Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on suhde 29-vuotiaan miehen kanssa ja kaverit eivät hyväksy sitä

Vierailija
30.09.2019 |

Itse olen 48-vuotias. Mies on kiva, järkevä ja kypsä ja seksuaalisesti sovimme loistavasti yhteen. Ei tämän ole tarkoitus olla loppuelämän suhde, mutta nyt on mukavaa tapailla. Ikävää on se, että kaverini huomauttelevat miehen iästä ja melkein joka kerta tavatessamme kertovat, miten eivät itse pystyisi olemaan niin nuoren kanssa. Ei tunnu kivalta. En minäkään sano heidän miehistään, etten voisi olla sellaisen miehen kanssa (mikä on totta). Mitä voin sanoa, etten joudu riitoihin kaverien kanssa? Haluan että huomauttelu loppuu.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano suoraan, ettet halua kuunnella heidän huomatteluaan tuosta asiasta. Ovat tuoneet kantansa esiin ja se saa riittää.

Vierailija
2/33 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on vaan kateellisia. Älä välitä mokomasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kyllä paheksuttavaa että sinulla on joku nuori boytoy seksileluna. Paljonko sille annat käyttörahaa kk?

Vierailija
4/33 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaisiko se kovasti, vaikka tuollaisten kavereiden kanssa riitautuisikin. Tulisi ehkä hankittua parempia tilalle.

Vierailija
5/33 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä varman tulisi sanomista jos olisi toisinpäin, kun se on niin yleistä. Mutta onneksi muut ihmiset eivät kahden aikuisen tekemisiin voi vaikuttaa joten tehkää mitä itse haluatte

Vierailija
6/33 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se kyllä paheksuttavaa että sinulla on joku nuori boytoy seksileluna. Paljonko sille annat käyttörahaa kk?

Hän käy töissä ja tienaa omat rahansa, koska on aikuinen, kuten minäkin olin kolmekymppisenä.

Ap

Vierailija
7/33 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutta ikisketjua tulille, tällä kertaa vaihtelun vuoksi mies nuorempi kuin nainen.

Vierailija
8/33 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano suoraan että nyt riittää kuittailu aiheesta, on loukkaavaa. Jos se ei lopu ala vaan etääntyä heistä. Ei ole asiallista kommentointia kavereilta.

Vierailija
9/33 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano suoraan että nyt riittää kuittailu aiheesta, on loukkaavaa. Jos se ei lopu ala vaan etääntyä heistä. Ei ole asiallista kommentointia kavereilta.

He ovat rakkaita ystäviäni, en halua etääntyä, mutta jotenkin haluaisin itseäni puolustaa.

En tässä markkinoi kenellekään mitään enkä yritä provosoida mihinkään. Tämä on ihan mun henkilökohtainen asiani. Tämä sille, joka vihjaili uudesta ikäeroketjusta.

Ap

Vierailija
10/33 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haittaisiko se kovasti, vaikka tuollaisten kavereiden kanssa riitautuisikin. Tulisi ehkä hankittua parempia tilalle.

Kavereita ei niin vain hankita, varsinkaan tällä iällä.

Ap

Vierailija
11/33 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvata. Miksi nuori mies sekaantuisi mummoon? Pakko olla joku nekro- tai gerontofiili tai muu vastaava pervo.

Vierailija
12/33 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako nimi A:lla?

Vierailija
13/33 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah-med kirjoitti:

Alkaako nimi A:lla?

Ei ala.

Ap

Vierailija
14/33 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He ovat rakkaita ystäviäni, en halua etääntyä, mutta jotenkin haluaisin itseäni puolustaa.

En tässä markkinoi kenellekään mitään enkä yritä provosoida mihinkään. Tämä on ihan mun henkilökohtainen asiani. Tämä sille, joka vihjaili uudesta ikäeroketjusta.

Ap

Ymmärrän että he ovat sinulle tärkeitä mutta ei hyvät ystävät saa kohdella huonosti.

Vierailija
15/33 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ystävyys kestää asiallisen välienselvittelyn.

Toisaalta, jos et halua puhua aiheesta ystäviesi kanssa, älä puhu aiheesta. Älä tuo itse esiin, älä vastaa kysymyksiin. Hymyile.

Minulla on tai oli hyvä ystävä, jonka on vaikea suhtautua rakkausjuttuihini. Hänellä itsellään on ollut pitkä kuiva kausi, minulla taas muutama lyhyt juttu pitkän suhteen jälkeen. Hän on mm. huutoraivonnut eräälle miehelle, jota tapailin, mitättömästä syystä.

Pidän nyt vähän etäisyyttä häneen. Kerron olennaiset tavatessamme, enkä välttämättä niitäkään, ellei hän kysy. Toivon hänen löytävän itselleen rakkauden, ja sitä tai muuta käännettä odotellessa tapaamme harvemmin.

Vierailija
16/33 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kantasuomalainen?

Vierailija
17/33 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa harmi, että olet nainen. Jos olisit mies, sinua kadehdittaisiin ystäviesi toimesta...ja muutama heistä yrittäisi iskeä nuorta ystävääsi....

Vierailija
18/33 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan hamsterimiehen kanssa?

Vierailija
19/33 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettava tätinainen. 

Vierailija
20/33 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjustakin näkee, miten vaikea monen on suhtautua neutraalisti. Vaikka todellakin kahden selkeästi aikuisen ihmisen tekemiset eivät pitäisi muiden mieltä nitkauttaa.

Ehkä voisit varautua seuraavaan kertaan miettimällä valmiiksi sanasi. Voisit sanoa ystävällisellä äänellä ja hymyillen, että tulet surulliseksi huomauttelusta ja että ette vahingoita suhteellanne ketään muita. Tyyneyden säilyttäminen on tärkeää. Jos vihastut, niin ystäväsi menevät puolustusasemiin. Mutta tyyntä ja ystävällistä sinua he "joutuvat" kuuntelemaan. Jos joku vielä kehtaa sanoa jotain sen jälkeen, niin voinet toistaa, että hänen asenteensa tekee sinut surulliseksi ja ystävältä odottaisi myötämielisempää suhtautumista.

Yläpeukkua teille. Ja positiivisena asiana: tuollaiset vastatuulet vain hitsaavat tietä tiukemmin yhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi