Rahat meni hukkaan eliittikumppaneissa!
Koska en löytänyt ketään miestä tinderistä monen vuoden etsimisen aikana ja halusin itseni kaltaisen älykkään ja kiltin miehen, päätin mennä elittikumppaneihin. Kallistahan se on ja kirpaisi tosi pahasti, mutta ajattelin, että siellä miehet ovat vakavissaan etsimässä kumppania. Miten kävi? En päässyt kuin kerran treffeille itseäni monta vuotta vanhemman ja alemmin koulutetun miehen kanssa. Oli ihan kiva käydä lasillisella, mutta en tuntenut mitään vetovoimaa millään tasolla.
Olin itse aktiivinen ja otin kontaktia moniin miehiin saamatta kuitenkaan koskaan vastakaikua. Sen sijaan kouluttamattomat ja huonommilla luonteenpiirteillä omaavat mihet lähettävät hymiöitä. Hermo menee jo siinä vaiheessa, kun he eivät ole edes viitsineet panostaa profiiliin vaan se on selvästi pikaistuksissa tehty. Ei ole mietitty vastauksia ja jätetty tyhjäksi kysymyksiä. Suurimmalla osalla on vain yksi kuva. Itselläni on useita.
Olen pettynyt. 200 € meni kankkulan kaivoon. Sillä rahalla olisin käynyt monta kertaa tindertreffeillä. Onko kukaan muu löytänyt seuraa eliittikumppaneissa?
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos haluat koulutetun miehen, sulla on isot tissit, hoivavietti ja nätti naama?
Sinccis
No nyt kun kysyit, niin voin vastata rehellisesti, että nämä kaikki löytyy. En vain halunnut tehdä ulkonäöstä numeroa ja vaikuttaa itsekehuiselta. Ei riitä edes isot tissit ja nätti naama miehille... Joku italialainen mies kysyi joskus jossain deittipalvelussa multa, että mikä koira tähän on haudattu. Ei noin kauniin naisen tarvitse etsiä seuraa netistä. No niin huoh... Ei suomalaiset miehet vaan lähesty livenä paitsi kaatokännissä.
Ap
Mitä ihmeen väliä sillä kännillä on? Ei kai se loppuelämää ole kännissä. Sitten kannattaa jättää, jos se alkoholisti on.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos haluat koulutetun miehen, sulla on isot tissit, hoivavietti ja nätti naama?
Sinccis
Isot tissit ja hoivavietti? Imettäjääkö etsit aikuinen mies?
Jos et äititraumaasi käsittele, olisko homostelu sittenkin sun juttu ennemmin
Jospa käsittelet ihan omat keittiöpsykologi traumasi.
Kaikki ihmiset eivät ole samasta puusta veistettyjä. Mielestäni perse-miehet voivat etsiä niitä miehiä.
Sinccis
Jos naista edes koskaan ajattelee pitkällä tähtäimellä ja oman lapsien äidiksi, niin ei kukaan terve mies etsi kovaa bisnes naista siihen.
Luulisi jos tyhmemmänkin tajuavan, että tällöin naisen hoivavietti on naiselle eduksi. Panokaveriksi kelpaa tuo ensimmäinenkin.
Sinccis
Mutta käy mulle sillivoileivät krapulassakin, en mä sen enempi tarvi hoivaa ;)
Ja omat asiat olen osannut hoitaa paljon paremmin ilman asioita sotkevia naisiakin.
Sinccis
Ottaisin mieluummin korkeastikoulutetun työttömän kiltin miehen kuin ammattikoulun käyneen hyvätuloisen yrittäjän rentun, varsinkin jos se yrittäjä vielä kittaa olutta ja tupakoi, niin kuin alemmin koulutetut usein tekevät. Suomessa korkeakoulutus on vapaata kaikille. Se, ettei sitä ole osannut hyödyntää, kertoo jo jotain ihmisen älykkyydestä. Tämän sanon kaikella kunnioituksella, ihmisarvo on silti sama kaikilla. En vain näe tulevaisuutta ihmisen kanssa, joka ei ole kiinnostunut kehittämään itseään. Ap
Kirurki kirjoitti:
Eliittikumppani, jolle 200€ menetys kirpaisee ja pahasti?
Moinen pikkusummahan putoaa jo kolikoina taskunpohjalta kun Kaivopuiston mukulakivikatuja pitkin kävelee...
Samaa ajattelin, tosin käteisen käyttö on vähän 1900-lukua
Se on kallista vain jos on köyhä
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin mieluummin korkeastikoulutetun työttömän kiltin miehen kuin ammattikoulun käyneen hyvätuloisen yrittäjän rentun, varsinkin jos se yrittäjä vielä kittaa olutta ja tupakoi, niin kuin alemmin koulutetut usein tekevät. Suomessa korkeakoulutus on vapaata kaikille. Se, ettei sitä ole osannut hyödyntää, kertoo jo jotain ihmisen älykkyydestä. Tämän sanon kaikella kunnioituksella, ihmisarvo on silti sama kaikilla. En vain näe tulevaisuutta ihmisen kanssa, joka ei ole kiinnostunut kehittämään itseään. Ap
Ei kaikki kehitä itseään pelkästään työn kautta. Moni muusikko on esim. ensin opetellut soittamaan ja sitten vasta alkanut muusikoksi.
