Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"On se kumma, kun toiset yrittää parhaansa mukaan elää ilmastoa säästävästi, ja tinkiin elämässä monista asioista, ja sitten Laine hankkiin tuollaisen ilmaston saastuttajan."

Vierailija
30.09.2019 |

Ilmastoöyhöttäjät itkee jopa siitä, että rahansa ansainnut ihminen kuluttaa ne rahat kalliiseen autoon ja tuo Suomelle verorahoja.

https://www.is.fi/nhl/art-2000006256050.html

Fakta vain on, että jos näillä öyhöillä olisi varaa niin hekin ostaisivat Lambon.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan jaksa. Minun puolestani saavat öyhöttää maailman tappiin saakka- en aio muuttaa mitään. Eikä kukaan tuttavapiirissänikään. Me kuollaan ihan kaikki joka tapauksessa, tavalla tahi toisella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla