enkä vaihtais pappaan..
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvata. Miksi nuori mies sekaantuisi mummoon? Pakko olla joku nekro- tai gerontofiili tai muu vastaava pervo.
Kyllä siitä poikuudesta rahalla eroon pääset sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Seksikkäät puumat saavat ilmaseks.. toisin, kun samanikäiset papat joutuu maksamaan kalliisti nuoresta naisesta.. Älä välitä kaverisi ovat vaan kateellisia nuoresta viriilistä miehestä.. Itsellä kanssa nuori rakastaja ollut pari vuotta.. enkä vaihtais pappaan..
Hahaha Ikis. Taas tätä.
Vierailija kirjoitti:
Eivät ikäiseni miehet ole pappoja vaan keski-ikäisiä miehiä. Minulla ei ole mitään heitä vastaan.
Ap
Onpa tyhmät ja kateelliset kaverit! Muistelen lämmöllä, kun tapailin 28-vuotiaana 18-vuotiasta poikaa. Sillä oli vähän huono itseluottamus, oli kiusattu reilun 2m pituudesta. Opetin hänestä itselleni sopivan seksikumppanin ja pidettiin melkein vuosi kivaa. Kaverit ja suku hyväksyivät tyypin.
Mutta sitten rakastuin ikäiseeni, mentiin nopeasti naimisiin ja saatiin lapset.
Jahas, eli ei ollut kantasuomalainen kun ei tullut vastausta.
Noh toi kertookin kaiken tarvittavan. Itse laittaisin välit poikki sinunlaiseen ystävään.
Kerrot ystävillesi että hän on niin kovapoika
Panemaan että sukatpyörii jaloissa
Siis toisinpäinhän sitä sanomista nimen omaan tuleekin. Näin päin ei, kuten tästäkin ketjusta huomataan.
Jälkimmäisestä virkkeestä samaa mieltä.