Vierailija kirjoitti:
No nyt on heikkoa trollausta :)
Kehitäs itseäsi nyt edes sen verran että ei tarvitse itkeä 200€ perään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä eliittiys määritellään? Tiedän siellä olevan kaiken maailman duunareita.
Ammattikoulutettu mies on voinut vaurastua käytännön töillä. Yliopistohumanisti kituuttaa pätkätöissä.
Uskokaa jo, ulkoisilla määreillä ei ole niin suurta merkitystä. Sensijaan itsetunnolla on. Jos ap määrittää kaiken "älykkyydellä" ja koulutuksella, yksin jää.
Pahinta on kuitenkin korkeat odotukset.
Erikoista, itse käännät tämän ulkoiseksi menestykseksi kun puhut rahasta!
Itse en näe samankaltaista koulutustaustaa ulkoisena asiana. Liittyy mahdollisuuteen löytää joku jolla yhtenevä ajatusmaailma muuten.
Mä en nyt kyllä "osta" tätä aloitusta yhtään. Joo, voithan periaatteessa olla kaunis ja älykäs nainen, mutta siis josko olettaa, että maksamalla 200€ saa takuun siitä, että löytåå hyvän kumppanin - aika rajoittunutta se älykkyys on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä eliittiys määritellään? Tiedän siellä olevan kaiken maailman duunareita.
Ammattikoulutettu mies on voinut vaurastua käytännön töillä. Yliopistohumanisti kituuttaa pätkätöissä.
Uskokaa jo, ulkoisilla määreillä ei ole niin suurta merkitystä. Sensijaan itsetunnolla on. Jos ap määrittää kaiken "älykkyydellä" ja koulutuksella, yksin jää.
Pahinta on kuitenkin korkeat odotukset.Erikoista, itse käännät tämän ulkoiseksi menestykseksi kun puhut rahasta!
Itse en näe samankaltaista koulutustaustaa ulkoisena asiana. Liittyy mahdollisuuteen löytää joku jolla yhtenevä ajatusmaailma muuten.
Korkeakoulusta selviää kestävällä perseellä. Se ei nyt kaikkia satu kiinnostamaan.
Kyllä naurattaa kun palstan katkerat koulutusvastaiset öyhöttää....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahinta on kuitenkin korkeat odotukset.Erikoista, itse käännät tämän ulkoiseksi menestykseksi kun puhut rahasta!
Korkeakoulusta selviää kestävällä perseellä. Se ei nyt kaikkia satu kiinnostamaan.
Ehkä sieltä amiskorkeakoulusta mistä sä puhut.
Vierailija kirjoitti:
Itse löysin sieltä aikoinani kuukaudessa miehen, kenen kanssa perustimme myöhemmin perheen. Kaksilla treffeillä kävin ennen häntä, sain tosi paljon viestejä miehiltä. Itse en lähestynyt ketään ensimmäisenä. Olen ammatiltani opettaja, silloin kolmekymppinen ja aika pyöreävartaloinen, mutta kauniskasvoinen ja naisellinen muuten. Miehiä kyllä riitti ihan livenäkin heti kun uskaltauduin baariin. Tämä mies kuka silloin kirjoitti minulle pitkän viestin ja kenen kanssa pariuduimme, sanoi myöhemmin ettei ikinä olisi uskaltanut lähestyä näin kaunista naista esim. baarissa. Olen siis hyvin tyytyväinen siihen että tein aikoinaan eliittikumppaneihin profiilin, vaikka koko saitin nimi jo hävetti. En tiedä mikä meno siellä on nykyään.
Et voi olla opettaja ja kirjoittaa noin huonoa suomea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sieltä amiskorkeakoulusta mistä sä puhut.
Sanojana KTM+OTM
Vierailija kirjoitti:
Ei ap koulutsvastainen ole, hänellä on vain harhaluulo että koulutus tekee autuaaksi ja älykkääksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ap koulutsvastainen ole, hänellä on vain harhaluulo että koulutus tekee autuaaksi ja älykkääksi
Ja sä jäit ilman naista.
Vierailija kirjoitti:
Sinccis
Kakkanen kertoo taas täällä omista prnofantantasioistaan eli hoitsuasuinen isotissinen nainen
Vierailija kirjoitti:
Sinccis
Eli ei koske sinua.Sinun tasoasi on muutenkin S24.Ei kannata tuhlata rahojasi Eliittikumppanissa,
Itseäni myös kammoksutti tuo "eliitti" -sana. Siksi kokeilin kaikkea muuta ennen kuin viimeisenä oljenkortena liityin eliittikumppaneihin. Samalla meni paras perheenperustamisikä ohi. Kaduttaa, etten liittynyt sinne jo vuosia sitten. Ap