Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toimiiko käsi vesilasiin- temppu?

Vierailija
29.09.2019 |

Vietimme eilen pienellä ystäväporukalla iltaa ja eräs nainen nukahti vähän ennen aikojaan. Joku sitten keksi, että laitetaan sen käsi lämpimällä vedellä täytettyyn vesilasiin niin se kastelee sängyn. Olin itse hyvin skeptinen, mutta kun tuota kokeiltiin, tämä nainen pissasi oikeasti kunnon lätäkön sänkyynsä.

Oliko kyse vain sattumasta vai voiko tuo oikeasti toimia?Jos toimii, niin mihin se muka perustuu. Onko kukaan muu kokeillut ikinä kyseistä temppua ja saanut sitä toimimaan?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 5-7 lk tuota koitettiin aina yökyläsynttäreillä. Kerran taidettiin saada onnistumaan, sekin oli tyttö jolla oli muutenkin satunnaista kastelua

Vierailija
2/34 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut on pissitetty tolla tempulla sänkyyn joskus varhaisteininä, kun isosisko päätti pitää kavereineen hauskaa :D eli toimii kyllä, syy on täysi mysteeri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä oli sellainen fantasia että hän tekisi mulle joskus tuon prankin, tilasi aikuisten vaipankin ettei menisi  sänky  pilalle :D Suostuin tuohon lopulta miehen mieliksi, heräsin kun se alkoi asetella kättäni lasiin mutta päätin esittää nukkuvaa ja kastella sen vaipan. Mies on vieläkin aivan onnessaan tuosta kokemuksesta :D Itsellekin jäi hauska muisto

Vierailija
4/34 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuo voi toimia

Vierailija
5/34 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä oli sellainen fantasia että hän tekisi mulle joskus tuon prankin, tilasi aikuisten vaipankin ettei menisi  sänky  pilalle :D Suostuin tuohon lopulta miehen mieliksi, heräsin kun se alkoi asetella kättäni lasiin mutta päätin esittää nukkuvaa ja kastella sen vaipan. Mies on vieläkin aivan onnessaan tuosta kokemuksesta :D Itsellekin jäi hauska muisto

Vaikutat unelmavaimolta :)

Vierailija
6/34 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeiltiin tuota joskus veljen kanssa teineinä kun oltiin kahdestaan yö kotona. Ostettiin jotkut nuorten yökasteluvaipat, puettiin päälle ja sovittiin että sille  kumpi nukahtaa ensin niin tehdään tuo temppu. Nukahdettiin sitten molemamt ja aamulla vanhemmat löysi meidät samasta sängystä vaipat päällä nukkumasta :DD oli vähän selittelemistä

Vierailija
7/34 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo joihinkin toimii, samoin se että nukkuvan henkilön korvan juuressa kaatelee vettä lasista toiseen niin että lorina kuuluu

Vierailija
8/34 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeiltiin tuota joskus veljen kanssa teineinä kun oltiin kahdestaan yö kotona. Ostettiin jotkut nuorten yökasteluvaipat, puettiin päälle ja sovittiin että sille  kumpi nukahtaa ensin niin tehdään tuo temppu. Nukahdettiin sitten molemamt ja aamulla vanhemmat löysi meidät samasta sängystä vaipat päällä nukkumasta :DD oli vähän selittelemistä

Aika paha. Olitteko kuivia kuitenkin?

Vierailija
9/34 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko vesilasiin kuplia jos pieraisen siihen kananmunanhajuisen pierun? T. Jonne 18v

Vierailija
10/34 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut on pissitetty tolla tempulla sänkyyn joskus varhaisteininä, kun isosisko päätti pitää kavereineen hauskaa :D eli toimii kyllä, syy on täysi mysteeri

Mä taas oon se isosisko joka on pissittänyt pikkusiskonsa ja sen yökyläilevän kaverin sänkyyn tällä tempulla aikanaan. Se juttu on siinä, että sitä kättä täytyy pitää siellä lasissa useampi minuutti.

Vierailija
11/34 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat kakarat saisi nukkua vaipoissa ainakin niin kauan että turhaan ostettu vaippapaketti tulee käytettyä jos tuollaista keksisivät...

Vierailija
12/34 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanasti tehty sinulta ja aika suloinen fantasia miehelläsi :)

Vierailija
13/34 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika paha. Olitteko kuivia kuitenkin?

Varmaan ihminen alkaakin pissata unissaan kun vaan laittaa vaipan kerran jalkaan yöksi

Vierailija
14/34 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei saatu toimim aan mutta kyllä tätä kultaisessa lapsuudessa ja nuoruudessa yritettiin :D

Vierailija
15/34 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykin kokeilla jonain yönä tuota poikaystävään kun kerran näin moni on onnistunut. Olisi aika söpöä nähdä kun se herää nolostuneena pissat housussa.

Vierailija
16/34 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyykin kokeilla jonain yönä tuota poikaystävään kun kerran näin moni on onnistunut. Olisi aika söpöä nähdä kun se herää nolostuneena pissat housussa.

Tuo kannattaa toistaa säännöllisesti aia pari kertaa vuodessa. Miestä on aina ihanaa lohduttaa vahingon jälkeen ja pysyy mukavasti vähän tossun alla

Vierailija
17/34 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahhah, jos löytäisin omat teinipoikani vierekkäin nukkumasta vaipat jalassa niin saisin varmaan sydärin :D 

Vierailija
18/34 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä herään ainakin jos mua kusettaa, herään monta kertaa yöllä kyselle. Ei toimisi. Herään jo muutenin pieneenkin rasahdukseen.

Vierailija
19/34 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo kannattaa toistaa säännöllisesti aia pari kertaa vuodessa. Miestä on aina ihanaa lohduttaa vahingon jälkeen ja pysyy mukavasti vähän tossun alla

Mies taitaa olla vauvasi. Imetätkö sitä myös ja vaihdat hänen vaippojaan?

Vierailija
20/34 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hauska tarina tähän temppuun liittyen. Tästä oli joskus puhetta kun olin joku 10v ja päätin innostuneena testata isoveljeen heti seuraavana yönä. Jännitin kauheasti monta tuntia etukäteen että mahtaako onnistua. Hiivin sitten lasin kanssa puolenyön jälkeen isoveljen huoneeseen ja aloin siirtää varovasti lasia hänen kätensä alle. Veli ei ollut kuitenkaan nukahtanut ja huusi aivan täysillä "BÖÖ". Mä säikähdin kauheesti ja lensin perseelleni lattialle, pelästyneenä multa itseltäni pääsi pissat housuun.

Eli ei ihan putkeen mennyt mulla, mutta pyykkiä tuli kuitenkin