Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko olette heränneet? Ts. mihin aikaan normaalisti heräätte ja alatte ahkeroimaan?

Vierailija
29.09.2019 |

Itse olen noudattanut suunnilleen tällaista rytmiä ihan tietämättäni mistään mistään voiton tunnista. Hikijumppaa en tee mutta 200m kävelyn postilaatikolle teen.

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000006253341.html

Jo mummoni sanoi että vain laiskat "makkoo" seitsemään, joten kesäisin meillä oli joka ikininen lomapäivä aamupala klo 06:45.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa artikkelissa mainitut meditointi, lukeminen ja päiväkirjailu on kyllä yks parhaimmista tavoista aloittaa aamu. Itse kyllä tykkään aloittaa aamun hieman myöhemmin ja hikiliikunnan sijaan suosin rauhallisempaa joogaa.

Vierailija
22/25 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvoin viime yönä noin neljään katseltuani yöllä 50km kävelyä. Nousin aamupäivällä, mutta en muista tarkkaa kellonaikaa. Joka tapauksessa ennen puolta yhtätoista, koska silloin muistan varmasti katsoneeni kelloa.

Yleensä nousen arkisin noin klo 8.

Nukkumaan menen noin klo 1-3 välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehokkaimmallani illala. Siksi en ole vielä aloittanut rutiineja, mutta kohta!

Sinccis

Vierailija
24/25 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hikiliikuntaa kehtaa harrastaa kerrostalossa klo 5? 20min takia on turhaa lähteä minnekkään salille tai vastaavaan, ja noin lyhytaikainen juoksulenkki ei edes tuo kunnolla hikeä pintaan.

Ehkä et juokse tarpeeksi kovaa?

Vierailija
25/25 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hikiliikuntaa kehtaa harrastaa kerrostalossa klo 5? 20min takia on turhaa lähteä minnekkään salille tai vastaavaan, ja noin lyhytaikainen juoksulenkki ei edes tuo kunnolla hikeä pintaan.

Ja jos hikiliikuntaa harrastaa heti aamusta niin eikös ole loogista mennä suihkuun sen jälkeen eikä ryhtyä suoraan muihin hommiin. Muutaman kerran oon saanut aamusta itseni raahattua salillle, ja täytyy kyllä sanoo, että kyllä töiden aloittamin sujui helpommin kun oli jo kunnolla saanut veren kiertään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan