Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi miehen kanssa ihanaa ja kukaan muu ei sytytä, mutta muuten menee tosi huonosti - mitä tehdä?

Vierailija
28.09.2019 |

Tämä on kauhea ongelma oikeasti.
Olen ihan eron partaalla (meillä siis uusperhe, pari kolme vuotta seurustelut ja 1,5 v asuttu yhdessä, ja uusperheongelmat on lähes ylipääsemättömän oloisia. Mies on niin omiensa puolta jatkuvasti ja pitää minua lähes vihollisena eikä kohtele minun lapsia mielestäni tasavertaisesti. Meillä on järkkyjä riitoja ja lapsetkin kärsii.)
Myöskään minua hän ei mielestäni kohtele kunnioittavasti, vaan jotenkin yliolkaisesti, vetäytyvästi ja narsistisesti. Seksin aloitteetkin teen lähes aina minä, ja monesti hän myös torjuu, tai suostuu sitten vastahankaisesti. Olen usein puutteessa kun hän tarvitsee harvemmin kuin minä. Muutenkin kärsin fyysisen läheisyyden puutteesta, siis ihan haluaisin kunnon halauksia enemmän jne.

Mutta.... silloin kun hän on seksissä mukana, niin jotenkin vain sytyn juuri HÄNESTÄ. En syty oikein muista ollenkaan. Seksi hänen kanssa on ihanaa (silloin kun hän ei suostu siis ihan vastahankaisesti). Pelkään että katuisin kuitenkin sitä jos lopetan tämän suhteen (jossa muuten tuntuu nyt olevan kaikki huonosti), kun fyysinen veto häneen on niin voimakas, eikä sitä samaa kemiaa ole löytynyt muiden kanssa.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä asutte jo yhdessä??? Mä olen seurustellut uuden miehen kanssa nyt 5,5 vuotta ja yhteen muutetaan aikaisintaan kun mun vanhin lapsi muuttaa pois kotoa (3-5 vuoden päästä). Kyllä sitä voi seurustella muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän