Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko täällä muita jotka ei kuule heinäsirkan ääntä?
25.07.2008 |
En muista edes lapsuudesta miltä heinäsirkka kuulostaa =(
Kommentit (4)
vasta noin 50-kymppisenä. Silloin lakkaa kuulemasta siltä taajuudelta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
en ole kuullut heinäsirkan siritystä vuosiin. Tai sitten sirkkoja ei ole osunut reiteilleni :) vaikka maalla asutaan.
Hepokateilla on varsin korkea taajuus.
Mutta sirinää ja surinaa ne kaikki on. Ei mikään kovin iso menetys, jos vaikka linnunlauluun pitäisi verrata.
Alue: Aihe vapaa
sanoo että jopas sirkat taas soittaa. Mutta minä kun en sitä vaan kuule. Ap