Rahat meni hukkaan eliittikumppaneissa!
Koska en löytänyt ketään miestä tinderistä monen vuoden etsimisen aikana ja halusin itseni kaltaisen älykkään ja kiltin miehen, päätin mennä elittikumppaneihin. Kallistahan se on ja kirpaisi tosi pahasti, mutta ajattelin, että siellä miehet ovat vakavissaan etsimässä kumppania. Miten kävi? En päässyt kuin kerran treffeille itseäni monta vuotta vanhemman ja alemmin koulutetun miehen kanssa. Oli ihan kiva käydä lasillisella, mutta en tuntenut mitään vetovoimaa millään tasolla.
Olin itse aktiivinen ja otin kontaktia moniin miehiin saamatta kuitenkaan koskaan vastakaikua. Sen sijaan kouluttamattomat ja huonommilla luonteenpiirteillä omaavat mihet lähettävät hymiöitä. Hermo menee jo siinä vaiheessa, kun he eivät ole edes viitsineet panostaa profiiliin vaan se on selvästi pikaistuksissa tehty. Ei ole mietitty vastauksia ja jätetty tyhjäksi kysymyksiä. Suurimmalla osalla on vain yksi kuva. Itselläni on useita.
Olen pettynyt. 200 € meni kankkulan kaivoon. Sillä rahalla olisin käynyt monta kertaa tindertreffeillä. Onko kukaan muu löytänyt seuraa eliittikumppaneissa?
Kommentit (112)
Voi hyvänen aika, jonnet tulee tänne huutelemaan. Eikö ne teidän omat palstat riitä noihin naisten haukkumisiin? Toisaalta hyvin ymmärtää kun tulette tänne huutelemaan, kun ette saa naisten huomiota muuten.
Palstalta ei taida ainakaan eliittikumppaneita löytyä.
Sorry, ap. Et siis löydä vastausta kysymykseesi täältä.
Vierailija kirjoitti:
Mieslukijaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos haluat koulutetun miehen, sulla on isot tissit, hoivavietti ja nätti naama?
Sinccis
No nyt kun kysyit, niin voin vastata rehellisesti, että nämä kaikki löytyy. En vain halunnut tehdä ulkonäöstä numeroa ja vaikuttaa itsekehuiselta. Ei riitä edes isot tissit ja nätti naama miehille... Joku italialainen mies kysyi joskus jossain deittipalvelussa multa, että mikä koira tähän on haudattu. Ei noin kauniin naisen tarvitse etsiä seuraa netistä. No niin huoh... Ei suomalaiset miehet vaan lähesty livenä paitsi kaatokännissä.
Ap
Ehkei kuitenkaan ole jos miehen löytyminen on noin vaikeaa? Näteillä ja mukavilla naisilla on tajuton kysyntä ja miehiä ei kiinnosta tutkintosi.
Juu, sanoit sen itse... näteillä ja... mukavilla.
Eli ap on oikeassa, ei riitä nätti naama ja isot tissit.
Joo ja miehille tiedoksi, että suurimmalle osalle naisista ei ole miehen koulutus tärkeä.Iso k* ja hyvä sängyssä on tärkeämpää.Toimeentulo hankitaan itse, ja älykäs keskusteluseura muualta.
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin mieluummin korkeastikoulutetun työttömän kiltin miehen kuin ammattikoulun käyneen hyvätuloisen yrittäjän rentun, varsinkin jos se yrittäjä vielä kittaa olutta ja tupakoi, niin kuin alemmin koulutetut usein tekevät. Suomessa korkeakoulutus on vapaata kaikille. Se, ettei sitä ole osannut hyödyntää, kertoo jo jotain ihmisen älykkyydestä. Tämän sanon kaikella kunnioituksella, ihmisarvo on silti sama kaikilla. En vain näe tulevaisuutta ihmisen kanssa, joka ei ole kiinnostunut kehittämään itseään. Ap
Sen takia minullekaan ei kelpaa mitkään pätkätyömaisterit tai amk-rotat.
