En tykkää Ikeasta yhtään
Paskalaatuisia ja epäkäytännöllisesti suunniteltuja huonekaluja, jotka lähinnä vain näyttävät katalogien sivuilla oikeilta huonekaluilta, mutta eivät täytä niiden funktionaalista tarkoitusta.
Esim. itse ostin sieltä kerran kirjoituspöydän, joka kyllä näytti ihan hyvältä kuvastossa, mutta kootessa paljastui, ettei pöytälevyä saa mitenkään kiinni niiden alle asetettujen laatikostojen päälle, vaan se vaan asettiin irrallisena niiden päälle.
Lisäksi Ikean myymälät on rakennettu todella asiakasepäystävällisiksi, koska asiakas ei voi vaan kävellä etsimänsä tuotteen luokse ja painella samantien kassalle, vaan pitää kävellä koko puolen kilometrin kierros koko jättimyymälän läpi, että myymälästä pääsee edes ulos. Todella epäinhimillistä ja traumatisoivaa kaltaiselleni klaustrofobiselle, paniikkihäiriöstä kärsivälle ja maltittomalle ihmiselle, vaikka se lisääkin kenties asiakkaiden heräteostohalukkuutta.
Annan Ikealle asiakasystävällisyyden ja tuotteiden laadun puolesta arvosanan 1/5. Kannustan kaikkia muitakin boikotoimaan kyseistä ruotsalaista, kertakäyttökulutukseen yllyttävää ja huonolaatuista tavaraa myyvää huijausketjua.
Myöskin Ikean tarjoamat ruuat ja juomat ovat varsin alatasoisia.
T. Mies, 26v
Kommentit (45)
Sehän on se ikea kaupan idea. Facepalm.
Kaikkiin Ikean tuotteisiin, niiden materiaaleihin ja kokoamisohjeisiin voi tutustua etukäteen netin välityksellä.
Jos siitä huolimatta katsoo tehneensä virheostoksen, tuotteen voi käsittääkseni palauttaa vuoden sisällä ostohetkestä.
Mikä muu huonekaluliike tarjoaa vastaavan edun?
Mun mielestä Ikea on loistava! Ja plussaa niistä kokoamisohjeista; minkään muun liikkeen kalusteissa ei ole mun mielestä niin selkeät ja helpot ohjeet kuin Ikean.
Rakastan Ikeaa! Hyvä palvelu, hauskat tuotteet.
Kummaa kitinää.