Toimiiko käsi vesilasiin- temppu?
Vietimme eilen pienellä ystäväporukalla iltaa ja eräs nainen nukahti vähän ennen aikojaan. Joku sitten keksi, että laitetaan sen käsi lämpimällä vedellä täytettyyn vesilasiin niin se kastelee sängyn. Olin itse hyvin skeptinen, mutta kun tuota kokeiltiin, tämä nainen pissasi oikeasti kunnon lätäkön sänkyynsä.
Oliko kyse vain sattumasta vai voiko tuo oikeasti toimia?Jos toimii, niin mihin se muka perustuu. Onko kukaan muu kokeillut ikinä kyseistä temppua ja saanut sitä toimimaan?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hauska tarina tähän temppuun liittyen. Tästä oli joskus puhetta kun olin joku 10v ja päätin innostuneena testata isoveljeen heti seuraavana yönä. Jännitin kauheasti monta tuntia etukäteen että mahtaako onnistua. Hiivin sitten lasin kanssa puolenyön jälkeen isoveljen huoneeseen ja aloin siirtää varovasti lasia hänen kätensä alle. Veli ei ollut kuitenkaan nukahtanut ja huusi aivan täysillä "BÖÖ". Mä säikähdin kauheesti ja lensin perseelleni lattialle, pelästyneenä multa itseltäni pääsi pissat housuun.
Eli ei ihan putkeen mennyt mulla, mutta pyykkiä tuli kuitenkin
Hah, nää tällaset jutut oli ihan parhaita lapsena isossa perheessä :D
Ei tietenkään toimi. Aloittajan tarina on fiktiota, ja jos jollekin on noin oikeasti käynyt, niin vesilasilla ja sänkyyn kusemisella ei ole ollut mitään yhteyttä toisiinsa.
Voi olla urbaanilegenda, mutta useammasta suusta olen kuullut että tuo metodi olisi joskus oikeasti toiminut. Mutta tiedä häntä
Tuota ei edes lapsena tullut testattua, kutittelimme kyllä usein siskoni kanssa toisiamme niin kauan että jommalta kummalta tuli housuun. Vanhemmat arvostivat suuresti tätä leikkiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeiltiin tuota joskus veljen kanssa teineinä kun oltiin kahdestaan yö kotona. Ostettiin jotkut nuorten yökasteluvaipat, puettiin päälle ja sovittiin että sille kumpi nukahtaa ensin niin tehdään tuo temppu. Nukahdettiin sitten molemamt ja aamulla vanhemmat löysi meidät samasta sängystä vaipat päällä nukkumasta :DD oli vähän selittelemistä
Omat kakarat saisi nukkua vaipoissa ainakin niin kauan että turhaan ostettu vaippapaketti tulee käytettyä jos tuollaista keksisivät...
ja sitten ne tottuisi liruttelemaan unissaan ja saisit ostaa heille vaippa paketteja jatkossakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeiltiin tuota joskus veljen kanssa teineinä kun oltiin kahdestaan yö kotona. Ostettiin jotkut nuorten yökasteluvaipat, puettiin päälle ja sovittiin että sille kumpi nukahtaa ensin niin tehdään tuo temppu. Nukahdettiin sitten molemamt ja aamulla vanhemmat löysi meidät samasta sängystä vaipat päällä nukkumasta :DD oli vähän selittelemistä
Aika paha. Olitteko kuivia kuitenkin?
Mä taisin vielä aamuyöllä pissata siihen vaippaan ja nukahtaa uusiks kun ei huvittanut nousta vessaan. Onneks vanhemmat ei mitään vaippa tarkistusta pitäneet aamulla
Toi on paras pränkki, toimii joihinkin silloin tällöin jos on sitkeässä unessa ja juonut paljon nestettä :)
Myytinmurtajat ovat testanneet tämän, pelkkää urbaanilegendaa! Busted.
Vierailija kirjoitti:
Myytinmurtajat ovat testanneet tämän, pelkkää urbaanilegendaa! Busted.
Ootko kuullu jäätyneestä makkarasta pyllystä? Tuhoaa kuulemma sulkijalihaksen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hauska tarina tähän temppuun liittyen. Tästä oli joskus puhetta kun olin joku 10v ja päätin innostuneena testata isoveljeen heti seuraavana yönä. Jännitin kauheasti monta tuntia etukäteen että mahtaako onnistua. Hiivin sitten lasin kanssa puolenyön jälkeen isoveljen huoneeseen ja aloin siirtää varovasti lasia hänen kätensä alle. Veli ei ollut kuitenkaan nukahtanut ja huusi aivan täysillä "BÖÖ". Mä säikähdin kauheesti ja lensin perseelleni lattialle, pelästyneenä multa itseltäni pääsi pissat housuun.
Eli ei ihan putkeen mennyt mulla, mutta pyykkiä tuli kuitenkin
Toi oli lapsena kauheeta kun säikähtäessä lirahti housuun ja joku säikäytti kerran viikossa
Vierailija kirjoitti:
Mun miehellä oli sellainen fantasia että hän tekisi mulle joskus tuon prankin, tilasi aikuisten vaipankin ettei menisi sänky pilalle :D Suostuin tuohon lopulta miehen mieliksi, heräsin kun se alkoi asetella kättäni lasiin mutta päätin esittää nukkuvaa ja kastella sen vaipan. Mies on vieläkin aivan onnessaan tuosta kokemuksesta :D Itsellekin jäi hauska muisto
Tää oli hauska ja jotenki söpö :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut on pissitetty tolla tempulla sänkyyn joskus varhaisteininä, kun isosisko päätti pitää kavereineen hauskaa :D eli toimii kyllä, syy on täysi mysteeri
Mä taas oon se isosisko joka on pissittänyt pikkusiskonsa ja sen yökyläilevän kaverin sänkyyn tällä tempulla aikanaan. Se juttu on siinä, että sitä kättä täytyy pitää siellä lasissa useampi minuutti.
Oli asiassa perää tai ei, hämmästelen sitä, mitä joku ei muka herää tuohon. Minä ainakin heräisin sillä sekunnilla, kun joku siirtää kättäni tai se osuu veteen/lasin reunaan. Useampi minuutti olisi ihanmahdottomuus olla heräämättä.
Vain sammunut känninen nukkuu niin sikeästi, ettei tuommoiseen herää.
Joskus teineinä testattin tuota eräällä leirillä ja saatiin yksi muita kiusannut tyttö kastelemaan sänkynsä. Ei kiusannut enää sillä leirillä ketään, oli hiljaa ja häpeissään.
Jos laittaa käden mämmiin, niin on sitten pascat housussako?