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvänen aika, jonnet tulee tänne huutelemaan. Eikö ne teidän omat palstat riitä noihin naisten haukkumisiin? Toisaalta hyvin ymmärtää kun tulette tänne huutelemaan, kun ette saa naisten huomiota muuten.
Koko ketju on jonnen aloittama, ja suurin osa kirjoituksista. Tämä palsta on mennyt pilalle, kun tänne on pesiytynyt näitä av-ul€ja.Ne on kuin pskakärpäsiä, ei pääse eroon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieslukijaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos haluat koulutetun miehen, sulla on isot tissit, hoivavietti ja nätti naama?
Sinccis
No nyt kun kysyit, niin voin vastata rehellisesti, että nämä kaikki löytyy. En vain halunnut tehdä ulkonäöstä numeroa ja vaikuttaa itsekehuiselta. Ei riitä edes isot tissit ja nätti naama miehille... Joku italialainen mies kysyi joskus jossain deittipalvelussa multa, että mikä koira tähän on haudattu. Ei noin kauniin naisen tarvitse etsiä seuraa netistä. No niin huoh... Ei suomalaiset miehet vaan lähesty livenä paitsi kaatokännissä.
Ap
Ehkei kuitenkaan ole jos miehen löytyminen on noin vaikeaa? Näteillä ja mukavilla naisilla on tajuton kysyntä ja miehiä ei kiinnosta tutkintosi.
Joo ja miehille tiedoksi, että suurimmalle osalle naisista ei ole miehen koulutus tärkeä.Iso k* ja hyvä sängyssä on tärkeämpää.Toimeentulo hankitaan itse, ja älykäs keskusteluseura muualta.
Koomikko, suurin osa naisista ei ole asemassa jossa he pystyvät valitsemaan tai hankkimaan toimeentuloa.
Vai tarkoititko kotimaisia siideriva.laita?
Kirurki kirjoitti:
Eliittikumppani, jolle 200€ menetys kirpaisee ja pahasti?
Moinen pikkusummahan putoaa jo kolikoina taskunpohjalta kun Kaivopuiston mukulakivikatuja pitkin kävelee...
Kaivopuistossa ei ole mukulakivikatuja.
Eliitti King-Size paksu ja suonikas, 200€!
Vierailija kirjoitti:
Kirurki kirjoitti:
Eliittikumppani, jolle 200€ menetys kirpaisee ja pahasti?
Moinen pikkusummahan putoaa jo kolikoina taskunpohjalta kun Kaivopuiston mukulakivikatuja pitkin kävelee...
Kaivopuistossa ei ole mukulakivikatuja.
Meinaatko, että tuo oli ainoa epäuskottava asia tuossa jutussa? 😀
Okcupid on täynnä hörhöjä. Jos haluat normaalin miehen niin kierrä kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. En tajua, mikä suomalaismiehiä vaivaa! Suurin osa korkeastikoulutetuista ystävistäni ovat lapsettomia sinkkuja. Niistä, ketkä ovat perustaneet perheen, ovat tehneet sen ulkomaalaisen miehen kanssa, koska suomalaiset miehet ovat sitoutumiskammoisia saamattomia nahjuksia. Ei mikään ihme, että Suomessa syntyvyys on ennätyksellisen alhainen!
Väärin !
Suomalaiset miehet EIVÄT ole sitoutumiskammoisia. Me olemme ainoastaan sitoutumiskammoisia suomalaisten ali-laatuisten ja jopa ihan suoraan sanottuna laaduttomien naisten kanssa. Mutta kun vastinparina on ulkomainen, laadukas normaalipainoinen, ei femakkoisuuden mädättämä saara särmä, joka vain nihilistinä yrittää vängätä itselleen lisää etuisuuksia ja päästä mieheksi miehen paikalle, sellaisten naisten kanssa me haluamme sitoutua ja perusta perheen jossa on mahdollisimman monta lasta.
Tässä on aidosti niin kovan tason ristiriita, että omat tippaleipäaivot menevät heti aina vikasietotilaan.
Meinaan miten voisi ikinä olla mahdollista, että jollain aidosti niin kovan tason alfamiehellä kuin mukamas aina ollaan olisi ikinä a. minkään tason aikaa, saati b. tarvetta tulla AV:lle julistamaan oon muuten alfa.
