Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi miehen kanssa ihanaa ja kukaan muu ei sytytä, mutta muuten menee tosi huonosti - mitä tehdä?

Vierailija
28.09.2019 |

Tämä on kauhea ongelma oikeasti.
Olen ihan eron partaalla (meillä siis uusperhe, pari kolme vuotta seurustelut ja 1,5 v asuttu yhdessä, ja uusperheongelmat on lähes ylipääsemättömän oloisia. Mies on niin omiensa puolta jatkuvasti ja pitää minua lähes vihollisena eikä kohtele minun lapsia mielestäni tasavertaisesti. Meillä on järkkyjä riitoja ja lapsetkin kärsii.)
Myöskään minua hän ei mielestäni kohtele kunnioittavasti, vaan jotenkin yliolkaisesti, vetäytyvästi ja narsistisesti. Seksin aloitteetkin teen lähes aina minä, ja monesti hän myös torjuu, tai suostuu sitten vastahankaisesti. Olen usein puutteessa kun hän tarvitsee harvemmin kuin minä. Muutenkin kärsin fyysisen läheisyyden puutteesta, siis ihan haluaisin kunnon halauksia enemmän jne.

Mutta.... silloin kun hän on seksissä mukana, niin jotenkin vain sytyn juuri HÄNESTÄ. En syty oikein muista ollenkaan. Seksi hänen kanssa on ihanaa (silloin kun hän ei suostu siis ihan vastahankaisesti). Pelkään että katuisin kuitenkin sitä jos lopetan tämän suhteen (jossa muuten tuntuu nyt olevan kaikki huonosti), kun fyysinen veto häneen on niin voimakas, eikä sitä samaa kemiaa ole löytynyt muiden kanssa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/21 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika. Sitten jatkatte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa olet, seksi miehen kanssa on ihanaa. Nam.

Vierailija
4/21 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulet vaan, ettet syty muista. Etsi vapaa mies ja nauti. Voithan olla masokistikin, joka nauttii vähättelystä?

Vierailija
5/21 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompi korjata seksi kuin kaikki muu parisuhteessa.

Vierailija
6/21 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

orkku kerran viikkoon korvaa koko eletyn elämän.

Vierailija
7/21 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaile miehesi vartaloa..kiinnostaa?

Vierailija
8/21 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kun arvaan..miehessä on joku VIKA

onko se lyhykasvuinen?

Se on joutunut tyytymään suhun!

Vierailija
9/21 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihanan hellä olleella tavalla. Muut niin päällekäyviä. Edes eksäni ei sytyttänyt mua noin. Sen lähellä oon heti valmis (Mikä tietty rasittavaakin).

Ap

Vierailija
10/21 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdeterapiaan mars.

Vierailija
11/21 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyty on, ei apua. Enää hän ei suostu lähtemään mihinkään.

Ap

Vierailija
12/21 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/21 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan muu ei osaa päättää, mitä teet. Annatko vauvapalstan päättää parisuhteestasi? Onnea järkevästä elämänhallinnan ulkoistamisesta.

Vierailija
14/21 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat lastesi kärsiä tilanteesta, että saat hyvää seksiä. Miestis nyt vähän.

Vierailija
15/21 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinun oma seksuaalinen nautinto menee lasten hyvinvoinnin edelle, niin hyi helkkari! Mieti vähän!

Vierailija
16/21 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten hyvinvoinnin pitää aina olla ykkösprioriteetti ei oman satunnaisen nautinnon.

Vierailija
17/21 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä ap, pilaat lastesi elämän itsekkäällä minäminä ajattelulla. Tollanen ukko lentäs välittömästi ikkunasta läpi niin että lasit helisee. Miten saatat antaa ykon kohdella lapsiasi huonosti?

No, kun lapsesi ovat aikuisia ne muistavat äitinsä perseilyn. Mullakin todella huono äiti ja eipä ole elämässäni mukana eikä saa nähdä lapsenlapsiaan, ihan siitä syystä että salli mua lapsena hakattavan ja nöyryytettävän eikä puolustanut. Äidillekin oli tärkeintä että on MIES.

Vierailija
18/21 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en vain jaksa ymmärtää näitä eronneita, jotka ajattelevat vain alapäällään.

Lisääntyminen pitää tehdä luvanvaraiseksi, jotta nämä alapää edellä menijät eivät saa lisääntyä. Tuossakaan kuviossa ei äiti ajattele pätkääkään omia lapsiaan ja heidän hyvinvointiaan, vaan on niin itsekäs ettei enempää voi olla.

Vierailija
19/21 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero ja jatkatte seksisuhteessa.

Vierailija
20/21 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis en vain jaksa ymmärtää näitä eronneita, jotka ajattelevat vain alapäällään.

Lisääntyminen pitää tehdä luvanvaraiseksi, jotta nämä alapää edellä menijät eivät saa lisääntyä. Tuossakaan kuviossa ei äiti ajattele pätkääkään omia lapsiaan ja heidän hyvinvointiaan, vaan on niin itsekäs ettei enempää voi olla.

Ja tätäkin alapeukutti joku munahaukka -ohis-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi