Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lähes kaikki naisten housut tehdään omenavartaloisille?

Vierailija
28.09.2019 |

Jopa pienimmissäkin kokoluokissa vyötärö jätetään tolkuttoman suureksi suhteessa lantioon. Puhumattakaan siitä, että yleensä se ylimääräinen vara on selän puolella. Kuinka monella hoikkajalkaisella on selän puolella läskiä?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tollasia saa? Ite joudun aina ostaan vyötäröltä liian isot housut, että saan ne lantion yli vedettyä. Enkä ole lihava, vaan ihan normaalipainoinen.

Vierailija
42/44 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen omenavartaloinen, enkä ole huomamnut samaa kuin ap. Päinvastoin.

Jos löydän vyötäröltä sopivat housut, ne ovat liian isot muualta. Jos taas sopivat muualta, eivät mene kiinni vyötäröltä.

Ehkä minun pitäisi testata raskaana olevien housuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stretch housut ovat mahtavat. Ei kiristä eikä purista mistään eikä jää pusseja mihinkään.

Vierailija
44/44 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa niin miehistä kuin naisistakin on todella ylipainoisia. Ei puhuta pienestä enemmistöstä vaan 60-70% THL:n mukaan.

On luonnollista että massoille myytävät vaateprofiilit vastaavat tätä faktaa jos tuotetta on tarkoitus saada kaupaksi.

Tässä on tosin sitten se haittapuoli että treenattu tai hoikka löytää laatua enää vain mittatilauksen kautta (kallista) tai ostamalla huippubrändejä joilla on slimmit leikkaukset (kallista).

Niin. En tiedä, onko tämä suhteellista, mutta olen laskeskellut maksavani farkuista keskimäärin 120 eur, en kyllä kovin usein ostele uusia. Sinällään ok, jos edes hintaa lisäämällä saisi suoraan istuvia, mutta kun ongelma tuntuu olevan nykyään jo siinäkin, että näitä vaihtoehtoja ei edes sisäänostaja hanki. Ja farkut on sellainen, mitä ei oikein nettikaupastakaan pysty tilaamaan. Sama kengissä. Oikeasti kapeaa lestiä, koossa 41-42 ei vaan ole tarjolla.

Onko sitten nettikaupan vika, että ne 'epätyypillisemmät' mallivaihtoehdot jää kannattamattomina pois kivijalkaliikkeiden hankinnoista vai onko mitoitus muuttunut jo niin radikaalisti ihmisillä, että näitä ei enää yksinkertaisesti valmisteta?

Mitenkäs nuo miesten puolen farkut? Niissä on yllättäen suurempi vaihtelu mallien välillä ja varsinkin lahkeissa on pituutta. On baggyä, loose fit, skinny, slim, normal, straight tms. Leviksellä vaikuttaa olevan vaikka millaista mallia. Matalalla, korkealla tai normaali vyötäröllä.

Itse olen todella hyvällä menestyksellä käyttänyt miesten puolen housuja jo vuosia.

Joo, noita miesten farkkuja on muutama pari arkipukeutumiseen :) niissä vaan tuppaa jäämään pussi siihen etupuolelle, mutta lahjepituutta helpompi löytää. Valitettavasti töihin ovat vähän liian rentoja, tai sitten en ole etsinyt vielä tarpeeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän