Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko psykiatri määrätä ehkäisypillerit? (Hätätilanne)

Vierailija
30.09.2019 |

Tiedän, että otsikko voi olla absurdi, mutta kysyn kuitenkin: voiko psykiatri määrätä e-pillerit?

Olemme seurustelleet miehen kanssa vajaa kaksi vuotta ja olemme asuneet yhdessä vuoden. Mies on henkisesti väkivaltainen, mutta en voi lähteä suhteesta, koska hän on sanonut, että "tekee elämästäni helvettiä" jos lähden.

Ehkäisy jätettiin miehen toiveesta pois joitakin kuukausia sitten, mutta vielä en ole tullut raskaaksi. Pelkään kuollakseni, että tulenkin raskaaksi ja olen todella sidottu mieheen loppuelämäkseni.

Olen psykiatrisen hoidon piirissä. Mietin, että voisiko psykiatrini kirjoittaa minulle e-pillerireseptin, jotta saisin ehkäisyn miehen huomaamatta. Jos varaan ajan terveyskeskukseen, mies kyselee käynnin syytä ja joutuisin kertomaan totuuden, eikä se ole nyt vaihtoehto. Psykiatrilla käyntiä minun ei tarvitsisi selittää, voisin sanoa, että fiksaillaan lääkitystä, mikä ei olisi ollenkaan tavatonta.

Onko kukaan koskaan saanut reseptiä ehkäisyyn psykiatrilta?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos otat nyt puhelimen, avaimet ja lompakon ja kävelet ovesta ulos ja menet turvakotiin.

Vierailija kirjoitti:

Jospa kertoisit psykiatrille tilanteesi, ja hän järjestäisi sinut turvakotiin.

Kiitos näistä vastauksista. En ole vielä valmis lähtemään ja ottamaan riskiä. Nyt ensiarvoista olisi saada ehkäisy kuntoon.

Ap

Sinulla on tasan 0% riskiä turvakodissa. Siellä olet valvonnassa 24/7, lisäksi jos haluat hakea jotain kotoa he voivat järjestää sinulle poliisit saattamaan. Et todellakaan ole turvassa jos mies saa selville että ehkäiset vaan sinä voi kuolla. Lähde suoraan sieltä psykiatrilta turvakotiin etkä enää palaa. 

Vierailija
22/26 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä eläinlääkäri? Voiko määrätä ihmisille lääkkeitä?

Vastauksia nyt. Onhan hänkin lääkäri. 

En suoraan sanottuna ymmärrä miksi minulle pitää vttuilla, kun ihan asiallisesti kysyn neuvoa hätätilanteessa. Saan kuunnella sitä tarpeeksi kotona, kiitos vain.

Kiitos asiallisista vastauksista. Nyt kehtaan kysyä asiaa hoitajaltani tapaamisessamme tällä viikolla.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos pidät haarat kiinni? Miksi edes lopetit pillerit, olisit sanonut ettet halua raskautua. Ihme kynnysmatto.

Idiootti.

Vierailija
24/26 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, tietysti voi. Pystytkö piilottamaan pillerit mieheltä tarpeeksi hyvin?

Vierailija
25/26 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä eläinlääkäri? Voiko määrätä ihmisille lääkkeitä?

Vastauksia nyt. Onhan hänkin lääkäri. 

En suoraan sanottuna ymmärrä miksi minulle pitää vttuilla, kun ihan asiallisesti kysyn neuvoa hätätilanteessa. Saan kuunnella sitä tarpeeksi kotona, kiitos vain.

Kiitos asiallisista vastauksista. Nyt kehtaan kysyä asiaa hoitajaltani tapaamisessamme tällä viikolla.

Ap

En vittuile, olen aidosti kiinnostunut asiasta. Käytän usein lemmikkiäni eläinlääkärissä ja siellä voisin epäilyksettä kysellä lääkkeitä kuten sinä psykiatrilla.

Vierailija
26/26 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, tietysti voi. Pystytkö piilottamaan pillerit mieheltä tarpeeksi hyvin?

Tätä olen itsekin miettinyt, mutta hyvä ajatus olisi pitää liuskaa penaalissa, jonne mies tuskin katsoo.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi