Olen 33v mies. Ei ole pienintäkään mahdollisuutta että kiinnostuisin 40v naisesta.
Kommentit (47)
Ihan v*tun jees. Emme mekään halua alkaa sun äidiksi.
t: joukko-osasto N40
Tää kommentti on suoraan eräästä toisesta ketjusta. Sama kirjoittaja kaipaa huomiota, vai joku trolli kaivellut materiaalia käyttöönsä?
Vientiä selkeesti riittää kun viitti tollasia aloituksia laitella :'D
Pakkohan ei ole kuin kuolla ja paskantaa, eli ei sitä 40 v naista ole pakko "ottaa".
Ei lähtenyt edellinen ikisketju käyntiin, piti tekaista näemmä uusi :D
Ei sun ole mikään pakko, simple as that. Ei muakaan kiinnosta itseäni vanhemmat miehet, joten ymmärrän sua hyvin.
n37
Minä olen 37v nainen eikä ole pienintäkään mahdollisuutta että kiinnostuisin päivääkään itseäni vanhemmasta miehestä. Vielä vähäisempi mahdollisuus on että kiinnostuisin tyhmistä...😅
Nii kumma kyllä 40 v miea haluaa usein vielä alle 30 misun. Ja toisin päin sama onkin jotain ihan muuta. Toisaalta ei yllätä. Onneksi on nuoria 20 + poikia, jotka ymmärtää seikkailun päälle ;)
Neljääkymppiä lähentelevänä naisena sanon: Kiitos! En voisi itseäni nuorempaa pojua tuollaisella asenteella kuvitellakaan kumppaniksi, miehet on sitten asia erikseen, silloin ei ikä välttämättä ole se ykkösasia, kun kumpikin on kasvanut jo aikuiseksi, myös henkisesti.
Kiitos että tulit kertomaan sen tänne vauva-palstalle, tämä tieto oli tärkeä.
No hyvä, sitten yksi vähemmän yrittämästä.
Eikö sittenkään, vaikka et tietäisi naisen ikää?
Aha