Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rahat meni hukkaan eliittikumppaneissa!

Vierailija
28.09.2019 |

Koska en löytänyt ketään miestä tinderistä monen vuoden etsimisen aikana ja halusin itseni kaltaisen älykkään ja kiltin miehen, päätin mennä elittikumppaneihin. Kallistahan se on ja kirpaisi tosi pahasti, mutta ajattelin, että siellä miehet ovat vakavissaan etsimässä kumppania. Miten kävi? En päässyt kuin kerran treffeille itseäni monta vuotta vanhemman ja alemmin koulutetun miehen kanssa. Oli ihan kiva käydä lasillisella, mutta en tuntenut mitään vetovoimaa millään tasolla.

Olin itse aktiivinen ja otin kontaktia moniin miehiin saamatta kuitenkaan koskaan vastakaikua. Sen sijaan kouluttamattomat ja huonommilla luonteenpiirteillä omaavat mihet lähettävät hymiöitä. Hermo menee jo siinä vaiheessa, kun he eivät ole edes viitsineet panostaa profiiliin vaan se on selvästi pikaistuksissa tehty. Ei ole mietitty vastauksia ja jätetty tyhjäksi kysymyksiä. Suurimmalla osalla on vain yksi kuva. Itselläni on useita.

Olen pettynyt. 200 € meni kankkulan kaivoon. Sillä rahalla olisin käynyt monta kertaa tindertreffeillä. Onko kukaan muu löytänyt seuraa eliittikumppaneissa?

Kommentit (112)

Vierailija
1/112 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/112 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme homma. Eräs lääkäriystävättäreni löysi sieltä miehen, vaikka oli joutunut elämään useita vuosia sinkkuna. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/112 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eliittikumppaneissa on enemmistö naisia. Siinä yksi syy, miksi monet naiset jäävät huomiotta siellä. 

Vierailija
4/112 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel you. Täytin tänä vuonna 40 ja olen luopunut toivosta miehen löytämiseksi ja perheen perustamiseksi. Hyviä miehiä ei vaan riitä kaikille. Oma moraali ei anna myöden kakkosnaisena toimimiseksi, joten olen mieluummin yksin. 

Vierailija
5/112 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. En tajua, mikä suomalaismiehiä vaivaa! Suurin osa korkeastikoulutetuista ystävistäni ovat lapsettomia sinkkuja. Niistä, ketkä ovat perustaneet perheen, ovat tehneet sen ulkomaalaisen miehen kanssa, koska suomalaiset miehet ovat sitoutumiskammoisia saamattomia nahjuksia. Ei mikään ihme, että Suomessa syntyvyys on ennätyksellisen alhainen! 

Vierailija
6/112 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ne miehet etsivätkin naista?

Sinccis

Vierailija
7/112 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä eliittiys määritellään? Tiedän siellä olevan kaiken maailman duunareita.

Vierailija
8/112 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle naisen koulutus on vessapaperia. Et ole vieläkään sisäistänyt tätä.

Sinccis

Vierailija
9/112 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos haluat koulutetun miehen, sulla on isot tissit, hoivavietti ja nätti naama? 

Sinccis

Vierailija
10/112 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

lol.. noin miehetkin näkee deitit, täysin hukkan menneinä rahoina joilla ois voinu vaikka ostaa kirjoja, osakkeita tai herkutella kera  juustoja, lihoja ja viinejä

Vierailija
11/112 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eliittikumppani, jolle 200€ menetys kirpaisee ja pahasti?

Moinen pikkusummahan putoaa jo kolikoina taskunpohjalta kun Kaivopuiston mukulakivikatuja pitkin kävelee...

Vierailija
12/112 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikkien pitäisi mies löytää ja perhe perustaa?

Vierailija
13/112 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinccis

Juurihan tästä uutisoitiin että tutkitusti mies haluaa suhteeseen älykkään naisen kanssa. Älykkyys ja koulutus usein korreloivat.

Vierailija
14/112 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos haluat koulutetun miehen, sulla on isot tissit, hoivavietti ja nätti naama? 

Sinccis

No nyt kun kysyit, niin voin vastata rehellisesti, että nämä kaikki löytyy. En vain halunnut tehdä ulkonäöstä numeroa ja vaikuttaa itsekehuiselta. Ei riitä edes isot tissit ja nätti naama miehille... Joku italialainen mies kysyi joskus jossain deittipalvelussa multa, että mikä koira tähän on haudattu. Ei noin kauniin naisen tarvitse etsiä seuraa netistä. No niin huoh... Ei suomalaiset miehet vaan lähesty livenä paitsi kaatokännissä. 

Ap

Vierailija
15/112 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin sieltä aikoinani kuukaudessa miehen, kenen kanssa perustimme myöhemmin perheen. Kaksilla treffeillä kävin ennen häntä, sain tosi paljon viestejä miehiltä. Itse en lähestynyt ketään ensimmäisenä. Olen ammatiltani opettaja, silloin kolmekymppinen ja aika pyöreävartaloinen, mutta kauniskasvoinen ja naisellinen muuten. Miehiä kyllä riitti ihan livenäkin heti kun uskaltauduin baariin. Tämä mies kuka silloin kirjoitti minulle pitkän viestin ja kenen kanssa pariuduimme, sanoi myöhemmin ettei ikinä olisi uskaltanut lähestyä näin kaunista naista esim. baarissa. Olen siis hyvin tyytyväinen siihen että tein aikoinaan eliittikumppaneihin profiilin, vaikka koko saitin nimi jo hävetti. En tiedä mikä meno siellä on nykyään.

Vierailija
16/112 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy katsomassa OkCupid. Eikä edes tarvitse maksaa.. Tinderin omistama mutta ei pinnallinen paikka!

Vierailija
17/112 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä eliittiys määritellään? Tiedän siellä olevan kaiken maailman duunareita.

Ammattikoulutettu mies on voinut vaurastua käytännön töillä. Yliopistohumanisti kituuttaa pätkätöissä.

Uskokaa jo, ulkoisilla määreillä ei ole niin suurta merkitystä. Sensijaan itsetunnolla on. Jos ap määrittää kaiken "älykkyydellä" ja koulutuksella, yksin jää.

Pahinta on kuitenkin korkeat odotukset.

Vierailija
18/112 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sus siunatkoon!

Sinccis

Hukka soitti minulle ja sanoi, ettei saanut penniäkään!

Vierailija
19/112 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinccis

Juurihan tästä uutisoitiin että tutkitusti mies haluaa suhteeseen älykkään naisen kanssa. Älykkyys ja koulutus usein korreloivat.

Ne vaan uutisoi mitä haluatte kuulla. Jos olisit oikeasti älykäs, niin olisit tämän jo oppinut.

Sinccis

Vierailija
20/112 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinccis

Isot tissit ja hoivavietti? Imettäjääkö etsit aikuinen mies?

Jos et äititraumaasi käsittele, olisko homostelu sittenkin sun juttu ennemmin