Väitän, että tämä ei vaan ole mahdollista. Sitten mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. En tajua, mikä suomalaismiehiä vaivaa! Suurin osa korkeastikoulutetuista ystävistäni ovat lapsettomia sinkkuja. Niistä, ketkä ovat perustaneet perheen, ovat tehneet sen ulkomaalaisen miehen kanssa, koska suomalaiset miehet ovat sitoutumiskammoisia saamattomia nahjuksia. Ei mikään ihme, että Suomessa syntyvyys on ennätyksellisen alhainen!
Kohtaaminen? Suuri osa omista korkeakoulutetuista tutuistani on lapsettomia sinkkuja. Ja siis miehiä. Eivät ole sitoutumiskammoisia eivätkä nahjuksia. Eivät saa, koska eivät etsi lyhyitä panosuhteita tinderistä tms. Nämä alustat mielletään edelleen alemman keskiluokan paikoiksi. Eliittikumppanit-palvelua en tunne mutta miespuoliset eliittikumppanit eivät sinne ilmeisesti siis hakeudu? Syyttelyllä ei asiaa kyllä paranneta.
Vierailija kirjoitti:
Sekoititko pannariin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse löysin sieltä aikoinani kuukaudessa miehen, kenen kanssa perustimme myöhemmin perheen. Kaksilla treffeillä kävin ennen häntä, sain tosi paljon viestejä miehiltä. Itse en lähestynyt ketään ensimmäisenä. Olen ammatiltani opettaja, silloin kolmekymppinen ja aika pyöreävartaloinen, mutta kauniskasvoinen ja naisellinen muuten. Miehiä kyllä riitti ihan livenäkin heti kun uskaltauduin baariin. Tämä mies kuka silloin kirjoitti minulle pitkän viestin ja kenen kanssa pariuduimme, sanoi myöhemmin ettei ikinä olisi uskaltanut lähestyä näin kaunista naista esim. baarissa. Olen siis hyvin tyytyväinen siihen että tein aikoinaan eliittikumppaneihin profiilin, vaikka koko saitin nimi jo hävetti. En tiedä mikä meno siellä on nykyään.
Et voi olla opettaja ja kirjoittaa noin huonoa suomea.
Hmmm, miten opettaja on eliittiä? Keskitason palkka ja ei mikään arvostettu ammatti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle naisen koulutus on vessapaperia. Et ole vieläkään sisäistänyt tätä.
Sinccis
Tämä keskustelu ei koske sinua, koska sinulla ei ole naista, etkä tule koskaan saamaan, joten ketään ei kiinnosta sinun näkemyksensä, noska niistä ei ole mitään hyötyä kenellekkään
Täytyy kyllä kompata sinccistä. Näin se pääosin menee. Valitan..elämäntapaluuserit sitten erikseen.
mies51v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle naisen koulutus on vessapaperia. Et ole vieläkään sisäistänyt tätä.
Sinccis
Juurihan tästä uutisoitiin että tutkitusti mies haluaa suhteeseen älykkään naisen kanssa. Älykkyys ja koulutus usein korreloivat.
Mutta mies haluaa myös nuoremman ja kauniin älykkään naisen.
Vierailija kirjoitti:
Sääli jos minun kohteliaat pakit ensimmäisessä viestissä, teki minustakin hörhön. Mutta etsin omiin arvoihin sopivaa naista itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieslukijaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinccis
Ap
Koomikko, suurin osa naisista ei ole asemassa jossa he pystyvät valitsemaan tai hankkimaan toimeentuloa.
Vai tarkoititko kotimaisia siideriva.laita?
No sinun näkökulmasta, joo, mutta kun käy töissä niin tienaa paljon paljon enemmän kuin mitä sinun saamasi sossun tuet on.Palkkatyöllä voi elättää itsensä, suosittelen
Pitäisi sinunkin miehen panna sinua vähän useammin, että et olisi noin kireä.Ymmärrän, että seksin puute vaivaa...